Hatten af for dig knejt - du er sgu hård nok :-) |
Til dem som ikke var vågen :-)
http://sputnik-dyn.tv2.dk/play/go-morgen-danmark-16011/
Med venlig hilsen
Bastian
Hatten af for dig knejt - du er sgu hård nok :-) |
Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner
Til dem som ikke var vågen :-) http://sputnik-dyn.tv2.dk/play/go-morgen-danmark-16011/
Med venlig hilsen Bastian
|
Hej Simon, Tillykke med det! Det er super cool. Her sidder jeg med "omvendte fortegn" i en alder af 41 og bliver rent faktisk lidt misundelig på alle de år og muligheder, der ligger foran dig. Jeg læste godt om dig i en avis og bemærkede, at du har siddet hos GoSocial, en virksomhed, som jeg er blevet anbefalet af en, der arbejder for AdPepper - i forbindelse med, at jeg skal til at kaste mig ud i online marketing på Google og Facebook. :-) Dbh Thomas www.tt-tekstforfatter.dk |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Hej Simon. Stort tillykke med omtalen. Du klarede det rigtig godt i Go' Morgen Danmark. Jeg var selv en ivrig fyr da jeg var i din alder. I 7. klasse blev jeg ansat som system-administrator på min skole, og arbejdede i de følgende år også for flere virksomheder med vedligeholdelse af deres IT-systemer og hjemmesider. Det er interessant at se hvordan vor tid giver nye muligheder for arbejde og succes. Da jeg var yngre, fandtes social markedsføring ikke, men det var nok alligevel ikke blevet min levevej. Det er 0'er og 1-taller der interesserer mig, så jeg endte naturligvis som system-udvikler :-) Du skal have rigtig meget held og lykke fremover. Det med uddannelse vil jeg klart anbefale dig. Selv om du er uhyggeligt veltalende, og ret sikkert ligger over det gennemsnitslige niveau i folkeskolen, så giver både gymnasiet og det videre uddannelsesforløb en god ballast, som du kan bruge frem i livet som iværksætter og succesful business man. Så er der også noget at falde tilbage på, hvis heldet skulle være ude. Respekt herfra - keep up the good work |
Tusind tak for jeres kommentarer - de er værdsat! Det har været en travl dag i dag, trods det er helligdag, og mange normalt holder fri |
Så indslaget i morgentv - du er simpelthen for sej !!! Det er kun toppen af isbjerget for dig, al respekt herfra !
/Linda |
Hej Simon, Det er helt fantastisk at læse om dig - og nu at se dig i Go'Morgen tv. Du er super sej!! Og jeg er helt sikker på, at der kommer mere fra dig fremover. Hvad er der egentligt sket med onlinefactory.dk?? Var det ikke dér du startede - sammen med Mattias? Eksisterer det stadig - og er du stadig involveret i det? /Rikke |
Fantastisk og sikker optræden. 14 år? Du slår de fleste af os "gamle" i dine fornuftige og velovervejede svar. Jeg bøjer mig i støvet... |
Hej, Først: tusind, tusind tak. Også til jer andre Vi kan som regel hjælpe alle - få kan vi ikke, og det siger vi inden kunden køber noget. Så kontakt os - og lyt til vores rådgivning.
|