Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LR eller Amway?

Side 8 ud af 10 (100 indlæg)
Tilmeldt 5. Feb 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei.

Så bra at du har funnet et selskap du trives i :)

Hvor lenge har du jobbet med LR ? Deltid, fulltid?

Hørt mye bra om LR. Er det slik at dere jobber med en "break-away" bonusplan?

mvh

Bjørn-Erik

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 01:22

hej alle

her er vores bonusplan lidt til at sammenlign med , kunne ikke lade være

En bonusplan, der er lige så innovativ som vores produkter

Agels grundlæggere har udformet deres bonusplan fra grunden. De tog de bedste elementer fra forskellige andre planer og tilføjede derefter nye innovative aspekter. Resultatet af dette er vores Quadra-Plan, som er en unik metode, der er langt bedre end de bedste planer, der fandtes i forvejen. Det er kort og godt den mest økonomisk indbringende plan, der findes.

Derudover giver Agels bonusplan en lang række fordele, når man opnår særlige resultater. De omfatter dækning af udgifter, rejsetilskud, mængderabatter til teams, tilsvarende bonusser og til og med en bonus til luksusbiler.

De otte veje

til maksimal indkomst.

1. Detailsalg

Vil du gerne tjene penge hurtigt og nemt? Så er detailsalg måske den vej, du skal gå. Det betyder, at du køber Agel-produkter til engrospris og sælger dem videre til vejledende udsalgspris. Du fungerer som en Agel-forretning og får adgang til utrolige produkter, som er orienteret mod vigtige sundheds- og velværebehov.

2. Hurtige start-provisioner

Hurtige start-provisioner medfører, at du næsten med det samme får en belønning for dine indledende anstrengelser. Du vil kunne modtage betaling efter at have arbejdet lidt over en måned for Agel. Kontanter kan være en god motivationsfaktor i de første måneder, mens du opbygger din organisation. De kan være med at kickstarte din forretning, så du har dit økonomiske bagland i orden, indtil du får forretningen op at stå. For hver person du sponsorerer (eller personligt tilmelder) vil du modtage en hurtig start-provision afhængig af niveauet af deres tilmelding (se nedenstående skema).

3. Team-salgsprovisioner

Team-salgsprovisioner er den grundlæggende måde, du modtager kontanter på lang sigt kontanter, som bliver til flere, efterhånden som dit team vokser. Provisionen er baseret på grundlag af din salgsprovision. Sådan fungerer det:

Du opbygger din to-bens forretningsstruktur.

Alle forretningscentre hos Agel har to ben. Efterhånden som du og dine teammedlemmer finder nye personer at indrullere, bliver de tilføjet under dine andre teammedlemmer i hvert ben.

Det antal dollars i alt, der anvendes på indrullering, automatisk forsendelse og andre prdouktbestillinger af teammedlemmerne i hvert ben af din forretning konverteres til din salgsprovision. Tilmelding til Executive kit, Personal pack og de forskellige æsker med produkter er tildelt forskellige salgsprovisioner (se også bestillingssiderne i dit online administrationssystem—når du foretager en bestilling, får du meddelt salgsprovisionen for denne bestilling). Det forretningsben, der giver den mindste samlede salgsprovision i en given måned, anses for at være dit “mindre forretningsben” for den måned.

Tjen 10% provision på dit mindre forretningsben.

Agel betaler 10% af salgsprovisionen tilbage for hvert Agel-teammedlems mindre ben i form af månedlige checks, der dækker teamets salgsprovision. Det indebærer, at for hver salgsprovisionsenhed, du akkumulerer i dit mindre forretningsben, modtager du 10 cent retur i teamsalgsprovision.

Skab stabile salgsprovisioner

Efterhånden som dit team vokser og skaber mere salg, stiger din salgsprovision. Jo højere salgsprovision du får i dit mindre forretningsben, jo større teamsalgsprovisioner modtager du hver måned.Der er ingen “huller” i Agels bonusplan. Og der er ingen indkomst, der ligger “under niveau". Det betyder, at du kan regne med, at du fortsat vil tjene 10% af hele dit mindre bens salgsprovision hver måned, uafhængigt af hvor mange niveauer du har i din struktur, og uafhængigt af hvor godt eller dårligt dine teammedlemmer sælger.

4. Proportionalt matchende bonus

Vores proportionalt matchende bonus er en af de mest innovative bonusplaner inden for netværksmarkedsføringsbranchens historie. Det er med den, at de personer, der har et ønske om at gøre det rigtigt godt, kan skabe en indkomst, der opfylder deres mål.

