Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unik form for blogmarkering der har potentiale til at blive cult - skal du med på vognen?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej og velkommen til mit nyeste emne, jeg håber at i alle sammen har det
super godt.

Jeg har næsten lige oprettet følgene to domæner virilmarketing.dk/com der
skal bruges til en sjov og spændede måde at give folk omtale af deres
produkter eller ydelser på.

Konceptet jeg har udtænkt foregår sådan at det skal udformes som en blog
hvor jeg skriver lidt om mig selv og hvad jeg går rundt og laver i
dagligdagen.

Bloggen skal være meget opdateret, et nyt blogindlæg om dagen, men det
sjove ligger i at jeg får en ny "kæreste" hver dag ( virilmarketing ) -
"kæresterne" finder jeg primæret på Strøget i København hvor jeg overtaler
dem til at få taget et billed eller to sammen med mig, eller en lille kort
video, hvor vi ser rigtigt nyforelsket ud.

Nu skal i forestille jer at der er en kunde der godt kunne tænke sig at få
sit produkt fremvist / omtalt på bloggen, lad os sige at
det f.eks er Steff-Holberg, så kunne scenariet være sådan at jeg og
"kæresten" stod foran en pølsevogn hvor vi spiser af den samme pølse, jeg fra
den ene ende, "kæresten" fra den anden ende, og det ender så med et lille
uskyldigt kys ala fra "Lady og Vagabonden".

I næste blogindlæg kunne jeg så sidde og tude over at forholdet gik i stykker
og jeg bare har været så langt nede i kulkælderen over brudet, men livet
skal jo fortsætter og det ender med at jeg score en ny "kæreste" og så er
jeg bare på toppen igen.

Jeg søger éen til to personer der kunne være interesseret til at opstarte
det marketingsfirma sammen med mig.

Jeres / din opgave(r) bliver at være fotograf ( det kræver ikke at du er
prof ) - være med til at udforme et godt tekst blogindlæg og hvordan
kundens produkt skal fremvise på en humoristisk
måde og være med til at lede efter annonsører der kunne være friske på at
få en lidt special form for markedsføring.

Jeg har et fuldtidarbejde som postbud og får normalt først fri fra arbejde
ved omkring 15 tiden, tiden derefter er ren fritid da jeg hverken har børn
eller går til nogen former for sportsaktiviter.

Så jeg har planer om at tiden efter klokken 16 ( skal lige i bad og sådan ) skal
tilbringes inde på Strøget og score en "kæreste", og derfor er det vigtigt
at du / I ( bare en af Jer, overlapning ) kan indgå en aftale om at være
fotograf i det tidsrum, og bagefter udtænker en sjov tekst der skal flettes
ind i blogindlægget - jeg regner med at tiden til dette formål går fra 16-20.

Din / Jeres alder er ikke så afgørende - om du er 15 eller 50 år gør ikke
noget, det vigtigeste er at du har tid til at arbejde i fra 16-20 næsten
dagligt, og har en god sans for humor.

Det er ikke et job du / I får betaling for, det er et fælles firma hvor Vi
spliter gevisten, eller retter og sagt har jeg tænkt mig at Vi skal bruge
pengene til at investere i en anden idé som jeg arbejder på helt alene, når
du / Jer
har været har været partner med mig ( på en tilfredsstillende måde ) i et
halvt år, så vil jeg introducere Jer / dig om den det andet projekt, som
rent faktisk er meget mere genialt og økonomisk indbringende end det her som
jeg har beskrevet - som mere eller mindre blot er en form for personlig
branding - og det personlige brand skal bruges / udnyttes til selve
hovedprojeket der kommer til at give et helt enormt godt afkast, og jeg er
næsten helt sikker på at det bliver en kæmpe million forretning.

Du / I kan indsende jobansøgning på min email eya4614@gmail.com eller via
Aminos privatbesked system.

Ansøgninsfristen er 27 maj 2010.

