Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP ER DENNE SIDE FAKE

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Pedersen:
Men det er jo bare min mening, og i har fuldstændig lov til at have jeres! :-) 

Naturligvis.... Men hvis du ikke aner noget om emnet, så er alle parter vel bedst tjent med du holder din mening for dig selv? Smile

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:09

Hvorfor altid den negative tone gweb ?

Hvem er du egentlig ?

jeg mener også det enste korrekte domæne er co.uk og ikke alle de andre med 4 ord..

Det er for ubrugt til jeg ture stole på det

Mediehuset

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 12:09

gweb:

Hvis der ikke står nogen penge på din bankkonto, eller hvis du har lukket din bank konto og er skredet fra alting så kan PBS heller ikke gøre alverden.

Du argumenterer for at du kun vil betale med dankort = du vil ikke handle på udenlandske sider. Så hold den ved det i stedet for at argumentere imod paypal.

Det har du ret i, men lur mig om det ikke ville være nemmere at spore en betaling gennem PBS end paypal.

Har selv brugt paypal et par gange, men jeg føler mig sku' godt nok ikke ligeså tryg ved det, som hvis jeg gjorde det via. dankort.

Igen, personlig mening.

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 18. Apr 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:09

gweb:

Okay, så nu er vi ude i statistik frem for om det er professionelt eller ikke :D.

Denne tråd er da fantastisk - alle udtaler sig faktuelt på baggrund af personlige preferencer: LOL

Årh hold nu op med at være så objektiv.

Vi er ikke kun ude i noget statistik. Vi er OGSÅ ude i noget statistik som bidrager med en MINDRE faktor for hvad der er usikkert eller ej. Jeg skrev oprindeligt at dette var en af de ting man skulle kikke på. Skrev ikke at det var den eneste.

Forresten, hvad er der galt med statistik? Hvis en statistik siger, at 99% af de der bare spiser en enkelt toast får kræft, ville du så overhovedet tage chancen og spise en toast i fremtiden? (Helt vildt fedt eksempel, jeg ved det)

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 12:10

Fama:

Emil Pedersen:
Men det er jo bare min mening, og i har fuldstændig lov til at have jeres! :-) 

Naturligvis.... Men hvis du ikke aner noget om emnet, så er alle parter vel bedst tjent med du holder din mening for dig selv? Smile

Jeg ved da en masse om paypal, som denne tråd nu er ført meget over i.

Det eneste jeg har gjort her er at dele ud af mine personlige meninger, og det burde jeg sku' også have 100% ret til, hvilket jeg også har :-)

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 12:12

Jeg kan med 100% sikkerhed sige at alle der kommer ud for et trafikuheld har indtaget vand indenfor de sidste 48 timer - hold dig hellere fra det skidt.

Hvem jeg er, er da fuldstændig underordnet for denne debat. Jeg er ikke altid negativ, jeg reagerer bare når jeg ser den slags hovedløse indlæg og folk der alligevel ikke kan forsvare det de udtaler sig om.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 12:14

gweb:

Jeg kan med 100% sikkerhed sige at alle der kommer ud for et trafikuheld har indtaget vand indenfor de sidste 48 timer - hold dig hellere fra det skidt.

Hvem jeg er, er da fuldstændig underordnet for denne debat. Jeg er ikke altid negativ, jeg reagerer bare når jeg ser den slags hovedløse indlæg og folk der alligevel ikke kan forsvare det de udtaler sig om.

Det kan jeg se.

Men hvis du er frisk på at diskutere videre, så syntes jeg vi skal gøre det over en PB istedet...

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 18. Apr 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:16

gweb:

Sandt, men da du ikke har nogen ret til at sige med sikkerhed at vand er årsagen, er det du har stillet op ikke en statistik, men en hypotese. Fra hypotese til teori skal der først en masse tests til for at se om hypotesen har ret de fleste af gangene, og derudover skal der checkes om andet end lige præcis vand kunne have gjort det.

Mit udsagn er en teori, og ikke bare en hypotese. Det er blevet bevist, og det er (igennem flere tusinde af checks i forskellige tilfælde) blevet bekræftet at topdomænet udgør en stor faktor angående svindel. Jeg ved da udemærket godt at jeg (som alle andre svindelsider) hvis jeg vil, kan få et .ws domæne. Pointen er bare, at der (af en eller anden mærkelig grund) bliver valgt mere .ws for svindelsider, og ikke f.eks. ".com".

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 12:20

Emil Pedersen:

Jeg ved da en masse om paypal, som denne tråd nu er ført meget over i.

Det eneste jeg har gjort her er at dele ud af mine personlige meninger, og det burde jeg sku' også have 100% ret til, hvilket jeg også har :-)

Nu var det heller ikke for at bide hovedet af dig :)

Men jeg synes bare folk har en tendens til at svare, bare for at svare....og det synes jeg er en skam, for det sænker kvaliteten mærkbart.

Vi er naturligvis enige om at siden virker temmeligt suspekt, og man nok gør klogest i at holde sig fra den. Men det var ligesom allerede gjort klart, inden du kom på banen... I øvrigt med det fantastiske råd at man skal holde sig fra engelske virksomheder, der ikke har CVR-nummer ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 12:20

Fint, så må du jo linke til nogle faktuelle kilder og underbygge dine påstande.

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)