Hvorfor er den innovativ?

Denne bonus giver dig mulighed for at mangedoble din indkomst, efterhånden som din organisation vokser. Udover de team-salgsprovisioner, du tjener på dit mindre forretningsben, kan du tjene op til 50% af de team-salgsprovisioner, som hvilken som helst af de teammedlemmer, som du har sponsoreret, optjener. Tænk dig det! Du kan også få en procentdel af de team-salgsprovisioner, som indtjenes af personer i deres team op til 7 generationer hele vejen ned i strukturen. Hvor meget proportionalt matchende bonus du modtager for hvert teammedlem i din forretningsstruktur er forskellig, idet det afhænger af dit niveau i organisationen og af deres forhold til det teammedlem, som du er personligt har sponsoreret (se mere om dette i tabellen nedenfor).

Gå aldrig glip af din bonus.

Den proportionalt matchende bonus udbetales til kvalificerende teammedlemmer i henhold til hver person, de personligt sponsorerer eller har fået med i forretningen uafhængigt af hvor de passer ind i forretningsstrukturen. Når du først har kvalificeret dig, kan du være sikker på at modtage din proportionalt matchende bonus for hver teammedlem, du har bragt ind i forretningen, og det gælder hvad enten de er på niveau 5 eller niveau 500 og er også uafhængigt af, hvor meget de tjener.

Hvordan kvalificerer jeg mig?

For at få udbetalt proportionalt matchende bonus skal du være på lederniveau eller derover (det kommer du ved at have mindst 2.000 salgsprovisioner i dit mindre forretningsben), og købe mindst to æsker produkter pr. automatisk forsendelse hver måned.

5. Executive bonus

Executive bonus er endnu en bonusform, som udbetales til de personer, som tilmelder sig Executive Level, og som aggressivt arbejder for vækst i deres organisation. Sådan fungerer det:

Der lægges en sum penge til side til de personer, der skaber vækst.

En pulje på 3% af hele virksomhedens salgsprovisioner lægges til side hver måned. Dette beløb bliver så delt op blandt de teammedlemmer, som har vist betydelig vækst i team-salgsprovisioner i den pågældende måned.

Jo større salgsprovision du opnår, jo større Executive bonus får du.

Du modtager 1 “andel” for hver 1000 salgsprovisioner, du skaber i det mindre forretningsben i en given måned. Det er antal andele, du tjener, i sammenligning med andre der kan få denne bonus, der bestemmer, hvor høj bonus du får udbetalt. Denne bonus kan kun udbetales til de personer, der har mindre end 40.000 salgsprovisioner i deres mindre forretningsben.

6. Luksus bil-bonus

Når du når Senior Director niveauet eller over, begynder du at modtage ekstra belønninger for din succes. En af dine belønninger er luksusbil-bonussen. Selvom denne bonus er udformet, så den skal betale for biler og relaterede omkostninger, behøver du ikke at indlevere kvitteringer, og du kan anvende denne bonus, som du selv synes.

7. Repræsentationskonto

Repræsentationskontoen er endnu en frynsegode, som man kan få, når man når status af Senior Director eller over. Dette engangsbeløb udbetales til dig månedligt som en hjælp til at betale for din forretnings omkostninger. Du kan bruge dem, som du selv synes, da du ikke skal aflevere nogle rapportering om, hvordan du bruger dem.

8. Rejse- og uddannelsesmuligheder

Hvert år bliver de personer, der klarer sig bedst, som regel på Senior Director niveau eller over, inviteret til et årligt lederskabssamvær og andre særlige arrangementer. Alle udgifter bliver betalt, og du bliver indkvarteret mere og mere luksuriøst alt efter dit succesniveau. De mest succesrige teammedlemmer får de mest overdådige bekvemmeligheder. Men alle deltagerne nyder det, for de steder, hvor arrangementerne afholdes, er altid eksotiske, interessante og sjove. Virksomhedens øverste ledere og teamledere deltager altid, så alle de årlige lederskabssamvær eller særlige arrangementer er også en fantastisk mulighed for at lære dem bedre at kende og for at fortsætte networking og videreudvikle forretningen.

Do Life.

Lad være med at vente.

Agel hjælper dig til at nå langt over gennemsnittet og opnå store ting. Alt hvad du behøver for at leve livet fuldt ud, får du her. Vi har innovative, gelbaserede produkter, en klar vision og fornemmelse for innovation. Vi går samme vej sammen og danner et støttende, synergistisk netværk. Suppler med engagement og hårdt arbejde, og du ender med at være den, du ønsker at være, og hvor du ønsker at være uden at været bundet fast af et almindeligt job og økonomiske bekymringer og med uendelig frihed og ubegrænsede muligheder.

