Hver ip adresse skal ind i sit eget filter.
|
Æv, tåbeligt. Har ca. 12 IP-adresser der skal ekskluderes :-(
Hver ip adresse skal ind i sit eget filter.
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Æv, tåbeligt. Har ca. 12 IP-adresser der skal ekskluderes :-( |
Er de meget ens? Måske man kan bruge * Ellers tager det 5 min at lægge dem ind (tror jeg)
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
hvad så hvis man har dynamiske IP-adresser? jeg logger på flere forskellige net, flere gange om dagen, og får en ny IP-adresse hver gang, og så virker filtret jo ikke rigtigt længere, eller hvad? |
Find vej med en rutevejledning eller se landkort over de danske byer.
Køb Analyticsbogen, den forklarer hvordan du gør det med en cookie i stedet |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
Desværre nej, det er for mange forskellige sites... |
I Sitemagic CMS indsættes Analytics koden kun på indholdssider, og ikke administrations-moduler (med mindre man har valgt det). Så her bruger vi tricket med kun at indsætte koden hvor vi vil have det registreret i Analytics. Om man så deaktiverer koden på serversiden, eller på klient-siden, burde være hip som hap :-) |
Ja, vær opmærksom på at Kim har ret i ovenstående. Site overlay'et, der viser antal klik på forskellige links, vil ikke virke, når Analytics-koden ikke er aktiv. |
Man kunne også tage den helt nemme tæl de gange du besøger siden. Det kan vel ikke være flere 100 gange på en dag. Ellers gå efter de unikke besøg så tæller dit besøg vel kun som et eller ?
|
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
Nu er det vist på tide at denne tråd får en ende, så her kommer der en brugbar løsning, hvis det IKKE er muligt at filtrere på IP nummer. Metoden er som følgende. Opret en kampagne-url på dette link: http://www.google.com/support/googleanalytics/bin/answer.py?hl=en&answer=55578 Du får fx denne url som resultat: http://www.mitsite.dk/?utm_source=Home&utm_medium=Home&utm_campaign=Exclude_this_campaign Erstat /www.mitsite.dk med din webadresse!! og klik på linket. Opret herefter et filter der fjerner (exclude/udelad) denne kampagne (I filteret kaldet Kampagnenavn). Fra nu af og de næste 6 måneder kan du så besøge dit eget website uden at dine besøg bliver registreret - uanset, hvilken IP du har. Eneste betingelse er dog, at du ikke må slette dine cookies. Hvis du gør det, så skal du dog bare klikke på kampagne-linket igen. Opret evt. også en profil der kun indeholder trafik fra denne "kampagne". Så kan du både kontrollere at det virker og se, hvor meget trafik der bliver fjernet fra profilen hvor du ekskluderer din trafik. Hvis der er nogle der har en nemmere nemmere og bedre løsning, så er jeg naturligvis meget interesseret i at høre den. Mvh Chrilles
|