Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP ER DENNE SIDE FAKE

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt!

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 22:36

issa:

Mange tak for hjælpen ;)

Jeg ville nok ikke vælge at handle hos dem, da det eneste du kan betale med er Paypal og moneybookers, hvilket også tyder på noget svindleri.

På siden finder du heller ikke noget CVR-nummer, samtidig med det, så skriver de i bunden at du acceptere deres regler, og reglerne kan du ikke finde på siden.

Efter min mening er det et stort fupnummer.

Så find dig en side fra Danmark :-)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:48

Emil Pedersen:

Jeg ville nok ikke vælge at handle hos dem, da det eneste du kan betale med er Paypal og moneybookers, hvilket også tyder på noget svindleri.

A hvorfor noget? Er Paypal og Moneybookers = svindel? Øøhhh KÆMPE SPØRGSMÅLSTEGN!

Emil Pedersen:

På siden finder du heller ikke noget CVR-nummer, samtidig med det, så skriver de i bunden at du acceptere deres regler, og reglerne kan du ikke finde på siden.

Du ved godt, at der kun findes CVR-numre i DK ik?

Tilmeldt 18. Apr 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:50

Skulle lige til at sige det samme.

Jeg bruger selv PayPal til mine betalinger da det er lettere på internationalt plan.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 22:58

Mathy:

Skulle lige til at sige det samme.

Jeg bruger selv PayPal til mine betalinger da det er lettere på internationalt plan.

Efter min mening er paypal bare lidt mere amatør agtigt, ikke sagt at det er det samme som svindel (hvilket jeg heller ikke påpeger længere oppe).

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 23:00

Fashion-Seller:

Emil Pedersen:

A hvorfor noget? Er Paypal og Moneybookers = svindel? Øøhhh KÆMPE SPØRGSMÅLSTEGN!

Emil Pedersen:

Du ved godt, at der kun findes CVR-numre i DK ik?

Det med cvr nummer var jeg ikke lige klar over, men tak for info, trækker det i mig igen.

Paypal og moneybookers er ikke det samme som svindel, hvilket jeg heller ikke påpeger i ovenstående svar, jeg syntes bare at paypal og moneybookers er lidt en amatør løsning, hvilket ikke ville være et firma jeg ville handle hos.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:03

Emil Pedersen:

Paypal og moneybookers er ikke det samme som svindel, hvilket jeg heller ikke påpeger i ovenstående svar, jeg syntes bare at paypal og moneybookers er lidt en amatør løsning, hvilket ikke ville være et firma jeg ville handle hos.

Okay så verdens største online betalingssystem er en amatørløsning... Javel javel...

Nu er fakta bare, at det som erhvervsdrivende er meget mere sikkert, at modtage betalinger via Paypal en f.eks PBS. Klager kunden ved PBS, så taber webbutikken sagen + får et gebyr smidt i hovedet på 250 kr. Ved Paypal har man i det mindste nogle rettigheder!

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 23:04

Eh? Paypal og Moneybookers er aldeles ikke tegn på at en virksomhed driver svindel. Årsagen til at mange virksomheder benytter dem er, at det er mere simpelt end selv at gå ud og erhverve sig en merchant account,  i en bank og efterfølgende integrere en Payment gateway / Payment processer løsning. Hvis du som paypal kunde fortager en betaling i en e-butik der benytter Paypal som gateway har du masser af muligheder for at få dine penge igen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Jensen:

Eh? Paypal og Moneybookers er aldeles ikke tegn på at en virksomhed driver svindel. Årsagen til at mange virksomheder benytter dem er, at det er mere simpelt end selv at gå ud og erhverve sig en merchant account,  i en bank og efterfølgende integrere en Payment gateway / Payment processer løsning. Hvis du som paypal kunde fortager en betaling i en e-butik der benytter Paypal som gateway har du masser af muligheder for at få dine penge igen.

Du glemte lige en ting... Det er meget billigere for firmaer i resten af verden, at benytte Paypal fremfor f.eks alternativet til PBS... Paypals priser er faktisk 50% under normale udbyderes...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:06

hey hey venner.. der er ingen grund til at koge mere suppe på den sten, end højest nødvendigt. Paypal er en fin betalingsløsning, men den dur kun i samspil med en almindelig PBS-aftale (her i landet forstås) - det er forhåbentlig et spørgsmål om måneder, før det er historie. CVR er et dansk register, men ofte har udenlandske virksomheder et VAT-nummer eller noget i den stil, der fungerer nogenlunde ens.

Jeg tør godt stå inde for, at den side er fup og fidus. Ellers er der tale om en virkelig dårlig forretning, der sælger lækre produkter til underskuds-priser, og som markedsfører sig selv gennem en meget grim hjemmeside på et gratis .cc domæne. Om'er lige meget hvad.

Side 2 ud af 5 (45 indlæg)