Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De Oliveira Talkshow - Lykke spørgsmål?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 12 person

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:27
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

1 stjerne, vi starter godt ud, uden personen overhoved har nået at set videoen :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29

Han hedder Lars Løkke Rasmussen.

Jeg har ikke nogen spørgsmål, men held og lykke med det.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:51

Simon Tørring:

Han hedder Lars Løkke Rasmussen.

Jeg har ikke nogen spørgsmål, men held og lykke med det.

Hej Simon

Det er rigtigt, ja.. Jeg har nok været for hurtig på tasterne.

Tak!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 23:23
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Må jeg lige spørge, hvad er meningen med videoen? Hvad blev der vist, der ikke kunne skrives på to linjer?

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:29
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

tony:

Må jeg lige spørge, hvad er meningen med videoen? Hvad blev der vist, der ikke kunne skrives på to linjer?

Jeg tror efter en lang, hård arbejdsdag det er nemmere at lytte og se end at læse (det er blot mit synspunkt)

Istedet for at gøre videoen til noget negativt og se negativt på tingene, kunne man prøve at svare på spørgsmålet i videoen.  

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 09
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 23:51
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

tony:

Helt enig...

Med det "korte" indhold, i en ret lang video, tænker man hele tiden, "kom nu til pointen, det her spilder min dyrebare tid"..

Thomas De Oliveira:

Jeg tror efter en lang, hård arbejdsdag det er nemmere at lytte og se end at læse (det er blot mit synspunkt)

Istedet for at gøre videoen til noget negativt og se negativt på tingene, kunne man prøve at svare på spørgsmålet i videoen.  

Det er helt rigtigt at det er nemmere at se og lytte - men kun hvis formidlingen og kommunikationen er god! Jeg sidder hele tiden og tænker, hvorfor skal der lige blandes thorborg ind i det, og noget med at det ikke helt er hej hej igen, da der er gået tid.. osv osv osv.. Det er viden jeg IKKE har brug for, i forhold til dit indhold..

Ville du holde en hel prædiken, så ville jeg synes det var helt fint med den indledning. Men det jeg sidder tilbage med bagefter, er ligesom Tony, følelsen af at det her kunne være skrevet på 2 linier. - Og det gør kun at jeg føler jeg fik lidt ud af det her, i forhold til mine forventninger, og i forhold til min investering (tid)... Og god markedsføring handler jo netop om det modsatte! At overraske positivt, at give mere end folk forventer.

Når det så er sagt, så glæd dig over alle kommentarer du får. Vi kan jo kalde det "markeds undersøgelse" og det betaler virksomheder normalt en del for! ;-) Netop fordi man hele tiden kan blive bedre...

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 23:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville egentlig have svaret med en video, - så der ikke er nogen der render rundt og tror jeg ikke er med på beatet, men jeg kunne ikke få Youtube til at virke :(

Nu har jeg vredet min hjerne så meget jeg overhovedet kunne, og det eneste jeg kan finde på at spørge den mand om er: "hvad pønser du egentlig på ?"
Jeg vidste forresten ikke at man fiksede adranelin på streeten, - sidst jeg orienterede mig var det valmuepulver der var moderne i de kredse hvor man slår sig på armen, - der kan man bare se, man bliver klogere hver dag.

Du har stået med et valg mellem at indtage narkotika og tage billeder, og jeg synes du har truffet et meget fornuftigt valg - jeg ser mange triste skikkelser i gadebilledet hver dag hvor jeg ville ønske de havde haft købt sig et kamera i stedet.

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 09
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 23:53

Hej igen Thomas

Hvad indgår indholdet, det glemte jeg jo lige at kommentere. Og må indrømme at jeg blev nød til at se den igen, for at få det ind i hovedet, hvad du rent faktisk siger...

Men du nævner noget med Liberal Alliance, som du starter på, men så nævner du ikke så meget mere... Hvad vil du komme ind på i forhold til det!?? Har du allerede nogen spørgsmål der? For ja, de er jo meget mere interessante end Venstre lige i øjeblikket...

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 06:32
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Det er nemt at se negativt på alle ting som ikke lige går efter ens eget hoved og smide rund med stjerne, jeg er fuldstændig ligeglad med stjerne men kan ikke forstå man ikke prøver at se det gode i indlæget om det så er en video, tekst, eller podcast.

Du får en langt bedre dag, du man prøver at tænke positivt.

Så skal det da også siges jeg er glad for jeres kritik, men jeg kan ingen grund til stjerne krigen og negativiteten se. Jeg lærer noget nyt af hver kommentar ligegyldig faglig/viden kvalitet.

Det kunne jo være interessant for netop dig at få svar på nogen af dine spørgsmål til Lars Løkke Rasmussen.

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)