Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TheDresser.dk - Nyt site, feedback ønskes

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eneste jeg kan komme på, er at man skal kunne se, hvilket menupunkt man har musen over. Men det er kun en detalje ;)

ellers fed side!

Mvh

Mark

Kørekort

Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

ASkaarup:

Simon Falentin Olesen:
Småting, som mere info og sådan der popper på i nyt vindue - eller smider mig væk fra det produkt jeg kigger på og sådan kan godt irritere mig lidt, jeg ville hellere det poppede op i en indlejet popup, med hjemmesiden nedtonet bagved. Den kan man bruge mange steder den funktion.

Kan du uddybe? Forstår ikke helt præcist hvad du mener :-) Altså lave således at billeder kommer i popup eller?

-Anders

 

Hey igen Anders.

 

Det jeg mener er eks. hvis man klikker på

Leveringstid
Læs mere om levering »
Når man klikker på oversående popper der et nyt vindue op med informationen i. Jeg syns med fordel man kunne lave det som en "indlejet popup" Jeg ved ikke helt om de hedder det. Lidt ala Lightboks når man browser billeder på mange websites. - Altså hvor der popper en popup op inde i hjemmesiden. Altså ikke en rigtig popup, men et overlay på hele hjemmesiden. Hvor man stadig kan se hjemmesiden nedtonet bagved.
Det kan også være det bare er mig. Men jeg syns det er en lækker funktion at få smidt på.

Simon



Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

 

Fin side med et godt og gennemført "firkantet" look hele vejen igennem.

 

Dog et gylp herfra.....

Produktbillederne bør være meget bedre, hvis I vil sælge tøj i den prisklasse. Billeder i den kvalitet koster kassen i manglende omsætning. I kompenserer dog for det manglende professionelle udseende ved at have mange detaljebilleder - klart et stort plus. Jeg er dog ikke i tvivl om, at I har brugt lang tid på billederne og virkelig arbejdet med det. Jeg plejer at fremhæve www.esprit.dk. De har efter min mening nogle af de bedste tøjbilleder i hele branchen.

Jeg har efterhånden været i kontakt med en del web-shops og diskuteret produktbillederne betydning, og meldingen er enslydende alle steder fra: Hvor godt den enkelte varer sælger afhænger i høj grad af billedernes kvalitet.

Jeg har længe gået og brygget på en ide om at tilbyde min viden om produktfotografering til web-shops i form af kombineret feedback og telefonkonsultationer. 

Jeg ville meget gerne præsentere jer for ideen og høre lidt om, hvordan I har taget billederne. Med lidt held kan jeg umiddelbart give nogle fif til forbedring. Send mig gerne en PB, så tager vi den derfra.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan da se, at der er rigtig mange der har været inde og kigge :-) Alt feedback kan bruges - Så skyd endelig løs!

-Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Også kun ros herfra, virkelig flot side, med lækkert tøj og synes nu at billederne er ret gode.

Hvis jeg skulle give nogen fif til fremtiden, så kunne det være fedt at se tøjet på modeller, kan kun se at det er jeans delen der er på modeller. Giver et bedre indtryk af hvordan tøjet vil sidde på et levende menneske.

Og helt ude i fremtiden kunne i gøre som asos.com og lave en lille video-bid af en catwalk, det viser hvordan tøjet sidder. Men det er selvfølgelig krævende arbejde, som I nok ikke skal tænke på endnu. :)

Ellers super super fed side, her kunne jeg godt finde på at shoppe næste gang kæresten har fødselsdag.

Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Anna Lilja Steensig:

Også kun ros herfra, virkelig flot side, med lækkert tøj og synes nu at billederne er ret gode.

Hvis jeg skulle give nogen fif til fremtiden, så kunne det være fedt at se tøjet på modeller, kan kun se at det er jeans delen der er på modeller. Giver et bedre indtryk af hvordan tøjet vil sidde på et levende menneske.

Og helt ude i fremtiden kunne i gøre som asos.com og lave en lille video-bid af en catwalk, det viser hvordan tøjet sidder. Men det er selvfølgelig krævende arbejde, som I nok ikke skal tænke på endnu. :)

Ellers super super fed side, her kunne jeg godt finde på at shoppe næste gang kæresten har fødselsdag.

Hej Anna,

Tak for det.

Det med levende modeller er bestemt også noget, der er på "'ønskelisten" i fremtiden - Eftersom vi får varer i tide og utide, og produkterne gerne skal på siden så hurtigt som muligt, så er det ofte lidt lettere at anvende mannequin. Tøj gør sig dog uden tvivl meget bedre på en levende model, det skal der slet ikke være tvivl om - I vores tilfælde er det blot et spørgsmål om tid (og penge) :-) Vi prioriterede dog at tage bukserne på levende model, da det ellers er helt umuligt at bedømme pasform.

ASOS har så utrolig mange fede features - Og jeg tør slet ikke tænke på, hvad det tager af tid med de catwalk optagelser, hehe :-)

-Anders

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)