| 
                             Jeg fandt den en dag jeg var sur på en :-) Så var det lige det første der slog mig   | 

Den er i hvert fald ret gammel. Mindes at have været inde på den for ca. 4 år siden. Men sjov er den da :)
             Debat

| 
                             Jeg fandt den en dag jeg var sur på en :-) Så var det lige det første der slog mig   | 

| 
                             Den er i hvert fald ret gammel. Mindes at have været inde på den for ca. 4 år siden. Men sjov er den da :)  | 

Det var dog skræmmende, måske du skulle opsøge noget hjælp Mikkel ! /allan  | 

| 
                             Hej Allan Jeg er kommet videre ;-) Men når jeg er i det råde felt tænker jeg ikke altid på koncekvenser 
 Mikkel  | 

Ærlig talt, jeg tror at du skader dit navn mere og mere. -Rune. 
  | 

Tilføj mig på Twitter
| 
                             Jeg er desværre for ærlig til tider.. 
 men som sagt er jeg videre 
 Mikkel  | 

| 
                             Den har altså eksisteret i flere år :-) 
 Med venlig hilsen Bastian  | 

| 
                             Siden har været online i omkring 6 år. Jeg kender bagmanden - en gut fra Århus. Da han i sin tid oprettede hjemmesiden, skulle han egentlig bare bruge den til sine webprojekter, men lidt uventet blev det en "stor succes".  | 

| 
                             Måske vi skulle slå os samme alle os iværksætter og gå mod dem der gør livet surt for os iværksættere , der laver ligegyldige annoncer og gør os iværksættere flere 100.000 kr. fattigere , for livet som iværksættere er hårdt ,. med alle de opkald i startfasen   |