Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM uden skjulte faldgrupper etc.

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, jeg køber faktisk søgemaskineoptimering af mine konkurrenter - og de af mig. Flere af dem andda. Hvilket i øvrigt er en langt mere omfattende og kompliceret sag i forhold til en bakke leverpostej eller simple forbrugsprodukter. Med hensyn til leverpostejen vil jeg stadig holde fast i at det at sælge et produkt, og det at forbruge det selv intet behøver at have med hinanden at gøre. Der er ingen forretningsmæssigt konflikt imellem at ville drive en lavpris-forretning, og så det man selv vil spise. Man skal ikke nødvendigvis vælge de varer til sin butik som man bedst selv kan lide, men dem som kunderne vil have og så bruge overskudet der hvor man selv har mest lyst. Og man kan sagtens sælge ting man ikke selv kan lide. Det gør jeg hver eneste dag - og mange andre gør det samme.

Jeg har gennem tiden arbejdet for bl.a. andre Jubii, Kvasir (nu Eniro) og TDC Online - men jeg har da for det meste i de sidste 3-4 år brugt Google og Yahoo ligesom så mange andre. Prøv at spørge Martin Thorborg om han altid søgte i Jubii da han var på Jubii - da han ejede det! uanset hvad Martin lige gjorde ved jeg da at mange andre på Jubii har været ligeså flittige brugere af Google og Yahoo som de fleste andre mennesker. Og det er der da ikke noget underligt i. Selvfølgelig skal man kende sit eget produkt godt, og det gør og gjorde, de fleste da også på alle de portaler jeg har arbejdet med og for, men det betyder jo ikke at man skal spise netto-leverpostej hver dag :)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan godt se dit argument og sådan fungerer det meste af erhvervslivet jo også. En masse uinteresserede mennesker sælger noget de ikke kan lide til nogen for dem ganske ligegyldige mennesker. Har også selv gjort det i masser af år. Har været i reklamebranchen i ca. 20 år. MLM virker bare på en anden måde. Du skal vide hvad du sælger. Du skal kunne lide de produkter du forhandler. Ellers virker det ikke troværdigt. Det er jo os der foretager markedsføringen uden hjælp af skuespillerinder der bliver betalt for at bilde folk ind at de selv bruger produkterne. 
Side 4 ud af 4 (32 indlæg)