Jeg leder nemlig efter en top 5 over de største virksomheder i Europa (baseret på omsætning), indenfor kontorforsyningsbranchen, der handler på europæisk plan, men ved ikke hvor jeg finder det. :)
Jeg leder nemlig efter en top 5 over de største virksomheder i Europa (baseret på omsætning), indenfor kontorforsyningsbranchen, der handler på europæisk plan, men ved ikke hvor jeg finder det. :)
Det bliver nok lidt mere vanskeligt , men prøv at se om du ikke kan finde en branche markedsreport / analyse for kontorforsynings virksomheder. Der findes firmaer der udgiver sådanne reporter ..... men de er ofte meget dyre. En anden mulighed kunne være at undersøge om der findes en branche forening i EU.
En anden mulighed kunne være hos Dun & Bradstreet de vil sikkert kunne hjælpe mod betaling:
Du kan evt. checke med UC select . Jeg arbejdede en del med dem i Sverige, mener at de også har en internationel del i deres markedssegmenterings del. Hvis de har er jeg ikke sikker på at den dækker in Europa, men mere troligt Skandinavien. Men prøv evt.