Hej Anders Det har været interessant at følge snakken her, da jeg selv har været med i ACN i sin tid, og her får du min ærlige mening omkring ACN; MLM-strukturen, menneskene bag og deres produkter. Det startede da jeg var 14 år gammel, hvor jeg prøvede at sælge fastnettelefoni for en bekendt over nyhedsgrupper herhjemme i Danmark. Jeg blev kontaktet af en utrolig flink mand ved navn Jesper, som spurgte hvad jeg fik for det jeg solgte, og da han fik det at vide, ville han høre, om jeg ikke kunne tænke mig at tjene noget mere. Og det siger man jo ikke nej til ;-) Jeg aftalte et møde med ham i Aalborg på min fars kontor, og han var selvfølgelig en anelse overrasket over at se en 14-årig knægt stå der sammen med sin far. Han troede (håbede) nok, at det var faren, han skulle tale med, men det var ikke tilfældet ;-) Det fede var at Jesper var en utrolig positiv og overordentlig flink mand på 28-29 år fra Århus. Han havde ikke nogle problemer med karrieren, og han virkede og var en utrolig sympatisk, hjælpsom og flink mand. Efter et år, hvor jeg fik lidt som katten om det varme grød, og der var lidt ting, der skulle på plads, så fik jeg meldt mig ind (gennem min far), og jeg begyndte at prøve at sælge til mine klassekammeraters forældre. Og det fik egentlig okay, jeg fik skrabet 19 kunder sammen, og de fik billigere fastnettelefoni, som jeg lovede dem. Alle var glade! Men man vil selvfølgelig altid mere, og på et tidspunkt spørger Jesper, om jeg skal med til et arrangement i Sverige, hvor stifterne af ACN og andre kanoner vil være til stede, og der var ikke noget jeg hellere ville! Så i en alder af 15 år tager jeg til Sverige med Jesper og nogle andre fra hans team (også nogle fantastiske mennesker). Det her event ændrede dengang mit syn fuldstændig på mennesker omkring mig. Her var jeg vidne til nogle amerikanere hvis armbevægelser og evner til at stå foran 8.000 mennesker overgår mange af de foredragsholdere jeg er vidne til i dag. Det var fantastisk spændende og motiverende! Jeg kom hjem med fornyet energi og med håbet om at mobiltelefoni snart kom til Danmark, men det blev et langt træk, og da det endelig kom, så var det for dyrt til at kunne sælges, og jeg tror det er her min entusiasme begynder at løbe ud i sandet. Derfor er min konklusion også den dag i dag: Fantastisk firma, vanvittigt ambitiøst og velstruktureret. Produkterne matcher ikke tiden (i Danmark vel at bemærke, i USA er de faktisk okay med fremme). Menneskene bag, inkl. stifterne er nogle fantastisk inspirerende og intelligente mennesker, og min holdning er, at de absolut ingen interesse har i at skulle snyde dig. Håber du kan bruge min historie til noget. Sov godt ;-) |
Fashion-Seller:Imorgen har du fået 700 nye konkurrenter ;D
Not good Nicolaj ;D
Så tager vi dem med Der er ihvertfald nogen af mine konkurrenter der burde ryste lidt i bukserne, når vi starter annonceringen for MobilTjek om en måneds tid. Selvom siden ikke er færdig, så er der allerede daglige salg og den organiske trafik stiger dagligt. Det har også været hårdt arbejde at skrive unikke titler, metabeskrivelser, specifikationer og små anmeldelser, samt lægge priser og forhandlere ind på mere end 230 forskellige mobiltelefoner
, hvilket jeg heldigvis blev færdig med tidligere idag