Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det dummeste produkt i er blevet tilbudt??

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Helle - houseofkids.dk:

Det sjoveste nogen har prøvet at sælge mig er en parykpincherabe og en halvspættet orangotang. Det var vores gode ven Steve Bruges :·) Hmmm - gad vide hvad han går og laver nu... Han var vidt omkring, og er der nogen som ikke fulgte med dengang, så kan de læse om det her.

Hahaha, det var sgu en sjov lille mail du lige fik tilsendt, det lyder sgu som noget jeg godt selv kunne finde på at skrive til folk for sjov.

Her er lige min egen variant.

Kære Helle.

Jeg har besøgt din hjemmeside og kan se at du har huset fyldt af (t)unger.

I starten af 1990'erne tog jeg en studietur til Europa og endte med at tilbringe godt to år i Danmark som energiforsker på DTU.

Det var en meget lærerig oplevelse at få indblik i hvordan højteknologiske lande som Danmark opvamer et rum ved at skrue rundt på et gevind.

Til at starte med kunne jeg ikke forstå hvordan det kunne lade sig give sig, det var for mig "Hvid magi" på højt plan ( hallelujah ) - efter en del detektivarbejde opdagede jeg at der ikke var noget "hokuspokus" i det, og den energi der bliver brugt til at varme rummene op med i Danmark har mange uheldige konsekvenser for naturen.

Perioden mellem Juni 1993 og Marts 1994 turneret jeg rundt på RUC, DTU, og diverse andre uddannelseinstitutter med mit kritiske "Oneman-show" - jeg nåede præcist at afholde 13 foredrag - inden jeg blev "forhørt" på min adresse af PET og blev udvist med begrundelsen af at jeg udgjorde en alvorlig national sikkerhedsfare for Danmark, samt alle andre lande der faner sig med EU.

Diverse videoklip / tekster e.t.c - jeg har lagt på nettet / mine lyttere - er blevet fjernet promte af de højere magter - der er kæmpe så store økonomiske / politiske krafter på spil at man tror at det er løgn.

Siden tidernes morgen har vi her i Afrika altid haft en sund respekt for naturen. Vi tilpasser os efter naturen, og ikke omvendt.

Du er sikkert meget nysgerrig efter at få noget mere viden om hvad jeg sælger til dig. Ser du, det kan jeg desværre ikke røbe her da jeg nok vil komme ud for et "uheld " - men du Helle ( og andre ) kan bare sende mig en PM på det lukket system så får i fortsættelsen på historien.

Hey mand.

Jeg sælger elektriske ål - 17 EL-ål genererer størm nok til at holde et almindeligt parcelhus forsynet med strøm døgnet rundt.

Skal I have en lille sendning af mine super gensplejset ål?

10 stk for 15.000 kroner - 20 stk for 25.000 kroner. ( alle ål sælges steriliseret så folk ikke kan opdragte ålene selv - mine ål lever omkring 20 år - så det er en kanon god invenstering )

Venlig hilsen

G. D. Baloanga.

Professor med mastergrad i high energy physics ved Universitet i Elfenbenskysten.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 19:56

Er det noget du selv har fundet på, eller har du virkelig modtaget sådan en mail... fuck hvor godt :D 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 20:07

Jakub Slusarek:

Er det noget du selv har fundet på, eller har du virkelig modtaget sådan en mail... fuck hvor godt :D 

Hvis det indlæg var stilet til mig, så er det noget jeg selv har fundet på spontant - men jeg har ladet mig inspireret lidt af den mail som jeg læste Helle havde modtaget.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:16

hva wonderboy er det dig der var gemt bag Steve buggs ?

i minder meget om hinanden.

hmm

mikkel

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 22:23

Vi blev på et tidpunkt spurgt om vi villesælge selvlysende maling til facader (erhverv) det fede var man bare ikke kunne se det når det var lyst og man kun ville kunne se det 2 måneder om året og kun om aften Smile jeg takkede pænt nej tak

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 22:55

Emil :

jeg blev tilbudt at købe en palle dvd tilbage spolere - ja en usb dims der kan dreje en dvd den forkerte vej rundt :D

Det er go humor, Det må være gaven til manden der har alt Big Smile

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 23:06

Mikkel:

hva wonderboy er det dig der var gemt bag Steve buggs ?

i minder meget om hinanden.

hmm

mikkel

Jeg gemmer mig altid. Jeg har mange forklædninger og endnu flere pseudonymer ( jeg er verdens bedste  troll ).

Vidste du f.eks at jeg er ham dér "Stive Wonder" -  &feature=fvst">

&feature=fvst

Yeah...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:13

Forklædning forstod jeg, men sku ikke det sidste ;-)

men der er godt nok mange ligeheder..

Jeg har min tvivl ;-)

mikkel

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)