Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De Oliveira Talkshow - Lykke spørgsmål?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Thomas De Oliveira:

Oposionen lover hvis de kommer til magten ved næste valg som meningsmålinger tyder på, at gennemfører dette klima udspil hvor vi i Danmark skal være hul, gas og olie frie i 2050, hvad er dine meninger om dette udspil ?

Har de siddet og delt en fredspibe, da de fik den tossede ide?

Alle ved, at rigtig meget i denne verden laves af olie... Tandpasta, bildæk, plastik, benzin osv... Hvordan vil man være olie fri? Indifferent

Det kan også være det er mig der har forstået det forkert fordi jeg forstår det heller ikke.

http://www.berlingske.dk/klima/oppositionen-vil-bruge-mia.-paa-klimaplan

Citat ''I år 2050 skal Danmark kunne klare sig helt uden kul, olie og gas, hvis det står til Socialdemokraterne, SF, de Radikale og Enhedslisten.''

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15074
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:25

Thomas De Oliveira:

Det kan også være det er mig der har forstået det forkert fordi jeg forstår det heller ikke.

http://www.berlingske.dk/klima/oppositionen-vil-bruge-mia.-paa-klimaplan

Citat ''I år 2050 skal Danmark kunne klare sig helt uden kul, olie og gas, hvis det står til Socialdemokraterne, SF, de Radikale og Enhedslisten.''

IndifferentIndifferentIndifferentIndifferentIndifferentIndifferent

Vi lever i et samfund, hvor den vigtigste naturressource er olie, og det skal vi kunne undværre?

Jeg ved godt oliereserverne er små, men vi er da mega langt væk fra uafhængighed af olie...

Jamen velkommen til SF-S stenalderen ;D

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 156
Fra  VirtualSprout Skrevet kl. 21:53

Hej Thomas,

Rigtig spændende med dit møde med Lars Løkke. Hvis jeg var dig, så ville jeg holde det hele omkring iværksætteri - især for unge.

Du er ung og iværksætter og derfor har nogle erfaringer. Kan ikke se, hvorfor du skal begynde at snakke omkring klimapolitik osv. lad det foregå under diverse debatter - hold dig til dit "felt" :-)

Men til det udspil fra oppositionen, så flytter jeg sgu til Sverige hvis de kommer til magten efter næste valg. Så kan Danmark begynde at brænde banker af og demonstrere som det sker i Grækenland i øjeblikket, det er en sørgelig fremtid vi går i møde så :)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:59

Mark Andreasen:

Rigtig spændende med dit møde med Lars Løkke. Hvis jeg var dig, så ville jeg holde det hele omkring iværksætteri - især for unge.

Du er ung og iværksætter og derfor har nogle erfaringer. Kan ikke se, hvorfor du skal begynde at snakke omkring klimapolitik osv. lad det foregå under diverse debatter - hold dig til dit "felt" :-)

Ja det tror jeg du har ret i.

Mark Andreasen:
Men til det udspil fra oppositionen, så flytter jeg sgu til Sverige hvis de kommer til magten efter næste valg. Så kan Danmark begynde at brænde banker af og demonstrere som det sker i Grækenland i øjeblikket, det er en sørgelig fremtid vi går i møde så :)

Jeg betaler i hvert fald ikke skat hvis de kommer til magten..

Og SF: Max løn på 50.000,- pr. måned, det holder jo ikke !

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:01

Det var nu MAX-løn Wink  - men det holder heller ikke.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:06

Jesper Laugesen:

Det var nu MAX-løn Wink  - men det holder heller ikke.

Nej det gør det bestemt ikke bedre..

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:12

I må sgu undskylde mig et øjeblik, men denne tråd og den gængse debat omkring politik og partier ender altid ud i det samme.

At den ene fløj vold knepper ord eller fraser brugt eller set af den anden fløj. Tit og ofte er det disse fraser som debatten omhandler og drejer sig om, og det er her hele politikken har sit fokus. Ikke kun med politikkerne som skyldige, men mindst ligeså meget befolkningen.

Tager man lige de 50000 kr., har det jo INTET med virkeligheden af gøre, men en kæk ung næstformand der pustede en debat igang. (som ikke har off. opbakning til den holdning). Han har endda skrevet det her på amino

Ja undskyld jeg lige kommer med mit opkast her (afsporer tråden lidt), men det er præcis derfor jeg brækker mig over politik og den måde den føres på. Hvor ville det være rart at vi alle kikkede på kernen i stedet for skallen. 

Thomas, glæder mig til at se/hører resultatet

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:16

Boysen:
Thomas, glæder mig til at se/hører resultatet

Det gør jeg virkelig også! :-)
Jeg vil prøve kun at lade emnet handle om iværksætteri så vi ikke køre rundt i 10 forskellige emner, jeg skal huske på det er en sjælden mulighed.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:42

Sagde du ikke det var et erhvervsprojekt du havde fået på benene ?

Øhh lige kigget lokalavisen og jo lykke var sku også forbi her ;-)

Så er det vel også et skoleprojekt og ikke så personligt

Mikkel

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:00

Boysen: "Tager man lige de 50000 kr., har det jo INTET med virkeligheden af gøre, men en kæk ung næstformand der pustede en debat igang. (som ikke har off. opbakning til den holdning). Han har endda skrevet det her på amino. "

Hej Boysen - generelt er jeg enig - der skal være plads til fortalelser, og pressen er hurtig til at puste det op.

Men Her forsøger den unge SF ,er netop at skyde skylden på en liderlig presse, under henvisning til en blog ( som han ikke selv vil henviser til). Når du så læser bloggen, viser det netop at det IKKE er taget ud af sammenhæng, men tværtimod .

MVH

Jesper

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)