Det sjoveste nogen har prøvet at sælge mig er en parykpincherabe og en halvspættet orangotang. Det var vores gode ven Steve Bruges :·) Hmmm - gad vide hvad han går og laver nu... Han var vidt omkring, og er der nogen som ikke fulgte med dengang, så kan de læse om det her.
Hahaha, det var sgu en sjov lille mail du lige fik tilsendt, det lyder sgu som noget jeg godt selv kunne finde på at skrive til folk for sjov.
Her er lige min egen variant.
Kære Helle.
Jeg har besøgt din hjemmeside og kan se at du har huset fyldt af (t)unger.
I starten af 1990'erne tog jeg en studietur til Europa og endte med at tilbringe godt to år i Danmark som energiforsker på DTU.
Det var en meget lærerig oplevelse at få indblik i hvordan højteknologiske lande som Danmark opvamer et rum ved at skrue rundt på et gevind.
Til at starte med kunne jeg ikke forstå hvordan det kunne lade sig give sig, det var for mig "Hvid magi" på højt plan ( hallelujah ) - efter en del detektivarbejde opdagede jeg at der ikke var noget "hokuspokus" i det, og den energi der bliver brugt til at varme rummene op med i Danmark har mange uheldige konsekvenser for naturen.
Perioden mellem Juni 1993 og Marts 1994 turneret jeg rundt på RUC, DTU, og diverse andre uddannelseinstitutter med mit kritiske "Oneman-show" - jeg nåede præcist at afholde 13 foredrag - inden jeg blev "forhørt" på min adresse af PET og blev udvist med begrundelsen af at jeg udgjorde en alvorlig national sikkerhedsfare for Danmark, samt alle andre lande der faner sig med EU.
Diverse videoklip / tekster e.t.c - jeg har lagt på nettet / mine lyttere - er blevet fjernet promte af de højere magter - der er kæmpe så store økonomiske / politiske krafter på spil at man tror at det er løgn.
Siden tidernes morgen har vi her i Afrika altid haft en sund respekt for naturen. Vi tilpasser os efter naturen, og ikke omvendt.
Du er sikkert meget nysgerrig efter at få noget mere viden om hvad jeg sælger til dig. Ser du, det kan jeg desværre ikke røbe her da jeg nok vil komme ud for et "uheld " - men du Helle ( og andre ) kan bare sende mig en PM på det lukket system så får i fortsættelsen på historien.