Så hvordan i lige kommer frem til min. 100.000,- det ved jeg ikke.
Hvor får du de 3 millioner fra? Og hvis din beregning går udfra et års omsætning ville enhver købmand jo heller ikke fortsætte med at bruge det beløb på adwords.
Din shop ser rigtig godt ud, og jeg er helt enig med de andre aminoer, om at den absolut hører til noget af det bedste jeg har set.
Problemet med prissætning, burde hurtigt kunne løses ved at du henvendte dig til en revisor, og får ham til at komme med et bud når han har set dine regnskabet. De har nogen tommelfingerregler om at prisen for en virksomhed er 5 gange dens årlige overskud hvilket rundt regnet bliver til 30.000 dkr. ex moms. Potentialet for en højere avance burde være der, hvis du kunne få bedre aftaler med leverandørerne. Og måske også justere priserne på siden lidt højere op. Så jeg ville prøve at sælge den 40.000 dkr.
Jeg mener dog ikke vi her skal kikke på den omsætning der er genereret, og når jeg siger den skal ligge mellem 75 og 100, så er det heller ikke det udgangspunkt.
Istedet bør vi kikke på hvad det ville koste at skabe noget lign., for værdien af at shoppen har ligget der 6 måneder betyder ikke så meget.
Så kik på hvad shoppen er værd, hvad det har kostet at ligge varer op m.m.
Der er intet galt i shops med lav avance, de skal bare omsætte for mange mange penge, gerne bygge på genkøb og SEO
Hvis du har skabt en butik ( her taler jeg generelt) , som ikke kan generere et overskud, og som en potientiel køber ikke kan se mulighederne i , ja så spille det ingen rolle om så butikken er nok så flot, og om du har bruge 10.000 timer , ja det hjælper ikke på prisen - den er fortsat nul.
Jeg siger langtfra at det er tilfældet her - men prisen afspejles nu engang de faktiske tal + de muligheder køber ser i den.
Egentlig vil jeg hellere købe en grim og ufærdig butik som alligevel kan generere et overskud ( der må jo være godt potientiale) - end en superflot butik som ikke kan generere overskud .
Alt andet lige en den flotte jo vanskeligere at optimere på.
Opdaterer i f.eks. priser og lagerstatus manuelt hver dag eller er i online med leverandøren, bliver der automatisk genereret en ordre der kan sendes direkte til leverandøren?
Så vidt jeg kan se opretter i varerne manuelt og tilføjer produktinfo selv - er det ikke korrekt?
Jo du har fuldstændig ret, vi er desværre ikke automatiseret. Jeg ved præcist hvad der skal til, men er også bevidst om at det er en større investering som jeg ikke er interesseret i. Jeg vil ved salg tilbyde at assistere ved sådan en integration. (alle mine leverandører tilbyder prisfiler dagligt.