Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding hjælp, tak

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Linkbytte og linkkataloger får du ikke meget linkjuice ud af mere, og da effekten aftager mere og mere, skal du nøje tænke over at spede din tid, så du ikke kun bruger tid på disse to metoder.

Husk at det kun er dofollowlinks du modtager linkjuice fra - benyttes der nofollow scorer du intet linkjuice. Se evt. mit blogindlæg: 25 måder at skaffe et link på hvor du får 25 idéer til linkbuilding.

Jeg vil fortrække et link fra et sted der omhandler det samme emne som dit site. Så længe det ikke er fra spammy "jeg-får-en-hvis-legemsdel-til-at-vokse-med-piller-side" spam eller virasite, samt et anden site med skadeligt indhold, er det ingen grund til at holde sig tilbage med at oprette links. Også hos hestepigen der skal have smurt undervognen :D

Husk også at tænke over ankertekster - det spiller også en stor rolle!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:09

Hej Emil

Godt indlæg Yes

Men hvad er dofollowlinks ? 

Jeg benytter altid søgeord som ankertekst og ikke det samme søgeord ved alle ankertekster

Mikkel

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 14:20

Dofollow er et godt gammeldags link, modsat nofollow. Nofollow blev opfundet for at undgå spam og betalte links. Kig i kildekoden, står der rel="nofollow" i fobindelse med linket er det nofollow.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 14:20

Hej Mikkel,

Når du laver links, kan man vælge at sætte den til nofollow...

Det gør at google ikke ser/læser dit link... Så nofollow links giver dig ikke bedre ranking på google... Men do-follow/Normale links, giver den effekt.

Christopher Roelann

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 14:25

Så når jeg laver link skal dette stå til ikke WEBLØSNINGER taget no follow ?

Altså jeg selv skal vælge f.eks samme vindue eller nyt her på amino ?

Mikkel

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 14:43

Jeg synes ikke du skal bekymre dig om nofollow eller dofollow. Det er alt for bøvlet og tager din tid istedet for bare at klø på få spredt dine links.

Der sker ingen skade uanset om der står nofollow eller dofollow.

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 14:50

Når emil var lige lidt hurtigere ;)

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Skrevet kl. 14:51

Nej der skal ikke stå  taget no follow i linket...

Hvilket vindue du åbner det i er fuldstændig lige meget.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 14:53
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

I de fleste tilfæle er links dofollow = linkværdi. Nogle vælger dog at benytte nofollow på deres sites, hvilket du i 9/10 tilfælde ikke selv kan gøre noget ved.

mr.guffe:

Jeg synes ikke du skal bekymre dig om nofollow eller dofollow. Det er alt for bøvlet og tager din tid istedet for bare at klø på få spredt dine links.

Der sker ingen skade uanset om der står nofollow eller dofollow.

Sikke noget vrøvl! Du får intet linkjuice ud af nofollowlinks = hjælper ikke på bedre placeringer. Når man snakker linkbuilding menes der næsten altid links med linkjuice, og ikke bare links der benyttes som reklame.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 14:56

Hjælper det så hvis jeg placere et link i en chat ? Eller er det bare 3 minutters reklame ?

Tænker om det bliver gemt et sted eller det bare er helt væk ?

Og igen mange tak for jeres hjælp

Mikkel

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)