Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

""Online lejemorder booking""

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 03:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon Tulin Holmgaard Kristensen:
Ærlighed betaler sig :)

Ikke altid i DK Wink

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 04:11

Ha Ha 

:)

Sådan der Mikkel - Ud med det !!

Kan i ha en kanon dag.

- Jonas  

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:29

Nej i dk skal man tit huske at ligge en facade ;-)

Jeg elsker hummelbukser, men tager jeans og skjorte på til møder..

Hvem gør jeg det for ? modparten, fordi det er sådan man skal se ud i dagen danmark når man er forretningsmand..

Så frem med facaden i dk, så er man med i gruppen

mikkel

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 10:31
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Arlo:

Hmmmm - undre mig over at Amino vil have sådan et link på siden. Og det er endda oprettet af en Amino moderator.

Det er sq for useriøst til en portal for iværksættere - selv under cafe og hygge. Hvad er det næste - skal der også linkes til foreningen af pedofile?

Undre mig også over at panserne ikke har lukket sådan et site ned for længe siden. Og så er jeg lige glad med om nogen syntes det er en joke.Det kan på nogen virke rigtigt.

Administrator - slet dog denne tråd!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:42

Der skal da bare en betalingsmulighed med paypal på siden..... så kan han tjene styrtende Big Smile

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:47

Niels:

Der skal da bare en betalingsmulighed med paypal på siden..... så kan han tjene styrtende Big Smile

Ærligt efter det han har udtalt til pressen ville der helt sikkert kunne tjenes penge på det..

Hvem der tror den er seriøs ville turde spørge om at få sine penge retur ? Ick!

Mikkel

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 16:16

Hej Peter Lauge

Jeg ser intet galt i at indsætte dette link, da det er indsat som Joke og derfor under Cafe & Hygge.

Hvis vi ser det beregnet i at stride mod vores regler sletter vi det øjeblikkeligt !

Med venlig Hilsen

Arlo

Peter Lauge:

Arlo:

Hmmmm - undre mig over at Amino vil have sådan et link på siden. Og det er endda oprettet af en Amino moderator.

Det er sq for useriøst til en portal for iværksættere - selv under cafe og hygge. Hvad er det næste - skal der også linkes til foreningen af pedofile?

Undre mig også over at panserne ikke har lukket sådan et site ned for længe siden. Og så er jeg lige glad med om nogen syntes det er en joke.Det kan på nogen virke rigtigt.

Administrator - slet dog denne tråd!

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 16:40
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Måske vi skulle slå os samme alle os iværksætter og gå mod dem der gør livet surt for os iværksættere , der laver ligegyldige annoncer og gør os iværksættere flere 100.000 kr. fattigere , for livet som iværksættere er hårdt ,. med alle de opkald i startfasen Angry

Ved du selv hvad du snakker om, eller forsøge rdu bare at poste dine links i så mange tråde som muligt?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:50

gweb:

Mikael christiansen:

Måske vi skulle slå os samme alle os iværksætter og gå mod dem der gør livet surt for os iværksættere , der laver ligegyldige annoncer og gør os iværksættere flere 100.000 kr. fattigere , for livet som iværksættere er hårdt ,. med alle de opkald i startfasen Angry

Ved du selv hvad du snakker om, eller forsøge rdu bare at poste dine links i så mange tråde som muligt?

Online lejemord er jo en spørg op , med humøret og være i iværksættere godt humør og vær glad og godt humør og hjælp andre iværksættere med glæde og godt budskab , vi bliver alle mere glade af at tænke positivt

Da tråd er en lille spørg skal du ikke tage den så seriøst .

Nyd  de dejlige hellige dage med at bringe glæde ud Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 16:52

Ja lev livet og hver dig selv og ikke vær som de andre

Hav en fantastisk dag alle sammen

Mikkel 

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)