Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De Oliveira Talkshow - Lykke spørgsmål?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 06:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas De Oliveira:

Du får en langt bedre dag, du man prøver at tænke positivt.

Helt enig!

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 06:49
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thor Mønsted:

Thomas De Oliveira:

Du får en langt bedre dag, du man prøver at tænke positivt.

Helt enig!

Godt at høre :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 06:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas,

Jeg vil anbefale dig at glemme storpolitikken og i stedet fokusere på det, du laver (og dermed kan bruge vores statsminister til). Jeg synes, at du skal spørge ham om, hvordan vi kan få flere unge iværksættere i Danmark, og hvorfor der ikke bliver undervist i iværksætteri i folkeskolen. Så vil du kunne få nogle gode citater til bogen.

Du kan selvfølgelig sagtens tale klima og liberal alliance med ham, men det er der jo så mange, der gør i forvejen.

Og hils :-)

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 07:58

Tommy Krabbe:

Hej Thomas,

Jeg vil anbefale dig at glemme storpolitikken og i stedet fokusere på det, du laver (og dermed kan bruge vores statsminister til). Jeg synes, at du skal spørge ham om, hvordan vi kan få flere unge iværksættere i Danmark, og hvorfor der ikke bliver undervist i iværksætteri i folkeskolen. Så vil du kunne få nogle gode citater til bogen.

Du kan selvfølgelig sagtens tale klima og liberal alliance med ham, men det er der jo så mange, der gør i forvejen.

Og hils :-)

Hej Tommy

Super god ide, det vil jeg gøre :-)

Ja det kunne skabe gode ideer til bogen.

Mvh. Thomas

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:13

Oposionen lover hvis de kommer til magten ved næste valg som meningsmålinger tyder på, at gennemfører dette klima udspil hvor vi i Danmark skal være hul, gas og olie frie i 2050, hvad er dine meninger om dette udspil ?

liberal alliance står til at få et godt valg og støtter op om den nuværende regering med dig i spidsen, har i været i dialog med liberal alliance om næste valg ?

Hvad gør venstre for at venstre for at skabe mere vækst blandt iværksættere og dermed erhvervslivet i denne krisetid ?

Ung iværksætteri bliver mere og mere populært, der bliver skabt million forretning af blot unge med en god ide og troen på et liv uden for den offentlige sektor, hvad gør i for at skabe mere viden på dette område allerede i folkeskolen 8-9 klasse ?

Havde din datter en god konfirmation i Søndags ?

Hvad fik hun af ’’farmand’’ ?

Holder dette?

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 20:33

Drop de personlige spørgsmål til datterens konfirmation.

Jeg kan ikke se relevansen i at undervise i iværksætteri i folkeskolen. Man lærer og raffinerer de basale færdigheder i folkeskolen. Når man så skal i gymnasiet har man alle muligheder for at gå handels- og iværksættervejen.

Spørgsmål nummer to virker helt ude af kontekst og jeg har svært ved at forestille mig, hvilken interesse Lars Løkke skulle have i at svare på det

Oppositionens udspil er et typisk eksempel på symbolpolitik. Alle er de facto enige i udspillet, fordi det dybest set ikke er særlig kontroversielt. Klimakrisen kommer på grund af overforbrug. Sætter vi forbruget ned og dropper olie, kul og gas, så blæser krisen over. Det er de fleste enige og interessede i.

Og så er brevet fyldt med stavefejl. Tror ikke det er en afgørende faktor, men det skader ikke at læse det igennem to gange.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:35

BZR:
Og så er brevet fyldt med stavefejl

Det er ikke et brev, jeg skal blot have det med hvis jeg går helt kold :-)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 20:58

BZR:
Jeg kan ikke se relevansen i at undervise i iværksætteri i folkeskolen. Man lærer og raffinerer de basale færdigheder i folkeskolen. Når man så skal i gymnasiet har man alle muligheder for at gå handels- og iværksættervejen.

Selvom du har fået BZRs svar, kan du jo stadig godt stille spørgsmålet til Løkken. Jeg synes, at det er relevant, for det er det, der optager DIG. Og da det er dig, der stiller spørgsmålene, er det jo smart, hvis de afspejler, hvad du selv er optaget af.

Jeg synes, at du skal tænke lidt over en rød tråd, så spørgsmålene har noget med hinanden at gøre. Det er svært at svare på spørgsmål i øst og vest. Jeg vil råde dig til at finde ud af, hvad du vil bruge interviewet til og så lave spørgsmål om det.

Rigtig god fornøjelse!

Hej med dig :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:05

Tommy Krabbe:
Jeg synes, at du skal tænke lidt over en rød tråd, så spørgsmålene har noget med hinanden at gøre. Det er svært at svare på spørgsmål i øst og vest. Jeg vil råde dig til at finde ud af, hvad du vil bruge interviewet til og så lave spørgsmål om det.

Ja, men jeg har både lyst til at spørge ind til Klima planden, iværksætteri og samtidig Liberal Alliance, der kommer en film mand med så det skal klippes ind sådan det kan bruges til forskellige klip med de forskellige emner. Hvad tænker du?

Endnu en gang tak! :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15098
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:05

Thomas De Oliveira:

Oposionen lover hvis de kommer til magten ved næste valg som meningsmålinger tyder på, at gennemfører dette klima udspil hvor vi i Danmark skal være hul, gas og olie frie i 2050, hvad er dine meninger om dette udspil ?

Har de siddet og delt en fredspibe, da de fik den tossede ide?

Alle ved, at rigtig meget i denne verden laves af olie... Tandpasta, bildæk, plastik, benzin osv... Hvordan vil man være olie fri? Indifferent

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)