Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webudvikling af portal alá edbpriser/trustpilot.dk søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Thisted
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Apps4all ApS Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kort fortalt, så er jeg i opstartsfasen med et nyt koncept.

Til dette koncept skal jeg bruge en portal som er en mellemting mellem trustpilot.dk og edbpriser.dk.

Jeg vil derfor gerne i i kontakt med en virksomhed der kan løfte denne opgave, samt evt. vedligeholdelse og videreudvikling.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Mvh.

Bak Inc

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 12:49

Det tror jeg der er mange der kan lave hvis du er klar på at betale prisen :)

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 12:51

en mellemting mellem edbpriser.dk og trustpilot.dk???? det må du lige forklarer lidt mere tror jeg. Er personligt ikke helt med på hvad du skal bruge.

Edbpriser.dk er en portal hvor ITudstyrs forhandlere kan lægge deres priser på varer ind.

Trustpilot.dk er en side hvor forbrugerne kan gå ind og anmelde forhandlere.

er det du vil have et site som edbpriser.dk hvor folk også kan anmelde forhandlerne???

Michael

Fra Thisted
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Apps4all ApS Skrevet kl. 12:55

Hej Michael,

Det primære formål med sitet bliver at guide kunde til en forhandler, i forhold til hvilket produkt man søger. Det bliver ikke en prisportal som sådan, da der er tale om individuelle løsninger.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 13:12

For lige kort at ridse det op, så mener jeg at de fleste webudviklere betragter hhv. trustpilot og edbpriser som 2 websites i hver sin ende af skalaen.

Edbpriser er en meget omfattende portal med utrolig meget funktionalitet, som får Trustpilot til at ligne en lille baby ved siden af.
Et skud fra hoften er vel at det vil tage 30-40 gange så lang tid at programmere en portal som edbpriser, end det til tage at lave noget som Trustpilot.

Derved er de milevidt fra hinanden sådan rent størrelsesmæssigt, funktionsmæssigt og designmæssigt. Så jeg tror de fleste ligesom jeg selv vil have svært ved at se udviklingsparallelen mellem disse, udover at der er tale om et index over forhandlere?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:22

Spændende projekt - vil du ikke sende en mail til kim@b-web.dk, så vender jeg tilbage til dig med nogle spørgsmål til projektet.

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:05

Hej Bak

Som Nicklas skriver, så er størrelsen af dit budget væsentlig for hvem der vil være interesserede i at udføre opgaven for dig.
Vi kunne godt være interesserede hvis du har dit budget på en version 1 er minimum 100.000 kr., hvis det er tilfældet må du gerne skrive til plu(at)cloudsprout.dk.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 05:24

Hej Bak,

Jeg har sendt dig en mail.

Med venlig hilsen

Lars

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)