|
|
Hvad skal man drikke til pandekager ![]()
Debat
''14 som Thomas'' Ellers er jeg fuldstændig enig. Jeg har ikke nævnt navnet på personen som har snydt mig (det har han selv formået at gøre) men jeg tror det er vigtigt alle jer andre Amino'er ved hvor nemt man kan blive snydt. |
Iskold hvidvin |
Venlig hilsen
Per Thomsen
|
Hvis du er lidt metroseksuel og har en kæreste der er let at drikke under, kan jeg anbefale Asti ;) :P |
|
Det er det gode ved det, Thomas - selvom man ikke må nævne vedkommende ved navn, så kommer det som regel frem før eller siden. Det lykkedes mig at afsløre, hvem den skyldige var på anden vis (som det fremgår af førnævnte tråd). Men jeg mener faktisk, at en advarsel fra Martin thorborg selv måske kunne gøre - om ikke andet - så bare lidt indtryk på de svindlere og plattenslagere, der befinder sig herinde. Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Helt enig.
|
Hej Mikkel (dette er også gældende for Yusuf) Personligt kender jeg intet til jeres mellemværende, da jeg af gode grunde ikke kender alle detaljer i sagen, men det jeg tænker på her i den her sammenhæng, er om du har gjort dig nogle tanker om, at folk udefra (evt. potientielle nye kunder) sagtens kan læse med i tråden. Kan måske være de googler lidt og så popper dit navn op her i denne tråd, fordi de vil gøre lidt research inden de vælger at bruge dit firma til netop deres behov. Med det i mente, ville jeg personligt nok vælge en anden udtryksform end den du har lagt for dagen indtil videre, uanset hvem der har ret eller uret. Personligt har jeg intet imod nogen af jer, men tænker mere på hvordan det i fremtiden kan skade dit/jeres firma. Selvom man siger at dårlig omtale er bedre end ingen omtale, er det her måske ikke lige vejen. Fortsat god aften til alle parter. Mvh Peter
|