Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP ER DENNE SIDE FAKE

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nå skal vi holde os til trådstarters spørgsmål igen ??

.................................................................................................

Shoppen ser lidt skummel ud.

Billeder der er taget på forskellige baggrunde og ligner meget dem der er i mange fake annoncer..

Søg på google efter webadresen og se om andre har erfaringer med dem :-)

God Jagt

Tilmeldt 18. Apr 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:34

gweb:

Fint, så må du jo linke til nogle faktuelle kilder og underbygge dine påstande.

http://en.wikipedia.org/wiki/.tk

In 2006, McAfee conducted a survey in which they claim out of the 95 percent most trafficked web sites, .tk domains were twice as likely as the global average to be used for "unwanted behaviours", including scams such as phishing and spam.[4] However, in 2008 McAfee reported that the threat of scams like phishing and spam was significantly reduced with .tk and that other top level domains such as .com and .netwere much more used in such scams.[5]

http://www.computerworld.com/s/article/9173778/To_fight_scammers_Russia_cracks_down_on_.ru_domain

Russia has been under pressure to clean up the .ru system, which is widely perceived as a safe haven for scammers. China made similar changes last month to the way that its .cn space is administered.

Jeg kunne blive ved. Ellers andet?

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 12:43

Mega grineren at du poster citater der modsiger dine påstande - så ja, der var ellers andet.

Mathy:
that other top level domains such as .com and .netwere much more used in such scams.[5]

Jeg mangler stadig dokumentation for cc.cc overfor .com og at du bruger wikipedia som dokumentation.

Jeg kan lynhurtigt oprette en wiki side der siger at Mathy er det mest brugte nick blandt scammere, behøver jeg gøre mig det besvær for at undestrege min pointe?

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:47

kunne i ikke tage den i pm så trådstarter kan have sin tråd og få svar på denne !!

mangel på respekt

Tilmeldt 18. Apr 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:52

Wikipedia er en bedre kilde end folk tror. Man får ikke lov til at ligge noget op på Wikipedia, med mindre hver lille sætning har en kilde, dvs, reference. I bunden af siden kan du så følge de forskellige referencer, og se hvor de er fra.

Kan du se det lille 5-tal efter den sætning du skrev? Den leder til kilden for netop den "claim". Det samme kan du gøre med resten af artiklen. Det er jo så selvfølgelig op til dig og se om de er pålidelige, men eftersom de fleste af rapporterne kommer fra McAfee's domæne, så tror jeg de er mere end pålidelige.

Jeg modsiger ikke mig selv. Hvis du kan læse, kan du også tydeligt se at der står at i 2008 havde statistikkerne igen ændret sig tilbage til standard, men at der var et problem i 2006 og 2007.

Tag et lille kik på siden her:

http://blog.damballa.com/?p=575

Nu ved jeg at du sikkert med dine "kloge ord" kommer og siger "jamen hov, .com udgører 99% af alt". Ja, korrekt. Men .com er også det mest brugte top level domain. Hvis du kikker på alle andre statistikker har de relation til hinanden.

Den her diskussion er ret latterlig, og er mere barnlig end konstruktiv. Jeg sidder og diskuterer med en person der ikke kan finde ud af at bruge Wikipedia og ikke ved noget om kildekritik på Wikipedia, og en person der tager hul på selv de mindste detaljer og småfejl andre folk laver.

Jeg føler at jeg spilder min tid. Og lad os nu ikke bombe trådens starter med en masse mails eller lignende. Hvis du ønsker at fortsætte diskussionen kan du altid sende mig en mail, eller skrive en personlig meddelelse.

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)