Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er din startside?

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 16:52

Jeg har bygget et webbaseret lean management system som viser hvilke opgaver jeg skal lave alt efter hvilken dag og måned det er.

Derudover er der en heijunka, overblik over nye komentarer og til- og afgang af nyhedsbreve på mine forskellige hjemmesider.

Jeg overvejer at at lave et egentligt dashbord med alverdens statistiske oplysninger.

Det bliver snart lagt ud til gratis download på www.internetprofiler.dk.

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Aug 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:57

Jeg bruger IE og Chrome.

I IE har jeg 3 faner som starter> Stanislaw.dk, Vation.dk og Techtoma.pl

I Chrome har jeg Stanislaw.dk

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 17:10

Bautik:

Google! Dog har jeg planer om at få lavet min egen forside hvor jeg kan have let genvej til alle mine hjemmesider inkl brugernavn og login til de forskellige backends. Også forhåbentligt få lidt alle Casper fra IoosInternet med samlet indtjening :)

Hej Ven.

Rodede jeg også med igen, men kunne ikke finde en nem nok vej til det.

Hvordan ville du gøre dette ? 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 17:12

Min startside er ekstern harddisk, af mangel på mere fantasifulde alternativer.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 17:18
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:45

Tobias Thaastrup-Leth:
iGoogle

Off topic:

Jeg har hørt om iGoogle, men aldrig set det før. Og da der er så mange i denne tråd der bruger den som startside, tænkte jeg at den er interessant. Så jeg gik ind på igoogle.dk og blev noget overrasket over at tilsyneladende skulle udfylde mindst en survey for at åbne siden. Det ligner trods alt Google meget dårligt, at man ikke bare kan få adgang til deres side.

Ved et hurtigt tjek, fandt jeg ud af at det er en kineser der har ejer domænet, og der er selvfølgelig ingen tvivl om hvad han vil med det. ¨

Jeg er meget stor modstander af spam, og jeg har en idé om at dem der udfylder disse surveys (og det er der helt sikkert nogen der gør), vil modtage en del mails fremover. Det vil jeg selvfølgelig gerne spare dem for, hvis det er noget jeg kan gøre, uden at skulle bruge for meget tid på det.

Så er det lovligt det han gør? Hvis ikke, kan jeg så gøre noget for at stoppe det?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Aug 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:34

iGoogles rigtige adresse er: google.dk/ig

Om det er lovligt det han gør ved jeg ikke - men alt er muligt i Kina.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:46

Jeg benytter også bare min side om mobilt internet i mangel af bedre. I mange år havde jeg bare en _blank side :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 18:02

Jeg bruger primært firefox, men bruger også Chrome, med Amino.dk/debat som forside og Internet explorer hvor jeg pt kører med 3 faner, hotmail.com, http://my.safaribooksonline.com, og asp.net som sider.

Mvh Tonny

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)