Glæder mig til at høre fra dig.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15100
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 23:13

Fashion-Seller:

Du får sku nogle sjove ideer, men det lyder faktisk mega genialt, hvis det kan gøres rigtig ;D

Det kan måske godt være at det er en form for overlevelsesinstinkt fra min hjerne side af. Jeg kunne godt forestille mig at min hjerne kæmper en hård kamp for at overleve, jeg drikker rigtigt meget alkohol, så det kan måske godt være at den af den grund ser det som eneste udvej at udtænker nogen geniale tanker for at overleve - måske en slags ubevidst form hjernefitness. Cool

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:15

For satan du har nogle spændende ideer :o)

Jeg har igennem 1½ års tid gået og leget med noget der er lidt tilsvarende, men alligevel meget anderledes :o) Jeg kan bare ikke komme videre, da jeg ikke har "bollerne" til at kaste mig ud i den sidste del af konceptet, og som i øvrigt er det vigtigste.

På samme måde som det her koster det ikke alverden at starte op, men der er heller ikke garanteret nogen indtjening. Men jeg tror der er et ret stort indtjeningspotentiale.

Så hvis det her viser sig ikke at blive den store succes, er du meget velkommen til at sende mig en PB hvis du kunne tænke dig at lege videre med mine idé. Jeg tror du både har kreativiteten til at gøre det endnu vildere, og som nævnt modet til at få det ført det sidste stykke ud i livet.

Men held og lykke, jeg glæder mig sgu til at følge det.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 23:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hæ hæ...Ja det er sgu godt tænkt det der :)

Der er bare et par mindre "kinks" i planen....

Det største problem er vel at Steff Houlberg ikke alene kan lave sådan en kampagne selv. De kan også lave den langt mere "autentisk" - hele pointen med viral...undskyld.... "viril"-marketing er jo at man ikke skilter med det er marketing.... Hvorfor selve sitets navn skyder konceptet lidt i sænk ;)

Derudover er der så også det problem at Steff Houlberg vel ikke er interesserede i at kaste penge efter projektet, hvis de risikerer Gøl er næste kunde i "butikken". Ja man kan jo også vende den om og sige at Gøl nok heller ikke er super-kean på at skulle følge efter Steff Houlberg. Pointen er at du sandsynligvis kun har ét skud i bøssen per branche - dvs. hvis du rent faktisk skulle få Steff Houlberg i nettet er dit koncept dødt i forhold til fast-food (læs: Bye bye... Heinz, McDonalds osv...).

Men jeg synes da stadigvæk konceptet er skidesjovt.... Jeg tror bare ikke rigtigt på det som et reklamebureau. Men idéen er så sjov at du sikkert kan få opbygget en rigtigt pæn trafik på sitet (læs: Du kan sikkert tjene nogle gryn på annoncering i en mere klassisk forstand).

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 01:38

Fama:

Det største problem er vel at Steff Houlberg ikke alene kan lave sådan en kampagne selv. De kan også lave den langt mere "autentisk" - hele pointen med viral...undskyld.... "viril"-marketing er jo at man ikke skilter med det er marketing.... Hvorfor selve sitets navn skyder konceptet lidt i sænk ;)

Der er ikke noget direkte viralmarketing i koncepetet over det som sådan. Der er nok mest tale om "product marketing" http://www.amino.dk/forums/t/88394.aspx - hvilket jo vel også er fint nok.

Fama:

Derudover er der så også det problem at Steff Houlberg vel ikke er interesserede i at kaste penge efter projektet, hvis de risikerer Gøl er næste kunde i "butikken". Ja man kan jo også vende den om og sige at Gøl nok heller ikke er super-kean på at skulle følge efter Steff Houlberg. Pointen er at du sandsynligvis kun har ét skud i bøssen per branche - dvs. hvis du rent faktisk skulle få Steff Houlberg i nettet er dit koncept dødt i forhold til fast-food (læs: Bye bye... Heinz, McDonalds osv...).

Det er sådan set lige meget i bund og grund om der bliver betalt penge for en opgave eller ej. Det er ikke det  der er afgørende, jeg forventer ikke at hvert blogindlæg giver nogen kroner i kassen, meget af det bliver taget udfra mine tanker om de forskellige produkter jeg har erfaringer med - nogen får gratis og god reklame og andre får meget dårlig reklame.

