Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unik form for blogmarkering der har potentiale til at blive cult - skal du med på vognen?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
å trænger jeg måske gennem selv den mest tykhovedet

Jeg er selv frisk , men først om et ½ til 1 års tid. Er  i gang med at lave noget som ikke er specielt groundbreaking, men som kan tjene penge selv i en lavkonjunktur, og hvor der er super hård konkurrence.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 04:58
Jimi Hove:

å trænger jeg måske gennem selv den mest tykhovedet

Jeg er selv frisk , men først om et ½ til 1 års tid. Er  i gang med at lave noget som ikke er specielt groundbreaking, men som kan tjene penge selv i en lavkonjunktur, og hvor der er super hård konkurrence.

Hov Hove. Jeg opdagde lige at jeg har fået "stemmeret" - jeg har givet dig fem stjerner for din friskhed, men jeg tror ikke at jeg kan vente i så lang tid med at komme i gang med at få noget iværksætteri op og kører.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 10:48

men jeg tror ikke at jeg kan vente i så lang tid med at komme i gang med at få noget iværksætteri op og kører.

Nej, det klart. Men du er sikkert heller ikke stoppet efter den tid

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 23:54

Jimi Hove:

men jeg tror ikke at jeg kan vente i så lang tid med at komme i gang med at få noget iværksætteri op og kører.

Nej, det klart. Men du er sikkert heller ikke stoppet efter den tid

Det tror jeg faktisk at du har helt ret i. Jeg ser frem til at at vi kan snakke lidt sammen privat - og få dig lokket ud af det dér der hedder RO http://www.marketmagazine.dk/default.asp?Action=Details&Item=381 - det syntes jeg at du fortjenter.

Jeg har nogen meget spændende "Blue Oceans" projekter i hovedet som meget gerne skal aktiveres for alvor i løbet af året.

VirilMarketing.dk/com - skal helst startes op her i Juni.  ( * * * )

DoctorQ.dk - kan godt vente lidt 2012, men det er en tegneserie om dansk terrorisme ( på en plat  / hyggelige måde)  - samt en meget fed eksta dimension. ( * * * * * )

GratisFrugt.dk - http://www.amino.dk/forums/t/85480.aspx ( * )

LejEnTroll.dk - http://www.amino.dk/forums/p/87246/565582.aspx#565582 - ( * )

Har ikke fundet på et domænenavn endnu - http://www.amino.dk/forums/t/83832.aspx ( * * * * *) - men jeg er i gang med at nedskrive en masse forretningsidéer der kan bruges.

Har ikke fundet på et domænenavn endnu  - Det nyeste skud på stammen er at jeg også vil være kunstner ( en der er meget provokerende og får en til at få noget at gruble over ) - det falder nok meget godt i hak med de andre projekter. ( * * * * * )

P.S

En af min gode venner fra Århus er frisk på det hele - og er faktisk rimligt godt begavet - men vi kan sgu godt bruge nogen flere samarbejdspartnerne.

Så hvis nogen af de overstående tilbud lyder fristende på den ene eller anden måde, så kontakt mig på PM.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 00:11

DoctorQ.dk - kan godt vente lidt 2012, men det er en tegneserie om dansk terrorisme ( på en plat  / hyggelige måde)  - samt en meget fed eksta dimension. ( * * * * * )

Hej Michael.

Det kan godt være det lyder dumt, og det er det måske også. Men i Danmark er vi nået til et punkt, hvor du skal passe rigtig meget på med lige nøjagtig den idé. Som sagt ved jeg det lyder dumt, men jeg kender folk der har måtte rive 3 -4 år ud af deres liv, og vide at de i rigtig mange år må leve under konstant overvågning, pga. noget som er så vanvittigt at man slet ikke fatter det. Deres liv er smadret, og de har ingen chance for at komme i gang igen, hvis de vil fortsætte med at leve i Danmark.

Jeg har ikke lyst til at uddybe det, og det er heller ikke for at starte en debat om emnet. Men den skal du tænke rigtig godt igennem, inden du fører den ud i livet.

Med hensyn til din idéportal, er jeg ret sikker på at du ikke svaner ideer. Men hvis det er noget du kommer til at arbejde videre med, har jeg en masse ideer liggende rundt omkring i skufferne, der kun er grovskitser der måske og måske ikke kan blive til noget. Så hvis du kommer rigtigt i gang med det projekt, og (meget mod forventning) skulle mangle ideer at lege videre med, er du meget velkommen til at skrive til mig. Så kan jeg nok finde dem frem fra skufferne :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 06:13

Fin idé.

Hvordan vil du sikre dig, at det ikke bliver ensformigt med "one night stands"?

Kunne man forestille sig, at Gøl og Steff H eller/og en 3. virksomhed fra en anden branche ville kæmpe om at blive kærester?

