Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM Marketing. Fup og fidus eller blot lagt for had pga. konkurrence?

Side 3 ud af 9 (87 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Fashion-Seller:
Sådan går det, når man fylder øl på plastikflasker ;D

Hahaha der fik du mig sq til at grine højlydt.. Der kommer i øvrigt snart ting til dig Smile

Super det vil jeg glæde mig til ;D

MVH
Billige John Richmond Solbriller

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 15:40

Hej

Jeg vil give de andre ret i, ikke at sige ja for hurtig, især når du slet ikke kender til MLM

Sæt dig ind i firmaet. Det er extrem vigtig at produkt delen er ok. Kunde priserne skal være fornuftige og kvaliteten i top.

Der findes mange forskellige bonus systemer og hvis du ikke kender til de forskellige muligheder kan det være en god ide at sætte sig ind i flere. (Binær / open line / mm)

Ja, der er nogen firmaer, der ude, som er fup. Men de falder fra hvis du kikker dig omkring. Jeg fik info om et nyt firma, hvor der væltede personer ind inden det startede op. Da man så endlig kunne læse om produkterne så var der ingen oplysninger om indhold, kun at man skulle kontakte læge inden brug. 

Hvis de siger du kan tjene mange milioner, så passer det ikke og så skal du gå uden om firmaet. En høj løn på over 1 mil er der kun meget få der får. Gå efter + 3000 i starten/mdr og så senere kan du opnå en del mere, uden at sætte tal på.

Kort sagt så spørg rigtig meget.

Hilsen

Keld

---------------------------------------------------------

BerryEN A new way of thinking - a new way of marketing

http://www.keld-jensen.myberryen.com/dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 00:18

Også tak til dig Keld, for de supplerende ord:)

Har nu været til opstartsmødet.

Det drejer sig om teleselskabet "ACN".

ACN siger at de tilbyder følgene produkter:

- Fastnettelefoni (samarbejde med tdc)

- Mobiltelefoni ( samarbejde med call me)

- Internet

- satelit tv

De var vilde med at snakke omkring digitaltelefoni, som de selv troede på skulle blive et af de store hit i fremtiden.

For en digital telefon skulle anskaffelsesprisen være 1673 kr. og det månedlige abonoment på 89 kr. Herudover vil det så blive gratis at ringe til fastnet telefoner i hele Danmark.

Min provision som repræsentant for firmaet vil komme til at ligge mellem 1% og 10%.

Vil prøve at gengive en model, for min provision af mit teams kunder. (det gik lidt hurtigt med at skrive noter):

Niveau               Provision                   Team

1                           1/4%                          Mig

2                           1/4%                          2 (under mig)

3                           1/4%                         4

4                           1/4%                         8

5                             1%                          16

6                              2%                        32

7                              7%                        64    

Det var nogenlunde sådan den så ud:)

Der var en licens på 3000 kr. + moms (30 dages fortrydelsesret)

Årlig fornyelse på 1100 kr + moms

Mit job skulle bestå i at værge nye kunder samt nye repræsentanter.

Måden at stige i "rang" på i virksomheden, er ved salg. Jo flere salg jo højere rang. Samtidig får du så også del i de repræsentanter du har værgets salg.

ACN afholder trænings arrangementer omkring:

-Hvordan man formidler kunder

- Hvordan man opbygger sit team

De siger selv, at de på et tidspunkt har fået en pris for verdens bedste support system.

Ved godt at alt dette virker lidt rodet, men det er de noter jeg kunne få fat i i farten. Jeg tænker at det kan give folk et indblik i deres mlm, og et indtryk af mine chancer?:)

Personligt synes jeg at det lød meget fornuftigt.

De eneste ting jeg bare ikke helt forstår er følgende:

- Hvordan kan de bruge 3750 kr. på administration

- Hvordan kan et team, ofte bestående af uendeligt mange repræsentanter, alle få del i salg? Hvor er det lige at der bliver noget til overs til virksomheden selv?

- Hvordan kan min gode ven, der har været i firmaet i ca. en uge, anbefale mig det, og virke så utrolig overbevidst, hvis der ikke er noget om snakken? Han påstår allerede at have tjent omkring 7000 kr. på grund af et bonus system de køre med.

Bør nok også lige kort fortælle om bonus systemet.

Så vidt jeg forstod, var det et system de havde lavet, for at de nye også kunne være med, da der ellers godt kan gå lidt tid, før man tjener ordentligt på det.

Håber at ovenstående kan give folk der har forstand på det, et indtryk af virksomheden. Jeg håber samtidig at der er nogen der vil hjælpe mig.

Vil gerne lige understrege, at jeg hellere vil være foruden svar som: "Det er noget lort, hold dig fra det", "MLM er spild af din tid og dine penge" osv.

Vil derimod være ekstremt taknemlig for svar fra folk, der ved hvad de snakker om:)

Mvh.

Anders Hempel

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:20

Anders Hempel :

ACN lever i en anden tidsalder... Så du bør kigge dig om efter et andet alternativ!

Hvis du mangler et, så kontakt Thomas Lybeck (mener det staves sådan) herinde... Han har et fedt MLM koncept at præsentere dig for!!!

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 00:30

Anders!

lov mig du dropper det :)

M  dfdf

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 00:31

Fashion-Seller:

Anders Hempel :

ACN lever i en anden tidsalder... Så du bør kigge dig om efter et andet alternativ!

Hvis du mangler et, så kontakt Thomas Lybeck (mener det staves sådan) herinde... Han har et fedt MLM koncept at præsentere dig for!!!

Altså du mener at det er urealistisk at tjene penge hos dem, fordi de er for langt fremme i tiden?

Okay, mange tak for hintet, vil prøve at kontakte ham i morgen :)

Mvh.

Anders Hempel

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:34

Anders Hempel :
Altså du mener at det er urealistisk at tjene penge hos dem, fordi de er for langt fremme i tiden?

Med digital telefoni, mener de så telefon via bredbånd? Det findes allerede. 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 00:36

Kim Raufort:

Anders!

lov mig du dropper det :)

Du er ikke fan af MLM kan jeg høre:)
Synes bare at den måde at markedsføre sig på, lyder utrolig spændene og interessant. Ved godt at det har utrolig mange modstandere, men man er vel ung og dum, og skal prøve at brande nallerne, før man tror på at det er noget l... .

Spøg til side. Grunden til jeg gerne vil snuse til det er, at jeg endnu ikke føler, at der er nogen der har fået forklaret mig, hvad det er der er så slemt ved det?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:43

Anders Hempel :

ACN er en død fisk. Der er mega stor konkurrence indenfor telefoni og ACN kan slet ikke være med prismæssigt, ligesom deres mobilshop ikke længere eksisterer (de havde tidligere et samarbejde med CallMe).

Det kunne have været godt, hvis de havde konkurrencedygtige priser og satsede på en god mobilshop, istedet for at "tvinge" nye kunder til at købe en forældet fastnettelefon med videosamtale. Hvem bruger lige det og findes fastnettelefoni overhovedet om 5 år?

Har du iøvrigt overvejet hvem du vil sælge produktet til? Og om dine venner og familie bliver trætte af at høre på dig til sidst?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 00:44

Niels:

Anders Hempel :

Med digital telefoni, mener de så telefon via bredbånd? Det findes allerede. 

Nej de var mere ude i noget med internet på mobilen, også telefoni gennem telefonens internet eller noget i den stil:)

Side 3 ud af 9 (87 indlæg)