Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM Marketing. Fup og fidus eller blot lagt for had pga. konkurrence?

Side 4 ud af 9 (87 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Hempel :
Synes bare at den måde at markedsføre sig på, lyder utrolig spændene og interessant. Ved godt at det har utrolig mange modstandere, men man er vel ung og dum, og skal prøve at brande nallerne, før man tror på at det er noget l...

MLM ER en spændende måde at markedsføre sig på, men desværre er der nogle firmaer som ikke har rent mel i posen og satser på at få penge ind via "licenser"

Jeg fandt lidt læsestof til dig 

http://www.computerworld.dk/art/26999?a=bguide&i=21

http://flood.dk/blog/index.php/finans/acn-invitation-til-et-pyramide-spil/

http://dindebat.dk/penge-privatokonomi-forsikring/694791-acn-erfaring-pyramidespil.html

og der er MEGET mere...

Men konkret, så vil du ikke tjene ret meget på kunder der ringer, men at du bliver nødt til at finde nye sælgere som du så kan få %'er af.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:49

Anders Hempel :
Nej de var mere ude i noget med internet på mobilen

Det findes allerede. Jeg er også online med 3G model på laptop. 

Anders Hempel :
også telefoni gennem telefonens internet eller noget i den stil:)

Man kan idag til smartphones downloade Skype så man bruger telefonens wifi forbindelse til at snakke.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 00:49

Nicolaj:

Har du iøvrigt overvejet hvem du vil sælge produktet til? Og om dine venner og familie bliver trætte af at høre på dig til sidst?

Du mener altså ikke de har en chance på markdet?

Ja, havde tænkt mig at sælge til familie og venner, og evt. prøve at markedsføre deres produkter online via. facebook, hvis det kan lade sig gøre. Men mine tanker og overvejelser, om dette (for mig) nye koncept, er lagt fra fulgt til dørs endnu.

Mvh.

Anders Hempel

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 00:52

Jeg var engang med til et møde, hvor en eller anden kanon fra US var i DK, det var sammen med en ven der var sælger for ACN... det var det mest vanvittige jeg har set i mit liv, de sprang rundt på stolene i den her sal hvor det blev afhold, med balloner og flag... haha... så var der nogen som skulle op og ha en nål til jakken fordi nu havde de solgt så og så meget... nogen af disse gutter, havde status som var de rockerpræsidenter eller noget.... men sjovt at se... min ven der var med i 2 år, og kæmpede en kamp uden lige.... han blev aldrig til noget, kan huske han snakkede i flere år om at du fik de snart mobil telefoni, og så ville det gå helt amok! på trods af man havde haft mobil telefoni i DK de sidste ja 5-10 år eller sådan noget...    Jeg kender MLM fra andre selskaber og vil sige at i nogen tilfælde fungere det ok, men det er meget få, som kommer til at leve af det...  nå men det var fedt nok at være med til det der Juhu møde... og se hvordan det løber af når de går amok i deres glædesrus over de 4-5 stykker der startede DK op og som lever fedt af alle de andre...

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 00:56

Anders Hempel :

Nicolaj:

Har du iøvrigt overvejet hvem du vil sælge produktet til? Og om dine venner og familie bliver trætte af at høre på dig til sidst?

Ja, havde tænkt mig at sælge til familie og venner, og evt. prøve at markedsføre deres produkter online via. facebook, hvis det kan lade sig gøre. Men mine tanker og overvejelser, om dette (for mig) nye koncept, er lagt fra fulgt til dørs endnu.

Mvh.

Anders Hempel

Du skal tænke dig godt om inden du begynder at rode venner og familie ind i det der... jeg kender godt deres måde at arbejde på, og du får NITTEN ud af at skaffe 20 kunder, du skal ha andre til at starte op, og du ender med at sidde med dårlig samvittighed over at de smed penge ud af vinduet for det.... 

Husk hvad jeg skrev her :-)

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders,

Tror vidst vi fik hilst på hinanden der inde, dine kritiske spørgsmål til Amalie var rigtig gode. (Hvis det var dig der stilte dem.)

Jeg og en ven lagde mærke til at de fokuserede meget på telefoni-delen af deres forretning, især deres video-telefoner.

Tror vidst også de lovede at du kunne klare dig på deres tilbagevendende passive indtægt til du blev pensioneret.

Yeah right!

Du er vel omkring de 17 - 19 år, du skal pensioneres om 45 - 50 år.

Hvor stor er chanchen for at ACN eksistere til den tid? - Ikke stor, med nuværende forretningsfokus.

Hvem siger at, deres produkter vil slå igennem, som de lover højt og helligt? - "Sælgeren" sagde at de lå foran "trenden", så deres "yderst smarte produkt" vil jo helt klart uden tvivl slå igennem, som om!