Du har vel en monogamisk tilgang til konceptet Smile

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael

Ja med mit rengøringsfirma Aktiv 3 er jeg med i et " Red Ocean " scenarie. Jeg har bare en anden strategi. Imens de andre kæmper på discount ,og er i gang med at slå hinanden ihjel i et rødt helvede, går jeg den modsatte vej og skaber endnu mere service og tryghed. Ikke at vi er super dyre i Aktiv 3, vores priser ligger er et godt gennemsnit af branchepriserne, vi har blot skruet op for servicen i det hårde marked.

Vores marked er lige nu en slagsplads, men på et tidspunkt stilner stormen af, mange rengøringsfirmaer vil være døde og mange kunder vil igen søge efter service og support. Og så samler du sammen. Det er en langsigtet strategi over mindst 4-5 år. Vi får dog allerede nu kunder som netop pga vores profil vælger os, de er trætte af discount og desperate firmaer som ikke har tid til deres kunder. Med al den markedsføring jeg har lavet og de penge der er skudt ind i det, har det dog , ikke endnu , betalt sig. Men det kommer til. Jeg lader de andre slå hinanden ihjel, og så venter jeg. En strategi jeg har lært af Anders Andersen fra Anders Andersen Rengøring.

Jeg er dog på vej ind i 2 blue Ocean koncepter. Et af dem, har ingen hørt om endnu. Og det vil " blow your mind" med hensyn til indtjeningsmuligheder.

Mit syn er ,. at den bedste erfaring får du i modgang og ved benhård konkurrence, dernæst kan du så brillere i markeder med knap så hård konkurrence.

Et af mine andre projekter er dog ved at få en god succes, så det ikke umuligt at jeg vil lave noget med dig allerede om 2-3 måneder. Men altså nu må vi se

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 20:58

igang:

Hej Michael.

Det kan godt være det lyder dumt, og det er det måske også. Men i Danmark er vi nået til et punkt, hvor du skal passe rigtig meget på med lige nøjagtig den idé. Som sagt ved jeg det lyder dumt, men jeg kender folk der har måtte rive 3 -4 år ud af deres liv, og vide at de i rigtig mange år må leve under konstant overvågning, pga. noget som er så vanvittigt at man slet ikke fatter det. Deres liv er smadret, og de har ingen chance for at komme i gang igen, hvis de vil fortsætte med at leve i Danmark.

Jeg har ikke lyst til at uddybe det, og det er heller ikke for at starte en debat om emnet. Men den skal du tænke rigtig godt igennem, inden du fører den ud i livet.

Hej "igang".

Bare rolig det er rimligt gennemtænkt. Jeg roder mig ikke ud i noget Muhammed-tegning halløj.

Du kan læse en lille kort beskrivelse om hvad Doctor Q går ud på her:

Bare vent og se - om et års tid når jeg har tjent en masse penge så går http://www.doctorq.dk amok.

Det er en tegneserie der handler om en gal / genial dansk videnskabsmand der laver "terrorisme" i Danmark.

Sprænger postkasser i luften, smider shampoo i Storkespringvandet, halshugger den lille havfrue, pisse på dame WC'et - og alt muligt andet.

Det er på en måde en slags branding af Danmark ( som et lille uskyldigt land der ikke sker så meget i ) - udover tegneserien går jeg også med nogen tanker om at lave nogen virale videoer serier som folk kan morer sig over som der ikke er instrueret på forhånd.

Det kunne feks være at Doctor Q og hans håndlangere prøver at kaste med vandballoner efter luftballoner.

Men, det projekt er som sagt også lidt ude i fremtiden.

Jeg har kun et budget på 30.000 kroner så jeg skal lige holde tungen lige i munden og få det bedste ud af de midler jeg har til rådighed.

Det er så fedt at være mig.

http://www.amino.dk/forums/p/87233/573051.aspx#573051

Som du sikkert kan forstille dig så er det altså bare tale om "dansk hygge terrorisme" - det er sådan noget der skal gøre at vi dansker skal være endnu mere lykkelige / sætte pris på at vi heldigvis har det godt i forhold til så mange andre lande hvor der sker masser af terror med masser af døde og såret til følge.

Det er ikke ment som en parodi af noget, men bare en lille historie om hvor godt og trygt det er at være i Danmark. Ham dér Doctor Q går rundt og laver forskellige former for "Terror" - som f.eks at hacke sig ind i PBS / kreditkortsystemet og hver gang der bliver købt en Tuborg så scorer han og hans slæng 15 øre som skal bruges på at finanser et nyt terrorangreb. Det kunne f.eks være at pengene skal bruges til at købe en sukker fabrik - men Doctor Q putter fint salt i sukkerposerne - og alle de hyggelige kage/slik-elskere får dårlig mave - muhahahaha.

