Lol..mig tøsedreng? haha Dig eller nogle der vil holde mig ansvarlige for mine yttringer, kan bare skrive en PB til mig. Tingene kan klares på 2 måder: 1. Hvis der er noget juridisk i det, så sender man navn og adresse på den advokat der håndterer sagen, så tager jeg den derfra. 2. Hvis der er nogen der vil lege på andre måder - uden om retssamfundets regler /som du skriver - så skriver man også bare, så aftaler man tid og sted i København. I FEAR NOTHING! Du tillægger mine yttringer en mening som jeg ikke har angivet, så du kan ikke tages seriøst. Men ja - hvis man foretager en handling - uanset hvilken - så må man tage konsekvensen og straffen. Eksempel - hvis jeg f.eks. havde en datter der var blevet voldtaget eller en søn der var blevet misbrugt af en præst - så ville konsekvensen være for dem, at de ikke ville have et rart liv. Eksempel - Generer du min mor i min tilstedeværelse - så får man tæsk. Om du kan lide det eller ej, er mig uvedkomment, jeg står ved ALT jeg skriver. |
Jesper:
Jesper:Pia Kjærsgaard må finde sig i at blive tegnet i Politiken som en bændelorm der kommer ud af røven på en ræv, Flemming "Fadbamse" Knudsen må finde sig i at blive tegnet med McDonalds slips og Gølpølser i lommen, Andes Fogh som hulemand. Jeg må finde mig i tåbelige indlæg på Amino og muslimer må finde sig i tegninger.
En verden, hvor man håner den ene og den anden (ikke fordi, at jeg er tilhænger af Pia K., Anders Fogh osv. - tværtimod), er ikke en god verden. I stedet for at sigte mod at "Du skal finde dig i ditten og datten", ville det være ti milliarder gange bedre at sigte mod en verden med respekt for hinanden.
Synes du ikke, at det kunne være en bedre idé?