So true! |
Hvad er det dummeste produkt i er blevet tilbudt??
|
Jeg har haft en næsten tilsvarende oplevelse. Eller jeg har faktisk haft en tilsvarendw, da jeg blev ringet op af en sælger fra Telia, der ville have mig til at skifte til Telia. Da jeg bad ham om at slå mit nummer op i sit system, blev han lidt tavs. Da jeg spurgte om han kunne se mit abonnement, kunne han svare "ja, du har et Telia Mobiz, til forhandlere.." "Ok, men du har et fantastisk tilbud til mig?" Det havde han så ikke :o) Men det er nu ikke den dummeste oplevelse jeg har haft med en der ville sælge telefoni til mig. Det dummeste var for 5 - 6 år siden, da jeg stod i en telebutik, og der kom en sælger fra det daværende Tele2 ind i butikken og spurgte om jeg kunne være interesseret i at spare penge på min telefonregning. Da jeg spurgte om han havde brugt lidt tid til at kigge lidt rundt i butikken, var han dog så ærlig at han sagde nej. Så jeg gav ham lidt tid til at kigge lidt rundt på de forskellige reklamer for de teleselskaber vi repræsenterede (Tele2 var ikke et af dem), hvorefter han gudhjælpemig alligevel havde mod nok til at sige, at han var sikker på at han kunne spare mig for penge. Men han kunne dog alligevel ikke hamle op med gratis, så han gik med uforretet sag. Men det, og så kinesere der ville sælge mig aktitips, det er nok det dummeste jeg har oplevet. Det næstdummeste, er et unavngivent firma (de annoncerer her på siden, så der er ingen grund til at nævne navne :o) ). De ville have os til at sælge deres produkt, uden nogen garanti for at kunderne ville opfylde kravet der skulle til for at vi kunne få vores provision, og uden nogen deadline for hvornår vi kunne forvente en evt. provisionen. Det er også en speciel måde at forsøge at skaffe forhandlere på: I skal sælge vores produkt, men vi kan ikke love at I får penge for jeres arbejde, og hvis I gør kan der gå ret lang tid..
|
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Hahaha, det var sgu en sjov lille mail du lige fik tilsendt, det lyder sgu som noget jeg godt selv kunne finde på at skrive til folk for sjov. Her er lige min egen variant. Kære Helle. Jeg har besøgt din hjemmeside og kan se at du har huset fyldt af (t)unger. I starten af 1990'erne tog jeg en studietur til Europa og endte med at tilbringe godt to år i Danmark som energiforsker på DTU. Det var en meget lærerig oplevelse at få indblik i hvordan højteknologiske lande som Danmark opvamer et rum ved at skrue rundt på et gevind. Til at starte med kunne jeg ikke forstå hvordan det kunne lade sig give sig, det var for mig "Hvid magi" på højt plan ( hallelujah ) - efter en del detektivarbejde opdagede jeg at der ikke var noget "hokuspokus" i det, og den energi der bliver brugt til at varme rummene op med i Danmark har mange uheldige konsekvenser for naturen. Perioden mellem Juni 1993 og Marts 1994 turneret jeg rundt på RUC, DTU, og diverse andre uddannelseinstitutter med mit kritiske "Oneman-show" - jeg nåede præcist at afholde 13 foredrag - inden jeg blev "forhørt" på min adresse af PET og blev udvist med begrundelsen af at jeg udgjorde en alvorlig national sikkerhedsfare for Danmark, samt alle andre lande der faner sig med EU. Diverse videoklip / tekster e.t.c - jeg har lagt på nettet / mine lyttere - er blevet fjernet promte af de højere magter - der er kæmpe så store økonomiske / politiske krafter på spil at man tror at det er løgn. Siden tidernes morgen har vi her i Afrika altid haft en sund respekt for naturen. Vi tilpasser os efter naturen, og ikke omvendt. Du er sikkert meget nysgerrig efter at få noget mere viden om hvad jeg sælger til dig. Ser du, det kan jeg desværre ikke røbe her da jeg nok vil komme ud for et "uheld " - men du Helle ( og andre ) kan bare sende mig en PM på det lukket system så får i fortsættelsen på historien.
|
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Lad os da endelig hører nærmere. |
CetaDesign din total leverandør inden for medie.
Er ikke sikker på hvad der er det dummeste produkt, men det er jo generelt bare lækkert at blive ringet op af diverse sælgere og simpelhen tage så meget pis på dem, så vel muligt. Jeg elsker især avis abonnoment sælgere, der skal faktisk ikke meget til de aldrig ringer til dig igen. 2.nd. gang, et opkald et par måneder senere, opførte jeg mig som verdens mest paranoide person. Så der er ikke noget bedre end at en sælger ringer, næste gang en sælger ringer, så find på en eller anden røver historie og se hvad der sker. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Ok - dumme ting man er blevet solgt...Det første der slår mig er Senseo's nye cacao-pude. Den fantastiske cacaopudeholder - reklameret for på tv i december - fik jeg så med posten for 14 dage siden! (i slutningen af april) /Rikke |
|
Som medlem af dansk byggeri, har man jo glæden at blive kontaktet af dette firma ca. hver tredie måned Til sidst måtte vi klage til dansk byggeri over dem, det hjalp lidt - beklager sidespringet. |
jeg blev tilbudt at købe en palle dvd tilbage spolere - ja en usb dims der kan dreje en dvd den forkerte vej rundt :D |
www.Goweb.dk Webdesign Hjemmesider total løsninger eller dele af den,så længe det er på nettet laver vi det.