Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM Marketing. Fup og fidus eller blot lagt for had pga. konkurrence?

Side 2 ud af 9 (87 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Er det ik os sådan i erhvervslivet? Ellers er Carlsberg vist et glimrende eksempel på det ;D

Jo men er der så ikke lidt plastikrocker over Carlsberg, for de har da ikke styr på deres ansatte hehe

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:21

Anders Hempel :

Og det er alt sammen bare hammer fint. Denne evige lange diskussion frem og tilbage er også hvad man kan finde på google. Det jeg savner er nogen der virkelig, ved hvad de snakker om. Hvad er fordelene? Hvad er ulemberne? :)

MLM er en betegnelse for en salgsmåde... Vil du have info, så må du fortælle, hvilket selskab der er tale om...

Ellers er her et eksempel:
Telefonselskab er jo heller ik et firma, men en betegnelse... Så uden at kende til det konkrete tlfselskab, så kan du jo heller ik finde fordele og ulemper...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Fashion-Seller:
Er det ik os sådan i erhvervslivet? Ellers er Carlsberg vist et glimrende eksempel på det ;D

Jo men er der så ikke lidt plastikrocker over Carlsberg, for de har da ikke styr på deres ansatte hehe

Sådan går det, når man fylder øl på plastikflasker ;D

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:22

Anders Hempel :
Jeg er af en ven blevet tilbudt at komme med til et introduktionsmøde, omkring MLM, i morgen.

Uden decideret info om firma kan vi ikke hjælpe.

Anders Hempel :

Har hørt alt fra, at man kan komme til at tjene millioner på det, til at man kan blive tvunget fra hus og hjem.

Er der nogen der kan give en forvirret knægt et kvalificeret svar på, hvorfor det er godt/dårligt?

Noget MLM er godt og noget MLM er dårligt. MLM betyder Multi Level Marketing og det kan være en fremragende måde at sælge et produkt på idet salget går meget på mund til mund.

Desværre er der også mange dårlige eksempler på MLM og især vil du høre om at det er pyramideselskaber osv.

Den vigtigste advarselslampe du kan have er din sunde fornuft. Står de og lover dig at du er blandt de første på markedet og der er millionermillarder at hente og du skal bare lige betalt for en prøvepakke så vend om.

Et ordentligt MLM firma vil vejlede dig ordentligt om produkterne og forsyne dig med en prøvepakke du kan fremvise kunderne. Denne pakke bør du ikke betale for. Det er firmaet der skal sikre sig at du er værd at satse på. 

Der ér mange penge at hente i MLM hvis man gør det rigtigt...Men der er også mange penge at miste hvis man ikke er vågen.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 23:24

Mange tak Lagersalg, præcis sådan et svar jeg søgte :D
Har ikke helt fat i hvad det er præcis for et produkt de har at tilbyde endnu, men det er et teleselskab.
Regner med at tage til introduktionsmødet i morgen så, det kan der jo ikke ske noget ved. Håber meget at dit tilbud også gælder der så:)?

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:25

Fashion-Seller:
Sådan går det, når man fylder øl på plastikflasker ;D

Hahaha der fik du mig sq til at grine højlydt.. Der kommer i øvrigt snart ting til dig Smile

Køb ren argan olie her

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 23:28

Okay:) Mange tak for jeres svar. Føler allerede at jeg er blevet meget klogere :)
Vender nok tilbage engang i morgen, når jeg ved hvad det er de præcis har at tilbyde.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 23:30

Anders Hempel :

Mange tak Lagersalg, præcis sådan et svar jeg søgte :D
Har ikke helt fat i hvad det er præcis for et produkt de har at tilbyde endnu, men det er et teleselskab.
Regner med at tage til introduktionsmødet i morgen så, det kan der jo ikke ske noget ved. Håber meget at dit tilbud også gælder der så:)?

Selv tak.

Tag du bare til mødet, men hav følgende med i baghovedet.

De tider hvor der var innovative måder at tjene penge på i telebranchen er stort set overstået. Vi har billig telefoni via Skype, gratis opkald via MSn, billig mobil telefoni og nåpr vi rejser så køber de kloge af os et simkort i udlandet så vi ikke bondefanges.

Det du vil blive præsenteret for er sikkert en opbygning hvor du skal skaffe abonnementer og du vil så tjene penge på deres opkald. Men hvor meget tror du lige folk tænker over det? De fastnet abonnementer der er i dag er bundet op ligesom forsikringer med andre fordele når man har skiftet fra TDC og den smule der er at spare dem er der ingen der mere gider at skifte udbyder for.

Den type eventyr startede for ca. 12-15 år siden og er sidenhen ved at uddø.

Du kan ikke få succes med den slags, du vil kunne tjene mere ved at skemalægge tjensteyderlser for de ældre i dit nærområde.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 23:39

Hej

Tag du bare til mødet, men aftal med dig selv at du ikke underskriver noget, eller udleverer andet en mailadresse. Du kunne jo lave en nu, du kan tage med i morgen. Så kan du bare slette den senere, hvis det ikke er noget for dig.

Det er et info-møde og de har INTET at bruge din adresse til, som er til fordel for dig. (Hvis det er for at sende dig noget materiale, så er det jo dumt de ikke havde det med på mødet, ikke sandt?)

Der er som regel en rigtig god stemning og dygtige sælgere, og lige i situationen kan det virke indlysende at sucessen er i hus.

Hvis du synes det samme om en uge, - så ringer du bare til dem.

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:46

Jeg er faktisk også blevet tilbudt af en ven at komme med til et informationsmøde, imorgen.

Måske er det samme sted vi skal hen?

Side 2 ud af 9 (87 indlæg)