Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

10.000 muhammed tegninger

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)
Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

På en Facebook-gruppe; Everybody Draw Mohammed Day! er der i dagens løb kommet næsten 10.000 muhammed tegninger. Jeg har selvfølgelig ikke set alle, langt fra, men der er flere sjove imellem:

Billede slettet, da det muligvis overtræder copyright (Thorborg)

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:28

Mærkeligt at FB ikke har lukket gruppen endnu, de plejer da ellers at være sarte med den slags.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 22:37

FB vil sagsøge Pakistan for at have lukket for FB idag, - så den må nok stå åben et par dage mere.

Det er iøvrigt helt fint, med et sådant initiativ. Ikke at jeg enig, men man er nødt til efter min overbevisning at lukke lidt damp ud, og tage presset fra Danmark, Holland osv.  fordi det jo er så indlysende (ihvertfald for mig)at fanatisme ingen vegne fører. Måske kan den fanatiske del af den muslimske verden så se at det bliver for stor en opgave at bombe hele verden, og så finde noget andet at gå op i.

Det er nok én af de få situationer hvor jeg kunne ønske at FB var større end de er.

Michael 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:42

Dyrebilen.dk:

FB vil sagsøge Pakistan for at have lukket for FB idag, - så den må nok stå åben et par dage mere.

Det er iøvrigt helt fint, med et sådant initiativ. Ikke at jeg enig, men man er nødt til efter min overbevisning at lukke lidt damp ud, og tage presset fra Danmark, Holland osv.  fordi det jo er så indlysende (ihvertfald for mig)at fanatisme ingen vegne fører. Måske kan den fanatiske del af den muslimske verden så se at det bliver for stor en opgave at bombe hele verden, og så finde noget andet at gå op i.

Det er nok én af de få situationer hvor jeg kunne ønske at FB var større end de er.

Michael 

Den side af sagen er jeg helt enig i, men det er bare en skam at man samtidig krænker alle de almindelige og fredelige muslimer. Det er som dansker jo heller ikke fedt at se på nogen, som f.eks. brænder et dansk flag af.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:52
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 5 person

Dyrebilen.dk:

Måske kan den fanatiske del af den muslimske verden så se at det bliver for stor en opgave at bombe hele verden, og så finde noget andet at gå op i.

Jeg synes så det er yderst beklageligt at der ikke er mere gensidig respekt blandt mennesker i verden og man anerkender at ALLE muslimer bliver stødt ved disse tegninger. Og det er trods alt omkring 33% af verdensbefolkningen.

Men deres penge er gode nok, så mens man håner muslimer med den ene hånd og bifalder krænkelse af deres religion, så sælger man gerne varer til dem med et smil.. Moral er godt og det lader til at dobbeltmoral er dobbelt så godt.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:52
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Som dansker og muslim rager muhammed-tegningerne mig en høstblomst.

Da jeg så de originale jp-tegninger smilte jeg, de var sgu' da sjove nok. Big Smile

Helt ærlig kan jeg ikke se hvordan man som voksne personer, kan blive vred eller føle sig krænket af nogle tegninger. Til dem der bliver "krænket" af tegningerne har jeg kun en ting at sige... "Spis en skovsnegl og slap af!" Smile

Hygge,

Kommer snart...

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 22:54

tænkstort:

Som dansker og muslim rager muhammed-tegningerne mig en høstblomst.

Da jeg så de originale jp-tegninger smilte jeg, de var sgu' da sjove nok. Big Smile

Helt ærlig kan jeg ikke se hvordan man som voksne personer, kan blive vred eller føle sig krænket af nogle tegninger. Til dem der bliver "krænket" af tegningerne har jeg kun en ting at sige... "Spis en skovsnegl og slap af!" Smile

Hygge,

Hvorfor så ikke bare konvertere til kristendommen? eller blive katolik? Smile

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Skrevet kl. 22:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

-> Lagersalg123

:) katolik, nej tak jeg er ikke til børn. Big Smile

Kommer snart...

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:01

tænkstort:

-> Lagersalg123

:) katolik, nej tak jeg er ikke til børn. Big Smile

Kunne jeg ikke finde på at antyde, men muslim tror jeg ikke du er Smile

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Skrevet kl. 23:04

-> Lagersalg

Big Smile bliver jeg nød til at vise dig at jeg er omskåret?Wink

Men jeg er faktisk muslim, tro det eller ej. :)

Kommer snart...

Side 1 ud af 5 (41 indlæg)