Så hvis jeg forstår dig ret bliver GLS bedre til at udføre deres arbejde, fordi Post Danmark skal pålægge moms på deres pakker? Det vil glæde mig på jeres/deres vegne, da jeg som tidligere nævnt, synes at i mangler en del i forhold til Post Danmark. Så både for jeres og jeres kunders skyld, glæder det mig at jeres produkt bliver bedre af dette tiltag. |
igang:Så hvis jeg forstår dig ret bliver GLS bedre til at udføre deres arbejde, fordi Post Danmark skal pålægge moms på deres pakker?
Det vil glæde mig på jeres/deres vegne, da jeg som tidligere nævnt, synes at i mangler en del i forhold til Post Danmark.
Så både for jeres og jeres kunders skyld, glæder det mig at jeres produkt bliver bedre af dette tiltag.
Det var ikke servicen der omtales her, men ene og alene, at når Post Danmark skal tillægge priserne 25% moms mister de en del privatkunder, som kan finde meget billigere alternative aktører og det er ikke kun GLS som i ynder at kritisere.
Alle alternative aktører høster stor fordel af, at Post Danmark skal skrue deres prisliter op med mindst 25% til private.
mvh ![]()
Bliv gratis medlem