Nu er det vist på tide at denne tråd får en ende, så her kommer der en brugbar løsning, hvis det IKKE er muligt at filtrere på IP nummer.
Jeg vil så vende den om og spørge: Hvorfor skal man ind på sin egen side? Hvor tit går man ind på den? Hvor mange besøgende kommer der 10,100,1000,10000000 og hvor tit går man selv ind på den 1,10,100?
Hvis man laver en speciel kampagne og har flere ansatte, så KAN man opleve at de glemmer at bruge det link der er lavet. Hvis man som f.eks. Bolia bruger iPads i butikken til at vejlede kunder, så kan man sørge for at der er et ekstra domæne der er lukket af og som iPaderne (hvad hedder det egentligt i flertal?) logger sig ind på.
Hvis man bruger firmaets hjemmeside i det daglige arbejde så kunne man tænke over om der andre måder at bruge det på?
Istedet for at finde medicinen, så kan det tit betale sig at finde årsagen....
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Erstat /www.mitsite.dk med din webadresse!! og klik på linket.
Opret herefter et filter der fjerner (exclude/udelad) denne kampagne (I filteret kaldet Kampagnenavn). Fra nu af og de næste 6 måneder kan du så besøge dit eget website uden at dine besøg bliver registreret - uanset, hvilken IP du har. Eneste betingelse er dog, at du ikke må slette dine cookies. Hvis du gør det, så skal du dog bare klikke på kampagne-linket igen.
Argh Chrilles, det er en ommer. Kampagnen vil blive overskrevet næste gang man kommer ind via en anden kilde, som fx. Google.
Så er det bedre at lave en speciel mitsite.dk/exclude.html, hvor man kalder _setVar med værdien "ExcludeMe", og så bruger denne variabel til at filtrere på.
OK - du har ret :-), men for almindelige mennesker er den nok for svær at implementere. Som jeg har forstået det, så garanteres heller ikke understøttelse af denne variabel længere af google. (Jeg ved den er erstattet af de nye custom variables).
Måske er vi tilbage til Niels pointe om, at man måske burde lave andre ting end at besøge sin egen hjemmeside så meget, at det gør statistikken helt skæv.
Og, hvis man nu bare besøger sin hjemmeside ved at skrive navnet i URL'en - og ikke laver en søgning i Google, hvor man bagefter klikker på et af søgeresultaterne, så virker min lidt mere enkle løsning jo fint nok.
Og til slut. Et fast IP-nummer vil dog gøre det hele så meget lettere...