Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt hjælp (forklaring) omkring indgående links

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet flere forsøg, hvor jeg har benyttet et i Googles indeks ikke eksisterende ord som ankertekst i et nofollow link - og fået destinationssiden i SERP på dette ord - og i cached version med teksten "Disse termer findes kun i links, der peger til denne side:". Så jo - der overføres ofte "ankertekstværdi" via nofollow links. Og nogle af mine forsøg er over et år gamle og virker stadig.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 08:51

Jesper Jørgensen:

Hej Grosen

Som altid er jeg nysgerrig efter at lære nyt. At "Google følger nu alle interne links, hvad enten der er rel="nofollow" på dem eller ej" er simpelthen undsluppet min radar, og jeg kan ikke finde kilder til det. Hvis du har ret trækker jeg mit råd tilbage, da man så får bagdelene men ikke fordelene.

Jeg er helt på det rene med at mit råd resulterer i et lille tab af PageRank, men forudsat at nofollowed interne links ignoreres totalt, opvajes det af en langt større fordel i at have en meningsfuld anchor-text til forsiden. Nysgerrige kan læse mere her om tab af pagerank: http://www.mattcutts.com/blog/pagerank-sculpting/.

En endnu bedre løsning rent SEO mæssigt er at lægge et link ind først i html-koden (fx i en header eller top-logo) som linker med den rette anchor-text. MEn det kræver så en ændring af designet i dette tilfælde.

Mvh Jesper

Super god idé, men skal det være i starten af bodyen? Eller i de hele taget i starten af html dokumentet før head også? :)

Christopher Roelann

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:59

Christopher Roelann:
Super god idé, men skal det være i starten af bodyen? Eller i de hele taget i starten af html dokumentet før head også? :)

Links skal kun være efter body... før body hører kun header-tags hjemme

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 12:24

Okay ;) skulle også bare lige være sikker, men tak for svaret

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:33

Christopher Roelann:

Med den berettigede tvivl der er kommet på bordet omkring effekten af NOFOLLOW, trækker jeg den del af mit forslag tilbage. Det rigtige er som sagt at få et link ind først i body-teksten med den rette tekst. Og som andre har svaret, så skal den ligge inde i body-delene.

God fornøjelse :-)

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 09:03

Hej Jesper

Undskyld mit sene svar - jeg kan se at Thomas Rosenstand har været så venlig at svare på det spørgsmål du stillede til mig :)

@thomas Tak for hjælpen :)

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:05

Der er altid plads til at hjælpe en vestjyde, Grosen ;-)

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 15:54

Thomas Rosenstand:
Der er altid plads til at hjælpe en vestjyde

;)

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)