Det primære formål med sitet bliver at guide kunde til en forhandler, i forhold til hvilket produkt man søger. Det bliver ikke en prisportal som sådan, da der er tale om individuelle løsninger.
For lige kort at ridse det op, så mener jeg at de fleste webudviklere betragter hhv. trustpilot og edbpriser som 2 websites i hver sin ende af skalaen.
Edbpriser er en meget omfattende portal med utrolig meget funktionalitet, som får Trustpilot til at ligne en lille baby ved siden af. Et skud fra hoften er vel at det vil tage 30-40 gange så lang tid at programmere en portal som edbpriser, end det til tage at lave noget som Trustpilot.
Derved er de milevidt fra hinanden sådan rent størrelsesmæssigt, funktionsmæssigt og designmæssigt. Så jeg tror de fleste ligesom jeg selv vil have svært ved at se udviklingsparallelen mellem disse, udover at der er tale om et index over forhandlere?
Som Nicklas skriver, så er størrelsen af dit budget væsentlig for hvem der vil være interesserede i at udføre opgaven for dig. Vi kunne godt være interesserede hvis du har dit budget på en version 1 er minimum 100.000 kr., hvis det er tilfældet må du gerne skrive til plu(at)cloudsprout.dk.