Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enhedslisten foreslår 90% beskatning af Danske Direktørlønninger

Side 4 ud af 11 (108 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Alei:

Mark Jensen:

Med sådanne idioter ved mageten er det alle de sociale tabere og indvandre der vinder og alle os andre der får stress!! 

Hvordan kunne du få resultatet af et forslag om nye skatteregler til at være, at "indvandrere" vinder og alle "os andre" får stress?

Det vil jeg MEGET gerne have et svar på.

Hej Alei,

Det er på ingen måde alle indvadrer som ikke gider at arbejde, det var blot et eksempel!

Jeg prøer på ingen måde at være racistisk, men prøver bare at forklare min pointe om at det er dem der gider at arbejde der bliver straffet hvis det står til Enhedslisten og socialdemokraterne!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:29

Mark Jensen:

Det er på ingen måde alle indvadrer som gider at arbejde, det var blot et eksempel!

Jeg prøer på ingen måde at være racistisk, men prøver bare at forklare min pointe om at det er dem der gider at arbejde der bliver straffet hvis det står til Enhedslisten og socialdemokraterne!

Du er godt klar over, at noget der ligner 70% af den danske befolkning er efterkommere ned til 5. generation af indvandre... Så et eksempel? Øhhh...
Du har bare spist alt for meget DF smedekampagne crap...

Og hvor er forskellen på Enhedslisten og DF? 2 partier, som bare bruger penge uden nogen økonomisk sans, og de forventer at andre indbetaler nok i Skat, Afgifter mm., så det dækker deres forbrug...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:34
Gennemsnit 1,3 stjerner givet af 3 person

Hej

Når jeg efter hånden hører Johanne Schmidt,  så drømmer jeg om at hun snart lærer at sutte p.. , for så længe hun har sådan en i munden, så kan hun ikke sige noget.

Om det er for at provokere eller om, det er seriøst ment, er jeg stadig i tvivl om. For tænker man på det bagland det parti har, så er de meget jante prægede, med at der skal være lige penge for alle.....dog uden at man arbejder for det. Og så gerne sidder på den lokale, med tuborg og grøn Cecil, liggende og ryge i askebæret.....Og så sidde og svine alle de rige mennesker til, som der arbejder over 74 timer om ugen....og konstant skulle kunne rækkes på en tlf. Og være parat til at tage fra ferien og hjem, for at tage sig af de problemstillinger der kunne dukke op. Og i samme sætning sige at kommunen heller ikke betaler nok til at ungerne kan få nyt tøj.....klart når de bliver på brugt på bodegaen, at de så ikke rækker så langt.

Og ja, jeg er missundelig på en lønning svarende til 15-20 mill.....men det er så også det jeg arbejder for at opnå, og har pt tjent de første 10 kr i år.....så er på vej.Big Smile

/Kenneth

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 17:35

Fashion-Seller:

Mark Jensen:

Det er på ingen måde alle indvadrer som gider at arbejde, det var blot et eksempel!

Du er godt klar over, at noget der ligner 70% af den danske befolkning er efterkommere ned til 5. generation af indvandre... Så et eksempel? Øhhh...
Du har bare spist alt for meget DF smedekampagne crap...

Og hvor er forskellen på Enhedslisten og DF? 2 partier, som bare bruger penge uden nogen økonomisk sans, og de forventer at andre indbetaler nok i Skat, Afgifter mm., så det dækker deres forbrug...

Hej Fashion-seller,

Så du er villig til at en masse skat for at dem der ikke gider at arbejde kan sidde hjemme dagen lang, og få en månedlig check som du betaler for??

DF går da i det mindste ind for at det skal kunne betale sig at arbejde.. Jeg er ikke tilhænger af DF, men mener bare at Enhedslisten og Socialdemokraternes politikker er TOSSEDE 

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 17:38

Mark Jensen:

Fordi jeg mener at social demokraterne og co. går ind for at dem der ikke gider at arbejde stadigvæk skal belønnes, og dem der gider at arbejde er dem der betaler for at folk kan gå på bistand... 

Jeg hentyder heller ikke til, at der er noget racisme bag det - men jeg synes på ingen måde, at dette er en sund tankegang. At stemple en gruppe i samfundet som "tabere" på baggrund af, at de har en eller anden egenskab, ligemeget om de er indvandrere, politimænd eller rødhårede, er for dumt.

