Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kun 14 år og allerede iværksætter - Simon Mørch

Side 7 ud af 8 (74 indlæg)
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hatten af for dig knejt - du er sgu hård nok :-)

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 10:39
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:53

Hej Simon,

Tillykke med det! Det er super cool.

Her sidder jeg med "omvendte fortegn" i en alder af 41 og bliver rent faktisk lidt misundelig på alle de år og muligheder, der ligger foran dig.

Jeg læste godt om dig i en avis og bemærkede, at du har siddet hos GoSocial, en virksomhed, som jeg er blevet anbefalet af en, der arbejder for AdPepper - i forbindelse med, at jeg skal til at kaste mig ud i online marketingGoogle og Facebook. :-)

Dbh

Thomas   www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 11:28

Hej Simon.

Stort tillykke med omtalen. Du klarede det rigtig godt i Go' Morgen Danmark.

Jeg var selv en ivrig fyr da jeg var i din alder. I 7. klasse blev jeg ansat som system-administrator på min skole, og arbejdede i de følgende år også for flere virksomheder med vedligeholdelse af deres IT-systemer og hjemmesider.

Det er interessant at se hvordan vor tid giver nye muligheder for arbejde og succes. Da jeg var yngre, fandtes social markedsføring ikke, men det var nok alligevel ikke blevet min levevej. Det er 0'er og 1-taller der interesserer mig, så jeg endte naturligvis som system-udvikler :-)

Du skal have rigtig meget held og lykke fremover. Det med uddannelse vil jeg klart anbefale dig. Selv om du er uhyggeligt veltalende, og ret sikkert ligger over det gennemsnitslige niveau i folkeskolen, så giver både gymnasiet og det videre uddannelsesforløb en god ballast, som du kan bruge frem i livet som iværksætter og succesful business man. Så er der også noget at falde tilbage på, hvis heldet skulle være ude.

Respekt herfra - keep up the good work Yes

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 16:43

Tusind tak for jeres kommentarer - de er værdsat!

Det har været en travl dag i dag, trods det er helligdag, og mange normalt holder fri Yes 

Fra Midtjylland
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 00:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så indslaget i morgentv - du er simpelthen for sej !!! Yes Smile   Dine forældre må altså være pavestolte, det er fantastisk at se, at 14 årige kan bruge fritiden på andet end sprut og smøger. Big Smile

Det er kun toppen af isbjerget for dig, al respekt herfra ! Smile

/Linda

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 01:11

Hej Simon,

Det er helt fantastisk at læse om dig - og nu at se dig i Go'Morgen tv. Du er super sej!! Og jeg er helt sikker på, at der kommer mere fra dig fremover.
Min bedste ros må jeg give dig for din helt ufattelige fornuftige og modne fremtræden. Ingen stjernenykker...selvom du i mine øjne er lidt en stjerneStick out tongue

Hvad er der egentligt sket med onlinefactory.dk?? Var det ikke dér du startede - sammen med Mattias? Eksisterer det stadig - og er du stadig involveret i det?

/Rikke

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:38

Fantastisk og sikker optræden. 14 år? Du slår de fleste af os "gamle" i dine fornuftige og velovervejede svar. Jeg bøjer mig i støvet...Yes

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 23:02

zubardubar:

Hej Simon!

Hvad skal der til, fra kundens side, for at man skal få det bedst mulige ud af jeres service? 

Jeg mener; Er det ALLE slags firmaer der kan bruge din form for reklame/annoncering? 

Har tidligere smidt nogle penge ud af vinduet, på en dårlig Adwords-kampagne, som nogle andre lavede for mig. 

Jeg kunne godt bruge en hæftig kampagne til mit nye projekt, og vil gerne vide, hvornår din service fungerer for kunden og hvornår den ikke gør.

Mvh. Jonathan

Hej,

Først: tusind, tusind tak. Også til jer andre Yes

Vi kan som regel hjælpe alle - få kan vi ikke, og det siger vi inden kunden køber noget. Så kontakt os - og lyt til vores rådgivning.

Tilmeldt 1. Sep 08
Skrevet kl. 23:08

Brian Schou Larsen:

Fantastisk og sikker optræden. 14 år? Du slår de fleste af os "gamle" i dine fornuftige og velovervejede svar. Jeg bøjer mig i støvet...Yes

Tusind tak! Geeked

Side 7 ud af 8 (74 indlæg)