Jeg er meget sure på Apple ( har haft en lille krig med dem for tiden ) fordi at de afviser alle kundeklager med at der er tale om selvforskyldte fugtskader.  Sådan et blogindlæg er ikke ment som en afpresning for at trække mine private synspunkt tilbage - product marketingen kunne være at man skal først skal gå ind under et halvtag før man besvar et opkald, det kunne feks være løbe ind på en McD, eller hurtigt at krølle sig sammen i forsterstilling før man tør at tage i mod opkaldet.

Det er en blanding af alle mulige forskellige slags former for reklamer - og man ved storset ikke om der er tale om private synspunkter, product marketingen eller viralmarketing - og det er det der gør dette projekt særdels spændende.

Fama:

Men jeg synes da stadigvæk konceptet er skidesjovt.... Jeg tror bare ikke rigtigt på det som et reklamebureau. Men idéen er så sjov at du sikkert kan få opbygget en rigtigt pæn trafik på sitet (læs: Du kan sikkert tjene nogle gryn på annoncering i en mere klassisk forstand).

Tak for feedback.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 01:57

Godt at se at du stadig rykker igennem :-)

Angående det med drikningen.. money and succes doesnt fix that. Der skal man tale om sine inderste følelser osv :-) Men du mærker ellers godt efter på dig selv, fordi du har helt ret med kniven mod struben kan mennesker udrette det ekstraordinære.

Min mentor, Tony Robbins, nævner i en af hans kurser ( til hans egne kursister som har betalt tusindevis af kroner for hans råd ), at det kun er ca 2-3 % af dem der vil få succes med dem. Og de 2-3 % er folk der HAR prøvet succes, men lige skal have genopfrisket hvordan man nu gjorde, og hvilken mentaltilstand man skal befinde sig i, og så de desperate.. jeg mener virkelig desperate. De vil nemlig gøre alt.

Så ja din hjerne, og dit hjerte er ved at hjælpe dig. Vær glad for det :-)

Fortsat held og lykke Michael. Du er en fornøjelse at følge

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 02:19

Jimi Hove:

Godt at se at du stadig rykker igennem :-)

Tak. To eller tre hurtige ryk mere så trænger jeg måske gennem selv den mest tykhovedet.

Jimi Hove:

Angående det med drikningen.. money and succes doesnt fix that. Der skal man tale om sine inderste følelser osv :-) Men du mærker ellers godt efter på dig selv, fordi du har helt ret med kniven mod struben kan mennesker udrette det ekstraordinære.

Jeg arbejder meget med mig selv, jeg prøver at lære mig selv at kende, men det er jo som om at man er i en konstant forandring, og hurra for det - jeg glæder mig til min næste udviklingstadie.

Jimi Hove:

Så ja din hjerne, og dit hjerte er ved at hjælpe dig. Vær glad for det :-)

Åhhh ja. Det rimer på smerte. Jeg tror at jeg er født på en meget special - det er som om at min hjerne sidder der hvor hjertet sidder hos andre. Min hjerne dunker helt vildt, det må helt sikkert være mit hjerte der er faret vildt.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 02:46

Det er efterhånden tydeligt for mig, at du tænker waaaaaay out of the box - og den kvalitet tror jeg mange misunder dig.

Det er kun et spørgsmål om tid før du rammer den helt rigtige idé, så klø på!

Med venlig hilsen
Ekstern harddisk
Billig Playstation 3
Playstation 3 spil

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 03:20

BZR:

Det er efterhånden tydeligt for mig, at du tænker waaaaaay out of the box - og den kvalitet tror jeg mange misunder dig.

Lets get ready for the rumbleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee - der er sgu ikke så meget at være misundelige på medmindre man godt kan lide at få en på snuen, dem har jeg fået en del af, måske det skyldes at disse slag har kastet mig langt ud af ringen, og på en eller anden måde har bevirket at jeg tænker ud af boxen - det er sgu ikke helt sundt at lande på et betongulv.

BZR:

Det er kun et spørgsmål om tid før du rammer den helt rigtige idé, så klø på!

Det er jo sådan at jeg har ramt den rigtige idé, men der skal ligesom noget forarbejde til før at den blive præsenteret i sin helhed. Det kommer lidt i små skridt / etaper, jeg arbejder mig lidt systematisk fremad og kæder stille og roligt mine forskellige projekter sammen til et "øhhh - mesterværk".

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)