Det er i den stil det skal være.

igang:

Med hensyn til din idéportal, er jeg ret sikker på at du ikke svaner ideer. Men hvis det er noget du kommer til at arbejde videre med, har jeg en masse ideer liggende rundt omkring i skufferne, der kun er grovskitser der måske og måske ikke kan blive til noget. Så hvis du kommer rigtigt i gang med det projekt, og (meget mod forventning) skulle mangle ideer at lege videre med, er du meget velkommen til at skrive til mig. Så kan jeg nok finde dem frem fra skufferne :o)

Du må meget hjertens gerne sende mig dine idéer til mig ( og andre må også gerne sende idéer til mig ) - det er altid dejligt at blive fodret med nogen nye tanker. Det kan godt være at jeg ikke kan bruge den direkte til min idéportal ( det er nemlig ment på den måde at disse forretningsidéer skal være ment til
"kapitalsvage" mennesker med et budget på mellem 0-100.000 kroner ), men så kan det måske være at jeg kan bruge tankegangen til en Doctor Q terror  - eller måske lave en form for kunstværk ud af det - det er blandt andet derfor jeg er i gang med at "oprettet" disse lidt forskellige former for firmaer - det er sådan at hvis den ene ting ikke passer ind i det ene koncept så kan det med lidt god vilje passe ind i en af de andre "bokse" - og på den måde komme mine forskellige tanker igennem nogen led - det er en form for "samlebåndsarbejde / affaldssortering" - hvis det ikke passer ind i det ene, så passer det måske ind i det andet, eller det trejde.

Det er i hvert fald min filosofi.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 21:43

Holger:

Fin idé.

Hvordan vil du sikre dig, at det ikke bliver ensformigt med "one night stands"?

Det bliver ikke ensformligt fordi at jeg "dater" nye og meget forskellige kvinder hver dag og i mange forskellige omgivelser / socialestatus.

Jeg har tænkt mig at der skal være noget med Coca-Cola med i billedet hver eneste gang, det er et produkt som alle drikker, og det er blot 100% gratis reklame for Coca-Cola ( jeg er en meget stor Coca-Cola fan ).

Dag 1:

Kunne jeg drikke Coca-cola på en Cafe i på Strøget med en dejlig tøs ( product placement er Cafeen - men det ved folk ikke da de tror at det er Coca-Cola. )

Dag 2

Kunne jeg sidde ved Mariekirken i Istedgade sammen med min nye date ( narkoman ) og sidde og fikse mig til et skud heroin ( have en beskidt T-shirt på med Coca-Cola logo ) - ( product placemet kunne være at jeg sad med en Netto-pose )

Jeg kan sagtens lave ny skøre og forskellige variant hver eneste dag. På et tidspunkt bliver bloggen måske så spændende at følge at Coca-Cola måske endda vil overveje at bruge mig til noget nogen af deres plakater i bybilledet - og det kommer selvfølig til at koste dem kassen.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 22:41

Jimi Hove:

Hej Michael

Ja med mit rengøringsfirma Aktiv 3 er jeg med i et " Red Ocean " scenarie. Jeg har bare en anden strategi. Imens de andre kæmper på discount ,og er i gang med at slå hinanden ihjel i et rødt helvede, går jeg den modsatte vej og skaber endnu mere service og tryghed. Ikke at vi er super dyre i Aktiv 3, vores priser ligger er et godt gennemsnit af branchepriserne, vi har blot skruet op for servicen i det hårde marked.

Jeg har set din hjemmeside, den er meget atypisk i forhold til dine konkurrenter - jeg kan godt lide stil med chat-funktion / blog / og en video hilsen - mega fedt og personligt, det kan jeg godt li' Big Smile

Jimi Hove:

Jeg er dog på vej ind i 2 blue Ocean koncepter. Et af dem, har ingen hørt om endnu. Og det vil " blow your mind" med hensyn til indtjeningsmuligheder.

Wauuuu, det lyder spændende.

Jimi Hove:

Mit syn er ,. at den bedste erfaring får du i modgang og ved benhård konkurrence, dernæst kan du så brillere i markeder med knap så hård konkurrence.

Jeg har haft ( givet mig selv ) en del modgang i livet - godt nok ikke som iværksætter, men jeg har tænkt på om nogen af de andre former for modgange jeg har haft ikke også kan bruges i den samhæng.

Jeg har altid nydt at fornye / udfordre mig selv på alle mulige måder, det har på en eller anden måde altid tiltalt mig at kaste mig ud i noget ukendt og se hvordan jeg vil klare / handle i diverse situationer.

http://www.amino.dk/forums/p/87410/566754.aspx#566754

Yihaha, jeg har levet som hjemløs i et år - det var sgu skrap konkurrence om at finde flasker, men jeg fik scoret lidt penge ved at gøre lidt gode gerninger får folk.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)