Hej Tanja. Det er et stort skridt du er ved at tage her, men mega super spændende for dig. Du kommer til at arbejde hver dag de næste par år, men det er jo også kun dejligt. Vi driver en catering virksomhed og er i øjeblikket igang med at ombygge et lokale til en sandwichbar, denne forventer vi at kunne åbne 1. juli. Vi har et andet lokale på hånden som vi overvejer at åbne endnu en sandwichbar i, her kunne vi måske bruge en person (dig) til at stå for den daglige drift som en slags "franchise" Vi har produktet til dig i absolut topklasse. Dertil kommer markedsføring og daglig sparing. Måske vi på den måde kan udvikle et godt samarbejde hvor du kan komme nemt igang med dit eget og måske en dag blive en del af noget større. Jeg kan se mulighederne, så lad mig åbne dine øjne for dem. Send mig en mail richard@easy-catering.dk og så kan vi finde en dag i nær fremtid og lige se hinanden an og tale nogle idéer igennem. God dag |
Hej Tanja,
Følgende tinge har jeg at sige:
1. Konceptet: som bestå af et firma navn der er nemt at stave til, et slogan som "vores sandwich er så godt at du ville drømmer om den hver aften" o.s.v.Få lave en lille søde hjemmeside med menu og kort beskrivelse om jeres.
2.Variation: et menu, der skal være noget til de små, dem der elsker stærk chili og dem der er vegetar. Fokusere på forskellige slags dressing, lave nogle som smage unik, der skal være noget med løg+chili, cremefraiche + dild, mild røde-karry o.s.v. Dressing er meget vigtigt da det er den der give meste smage i en sandwich (efter min egen mening) og gør en forskellen.
3. Service: Kunde kan ikke lide at vente, så det skal optimere butik indretning, arbejdsgang, bestilling processen så tid forbrug skal være så kort som muligt. Jo flere mad du kan lave i et minutte, jo flere penge tjene du.
4. Drikke vare: Uhaa juice er så sund og lækkre, men det tag jo tid at lave, det ville gå udover det tid som du skal bruge pr. kunde. Hvis jeg var dig ville jeg sælge kold vand, koldvand med frugt smage det er sund, hurtigt og ødelægge ikke smage på din sandwich. Du kan fatisk få gratis køleskab til vand hos mange enegros-handle.
5. Med arbejder: Nå du få nogle til hjælp dig, så det første du skal lære dem er smile til kunde, små tinge men faktisk det er det mange gange gør at kunde vælge netop dig i stede for nabo.
6. Hmm jeg har vis nok ikke mere :)
Held og lykke