Men hvis du ikke tilmelder dig snart, kan det være, at muligheden forsvinder. Det hele drejer sig om timing. Hvis du siger “burde” eller “måske”, kan det være, at denne mulighed bliver til “kunne være blevet. Og er det ikke tid til at sige nej til det, der kunne være blevet og ja til det, der kan blive?

Du kan gøre det, og vi vil gerne hjælpe dig... mvh Karsten Aagaard

info@agel4you.dk

Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:32

Problemet er bare - set i mine øjne - at Agel ikke har det brede sortiment, og KUN henvender sig til helt specielle brugere. Derfor er det vanskeligt at afsætte - lidt ligesom Noni-juice.

LR osv har et bredere sortiment med produkter ALLE benytter.

Anne

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 12:42

hej anne

kan godt se hvad du mener, men alle firmaer skal jo starte et sted, sådanne var det jo også med amway osv.

pt er der 8 gel og på mandag D11/2 kommer skincare linien til EU der indeholder 7 produkter

så vi er godt på vej.

Tænker også på nogle af de firmaer, der har over 800 varenummer og

benzin kort, så ville jeg blive lidt forvirret,hvis jeg var ny team medlem

mvh Karsten Aagaard

info@agel4you.dk

Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:08

800 varenr. er nok også lige i overkanten til mig .... Amway har også både fødevarer, gryder, potter, rengøringsmidler osv..... dét er for uoverskueligt....

Anne

Fra holbæk
Tilmeldt 16. Sep 06
Skrevet kl. 04:51

hej Anne

det er lige det hvad jeg mener,jeg tager det stille og roligt, og hver gang der kommer noget nyt, så er der et helt nyt marked, der åbner sig, fks skincare linien hos os, nu har jeg ca 20

jeg ved, der er interserede i dette, også skal jeg bare sige nu er den her, og næste gang

så er L-arganin der måske kommer, så er der endnu flere jeg skal have fat i.

men håber aldrig vi kommer op på for mange vare grupper Smile

god weekend

mvh karsten aagaard

www.ageldk.com

info@agel4you.dk

Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:27

Hej Anne.

Jeg er selv LR forhandler og er glad for produkterne. Vi er en lille gruppe af forhandlere sideløbende forhandler smykker. Det geniale ved dette er at det ene produkt ikke udkonkurerer det andet. Vi har oplevet et og netværk af kunder. Det specielle ved smykkerne er at der er "indbyggede" magneter, som de fleste mennesker har positiv gavn af. Det understøtter samtidig det "alternative" til vores "Aloe Vera".

Jeg håber du læser mit indlæg, som et godt råd til større forretning.

Vi holder et team-møde i midten af frebruar i i storkøbenhavn, hvis du vil høre mere.

Fordelen er at vi må vidersælge til typer af forretninger.

Med Venlig Hilsen  Tania 

tjacquemot@yahoo.dk

www.energetix.tv/energetix

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:04
Tilmeldt 14. Sep 08
Skrevet kl. 17:11

Du kender Hebalife, LP og sikkert også flp, men kender du det helt nye hit som lige er kommet til Danmark.

Wellstar er navnet og findes kun i 6 lande og Danmark er lige blivet åbnet.

Ved du hvad det vil sige? Hvis ikke vil det sige at du kan være med lige fra start, der findes under 300 medlemmer i Danmark lige pt, og det

har være i Danmark i lidt under 3 mdr. gå ind på hjemmesiden www.freewebs.com/well-star

Det bedste af det hele er at der er meget bedre afløninger og meget bedre bonus ordninger

Kontakt mig gerne hvis du vil vide meget mere.

Med venlig hilsen

Ronni Hansen

Tilmeldt 14. Sep 08
Skrevet kl. 17:13

Du kender Hebalife, LP og sikkert også flp, men kender du det helt nye hit som lige er kommet til Danmark.

Wellstar er navnet og findes kun i 6 lande og Danmark er lige blivet åbnet.

Ved du hvad det vil sige? Hvis ikke vil det sige at du kan være med lige fra start, der findes under 300 medlemmer i Danmark lige pt, og det

har være i Danmark i lidt under 3 mdr. gå ind på hjemmesiden www.freewebs.com/well-star

Det bedste af det hele er at der er meget bedre afløninger og meget bedre bonus ordninger

Kontakt mig gerne hvis du vil vide meget mere.

Med venlig hilsen

Ronni Hansen..............................

Side 8 ud af 10 (100 indlæg)