Deres produkt er ikke nyt, det er set før, og for mig ser det ud som om de har valgt at investere en masse penge på video-telefoni, blandt andet ved at opkøbe 63% af aktieandelen i et firma (Husker ikke hvad det hed.) som var de førende indenfor det felt?

Deres produkt kan måske bruges af de erhversdrivende, til video-konferencer osv., men hos private tror jeg chancen for at det slår igennem er meget små.

Så lige for at gøre det ganske kort: "Du kan vælge at betale 3000 kroner + moms, for at få lov til at sælge noget forældet bras, og yderligere 1100 kroner + moms, for overhovedet at få lov til at modtage din betaling, det efterfølgende år."

Drop det, og find noget andet.

Hvis du vil MLM'e så drop i det mindste ACN, og find noget mere "seriøst", hvis man kan finde det indenfor MLM branchen.

Jeg har en hel del kommentare til deres (salgs)møde, men har ikke tid til at skrive dem lige her og nu, vender nok tilbage i løbet af de kommende dage og skriver lidt mere, svarer også på det med den procentvise fordeling af et salg, sådan som jeg forstod det.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 00:57

Niels:
Jeg fandt lidt læsestof til dig 

Kan se, at det ligepræcis er den slags guf jeg er ude efter:) Så tak for det.

Men bliver simpelthen nød til at læse det igennem i morgen, da det er blevet over min sengetid.

Men mange tak for hjælpen. Amino er et herligt sted:)

Mvh.

Anders Hempel

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Anders Hempel :

Nicolaj:

Mvh.

Anders Hempel

ACN er jo ikke nyt i DK, så nej jeg mener ikke de har en chance.

Hvis du vil markedsføre via Facebook, så er affiliatemarketing meget nemmere at arbejde med end Multi Level Marketing. Med et affiliatelink, så lander den besøgende ved købsknappen og ved MLM, så lander den besøgende ved en knap hvor der står "Klik-her-så-kontakter-vi-dig-og-laver-et-MLM-forhandler-møde-med-fremvisning-af-en-video-fastnet-telefon-til en ret-dyr-pris-men-med-mulighed-for-at-tjene-mange-penge-ved-at-sælge-en-dyr-telefon-magen-til-til-alle-dine-venner."

Hvad tror du konverterer bedst?

Det giver 5-600 kroner + moms at skaffe en ny mobilkunde via affiliatemarketing. Hvor lang tid går der før en ny ACN kunde har genereret det beøb til dig? Det er gratis at komme igang med affiliatemarketing, her skal du ikke købe en "startpakke" (videotelefon) og så vælger du helt selv hvilke produkter du vil sælge. Det er trods alt lettere at sælge et billigt produkt. Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:02

Anders Hempel :

Fashion-Seller:

Anders Hempel :

Har nu været til opstartsmødet.

Det drejer sig om teleselskabet "ACN".

ACN lever i en anden tidsalder... Så du bør kigge dig om efter et andet alternativ!

Hvis du mangler et, så kontakt Thomas Lybeck (mener det staves sådan) herinde... Han har et fedt MLM koncept at præsentere dig for!!!

Altså du mener at det er urealistisk at tjene penge hos dem, fordi de er for langt fremme i tiden?

Nej hos ACN bruger de stadigvæk flintesten, når der skal tændes for varmen...

De er og har altid været langt bagefter alle andre, og så koster det en bondegård at benytte dem... Så det er virkelig ik værd at røre ved!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:05

Nicolaj:

ACN er jo ikke nyt i DK, så nej jeg mener ikke de har en chance.

Hvis du vil markedsføre via Facebook, så er affiliatemarketing meget nemmere at arbejde med end Multi Level Marketing. Med et affiliatelink, så lander den besøgende ved købsknappen og ved MLM, så lander den besøgende ved en knap hvor der står "Klik-her-så-kontakter-vi-dig-og-laver-et-MLM-forhandler-møde-med-fremvisning-af-en-video-fastnet-telefon-til en ret-dyr-pris-men-med-mulighed-for-at-tjene-mange-penge-ved-at-sælge-en-dyr-telefon-magen-til-til-alle-dine-venner."

Hvad tror du konverterer bedst?

Det giver 5-600 kroner + moms at skaffe en ny mobilkunde via affiliatemarketing. Hvor lang tid går der før en ny ACN kunde har genereret det beøb til dig? Det er gratis at komme igang med affiliatemarketing, her skal du ikke købe en "startpakke" (videotelefon) og så vælger du helt selv hvilke produkter du vil sælge. Det er trods alt lettere at sælge et billigt produkt. Smile

Imorgen har du fået 700 nye konkurrenter ;D

Not good Nicolaj ;D

Side 4 ud af 9 (87 indlæg)