He, he, jeg studsede også over begyndersko I skal helt sikkert slå på, at I har en fysisk butik. Det er en ting, hvor I virkelig skiller jer ud fra mængden af den type web-shops. Nogle billeder fra butikken vil være godt. Husk endelig at få mennesker (gerne jer selv) med på billederne. Alle undersøgelser viser, at det sælger meget bedre end billeder uden mennesker (en ting, som mange glemmer, når de tager billeder af deres butikker eller andre "locations"). Jeres shop giver et virkelig professionelt indtryk med nogle super gode og afdæmpede farver, hvor hvor produktbillederne virkelig kommer til at stå frem og tiltrække sig opmærksomhed - godt gået. Jeres produktbilleder har en god kvalitet, hvor man med det samme får en fornemmelse af, hvilket materiale skoene er lavet af. Desuden er de meget ensrtede, hvilket øger det professionelle indtryk. Har I selv taget (eller fået taget) dem? Jeg har efterhånden været i kontakt med ret mange web-shops (også wannabees), og meldingen er den samme alle steder fra. Det allervigtigste for om et produkt sælger er billedet af produktet. Så hold fast i den gode billedkvalitet. Selv nogle få tydeligt hjemmegjorte billeder kan trække helhedsindtrykket af shoppen gevaldigt ned! Jeg savnede en størrelseguide med noget grafik/billeder om, hvordan man måler barnets fod og vælger sko-størrelse. Det vil helt sikkert kunne hjælpe med at nedbringe antallet af returneringer pga. forkerte størrelser. Held og lykke med projektet - I har et super godt udgangspunkt. Med venlig hilsen Carsten
|
Tak for rosen af billederne.
Vi tager dem selv med håndholdt kamera og frigør baggrunden i gimp. Skal helt klart have købt et stativ:-)
Har fundet en rimelig god metode til dette så det ikke tager alverdens tid. Med øvelse bliver det i hvert fald bedre og bedre...
Rigtig god ide med størrelsesguide, det ville helt klart komme os selv til gode mht returneringer. Dette er dog et af de punkter jeg lige skal overveje om jeg selv kan lave grafisk...
Men tak igen, virkelig rart med al den feedback.