Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er det dummeste produkt i er blevet tilbudt??

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hahaha.. den kunne da ellers ryge ind under abstrakt kunst, eller dyr plakater :D..

Jeg mener stadig den med toiletbrættet slår rekord :D 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 19:07

Niels Tybjerg:

Fik så tilsendt et billede af forholdsvis almindelig grå kat, der lå i en møgbeskidt håndvask og med en dåse barberskum og barberblade liggende ved siden af. Det lignede seriøst, at kattens største ønske var at bruge barberbladet til at snitte sig i poterne og slippe ud af sin elendighed Smile

Hun blev selvfølgelig rigtig sur og følte, at jeg havde holdt hende for nar, da jeg fortalte hende, at vi desværre ikke havde et marked for den slags billeder

Arh, pjat.... Suicide Cats? Det er vist hvad man kalder "money in the bank" Big Smile

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:36

Det sjoveste nogen har prøvet at sælge mig er en parykpincherabe og en halvspættet orangotang. Det var vores gode ven Steve Bruges :·) Hmmm - gad vide hvad han går og laver nu... Han var vidt omkring, og er der nogen som ikke fulgte med dengang, så kan de læse om det her.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 19:41

Hej Helle

Ja det var sku en sjov periode, nogen der ved hvem der stod bag eller hvad det gik ud på ?

Mikkel

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 19:48

Ja - det var topklasses underholdning Skype-BigSmile

Jeg skrev noget tid efter en mail til »Steve« fordi jeg var nysgerrig efter hvem han var, og hvad årsagen var til at han brugte så meget tid på det - og for at fortælle at jeg synes det var fantastisk opfindsomt. Han svarede faktisk tilbage at han bare havde lyst til det, for at se hvordan folk reagerede - og at han i øvrigt ikke kunne forstå hvorfor det var så interessant hvem han virkelig var. Men vi fandt aldrig ud af det...

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:56

Det dummeste jeg har prøvet er hvor en af vore konkurrenter som sælger CMS (hvilket vi også selv gør), ringede mig op og ville sælge mig et af deres CMS.

Da jeg så fortæller at vi allerede har et cms, at vi er deres konkurrenter, og at vi sælger lever af at sælge cms, prøver hun alligevel at argumentere for at det kunne være en god idé (fordi deres cms var åh så smart, uden hun kunne nævne konkret hvorfor).

Jeg ender med at pumpe denne sælger for informationer, for at vide så meget som muligt om min konkurrent, og hun var tilsyneladende naiv nok til at oplyse mig alverdens informationer om deres virksomhed, produktplaner, salgsmetoder (bl.a. hvilke brancher de pitchede på p.t.) osv.. Alt sammen på trods af at jeg fra start hårdnakket forklarede, at vi ikke ville købe noget grundet vi er konkurrenter.

Det er fandme ikke alle sælgere der har lige meget mellem ørerne...

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 19:58

Og så har jeg også prøvet for ca. 4 års tid siden, at blive ringet op af en afrikaner, som ringede til mig noget der ligner 10-15 gange hen over en periode på et par uger.

Han ville hele tiden sælge mig aktier i et eller anden ukendt medicinal-firma, hvor jeg med 100% garanti ville få mindst 10 gange pengene igen indenfor 1-2 år.

Og han blev ved med at henføre til mig som "Mr. Lars" på sit gebrokne engelsk med afrikansk accent, det lød altså virkelig komisk...

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 20:04

Ja, eller dem der sender mails, siger kom til afrika knep mig og tøm min konto :D 

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 20:05

Fama:

Arh, pjat.... Suicide Cats? Det er vist hvad man kalder "money in the bank" Big Smile

Konceptet har faktisk været oppe at vende med Suicide Bunnies, der var ret populært på plakat og kalender Big Smile

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 20:07

Fik en gang en af de der uganda mails.

I mailen stod at en lille tøs havde mistet sin far og mor, som var UTROLIG rige og ejede nogle kakao marker eller sådan noget og jeg ville få hele formuen samt marker og alt muligt hvis blot jeg kunne tage mig af barnet som jo har arvet denne formue. 

Det ENESTE jeg lige skulle gøre var at overføre XXX antal dollars så hun kunne få en billet til Danmark.

Hmmm... nok dumt spørgsmål... er tøsen så rig kunne hun vel blot betale billetten selv?

Men ud over uganda mails så er de dummeste produkter altså folk der forsøger at sælge deres religion... 

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)