Jeg er heller ikke er jeg enig med dette forslag fra Enhedslisten, men på den anden side tror jeg ikke, at socialdemokraterne eller SF ligefrem "belønner" folk for ikke at arbejde. Her ser jeg ingen relevance til belønningssystemet. Der kan være nogle samfundsnassere, folk, der ikke gider arbejde fordi de alligevel kan få bistand og lignende, men langt størstedelen er ærlige mennesker, som ikke kan arbejde på baggrund af en legal grund.

Desuden er denne "Blondiner/indvandrere/folk med blå sko gider ikkke arbejde/betale skat/vaske op"-statement heller ikke en god en af slagsen. At man bagefter skriver, at det bare er et eksempel hjælper ikke på det, brow. Et eksempel skal være baseret på et godt grundlag - ellers kan jeg sige, at alle dem, der går med røde skjorter er idioter, blive angrebet for det udsag og bagefter sige, at det bare er et eksempel.

Jeg håber, at du kan se min pointe. Jeg forstår selvfølgelig, at du ikke mente det på den måde kære brother-in-manhood (:

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:39

Mark Jensen:

Så du er villig til at en masse skat for at dem der ikke gider at arbejde kan sidde hjemme dagen lang, og få en månedlig check som du betaler for??

Øhhh hvordan kommer du frem til den konklusion?

Mark Jensen:

DF går da i det mindste ind for at det skal kunne betale sig at arbejde.. Jeg er ikke tilhænger af DF, men mener bare at Enhedslisten og Socialdemokraternes politikker er TOSSEDE 

Gør de nu os det? Er det arbejderen eller den ældre, som er den vigtigste brik hos DF? Eller er det finansieringen af den nye hadekampagne mod folk, som har en anden hudfarve, hårfarve, religion osv?

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 18:15

Bidrager direktøren med værdistigninger - eller bidrager han med værdistigninger sammen med sine uundværlige medarbejdere?Smile

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 18:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor piske en vild stemning op over noget, der ikke kommer til at ske, når der i forvejen er 100 idiotiske regler på arbejdsmarkedet. Smile

Det er næppe nogen god ide. Men når det er sagt, har Enhedslisten efter min mening en pointe med selve deres budskab.

Man kan godt undre sig over, at der skæres ned på lønningerne, samtidig med at direktøren tjener 22 millioner.

En direktør i et stort firma er ikke noget i sig selv. Han er noget sammen med sine medarbejdere. Føler en direktør et virkeligt ansvar for sin virksomheds bedste, ville han efter min mening afstå noget af en så stor løn enten til lønstigninger eller andre goder, der gør arbejdspladsen til et godt sted at være og tiltrækker den bedste arbejdskraft.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:21

Louise L:

Bidrager direktøren med værdistigninger - eller bidrager han med værdistigninger sammen med sine uundværlige medarbejdere?Smile

Sådan kan du ikke stille det op.

Hvis hans andre 'undværlige' medarbejdere kan noget unikt ingen andre kan, og bidrager med stor værdi - har de ligeledes også en høj løn.

Det kan sammenlignes med du køber 10 kilo mel i Fakta og sælger til en gammel dame for 1.000 kr. Så kan man jo godt sige at det er pga. Fakta's mel at han har tjent de penge - men det betyder ikke at Fakta burde få 800 kr. for deres mel. Fordi så kan du jo bare købe mel i Brugsen Smile

Jeg håber du forstår min pointe.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Louise L:

En direktør i et stort firma er ikke noget i sig selv.

Sorry men det der er sku årets dummeste kommentar herinde! JEG ER I CHOK!

Louise L:

Man kan godt undre sig over, at der skæres ned på lønningerne, samtidig med at direktøren tjener 22 millioner.

En direktør i et stort firma er ikke noget i sig selv. Han er noget sammen med sine medarbejdere. Føler en direktør et virkeligt ansvar for sin virksomheds bedste, ville han efter min mening afstå noget af en så stor løn enten til lønstigninger eller andre goder, der gør arbejdspladsen til et godt sted at være og tiltrækker den bedste arbejdskraft.

Man kan undres over, at folk er så skide misundelige på andres goder! Hvis det er så snyd, så få dog fingeren ud selv, og arbejd 80-100 timer om ugen. Men kan du ik holde til det, så lad vær med at pive...

Side 4 ud af 11 (108 indlæg)