Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering og feedback til Pczonen.dk ønskes! PLEASE HELP!

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

I hvilken sammenhæng synes du ikke at vi er konkurrencedygtige ? Kan du komme med konkrete eksempler ?

Mht. baggrundsmusikken kan vi oplyse at vi har kontakter til nogle komponister, og musikere som hjælper med det. Det kan også være at kunden selv har nogle lyde/musik som vil have på hjemmesiden.

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 22:58

Fama:

Kunne bare godt være du havde en eller anden objektiv grund til at holde sig fra TNR - men smag og behag er jo en ærlig sag.

Det er nu rimelig almen viden, at læsbarheden af times new roman på en skærm er elendig. Der findes dog rigtig mange alternativer (også serif fonts), og netop derfor ser jeg ingen grund til at benytte times new roman.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:59

PcZonen:
Vi har som sagt været til præsentationer flere virksomheder, og har allerede nogle kunder som vi har aftalt om at designe en website

Hvis det er sandt burde I sgu hellere satse på at sælge ture i jeres tidsmaskine ;) Nej, undskyld - vi skal opføre os pænt herinde.... Men altså, hvis I kan sælge jeres produkt er jeg da kun glad på jeres vejne.... Jeg har ondt af jeres kunder, for de kan som sagt lave noget langt bedre selv med en simpel template.... Men det er jo deres skyld, hvis de ikke lige tjekker markedet først - så god vind med projektet.... Kan I evt. smide nogle referencer op?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:02

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:03

Hej Fama,

Du burde sandelig ikke have ondt af vores kunder, de er nemlig alle ret tilfredse at nogen kan tilbyde dem enkle, og billige løsninger! Hvis du har kendskab til markedet for webdesign er prisniveauet langt over det vi kræver fra vore kunder. Vi har måske ikke de bedste løsninger til sammenlignet med dem, men til gengæld kræver vi ikke de store summer (hvilket de fleste virksomheder ikke kan betale nu til dags pga. krisen).

Vi skal nok sætte nogle referencer op når vi bliver færdige med vores projekter, men der er lidt vej endnu.

Kan du evt. henvise til nogle webdesign sider, som du mener er den "rette" webdesigner-side ?

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 23:09

Magnus Havgry:
Det er nu rimelig almen viden, at læsbarheden af times new roman på en skærm er elendig. Der findes dog rigtig mange alternativer (også serif fonts), og netop derfor ser jeg ingen grund til at benytte times new roman.

Man behøver jo ikke bruge den i brødteksten.... Til overskrifter er den vist temmeligt udbredt endnu. Så brugt fornuftigt synes jeg bestemt ikke der er grund til konsekvent at vende den ryggen :)

Men det er klart den har sine fordele og ulemper...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 23:13

PcZonen:

Vi skal nok sætte nogle referencer op når vi bliver færdige med vores projekter, men der er lidt vej endnu.

Jamen jeg venter spændt - måske jeg har undervurderet jeres evner groft.... Men lad os se nogle referencer først :)

Kan du evt. henvise til nogle webdesign sider, som du mener er den "rette" webdesigner-side ?

Der kunne jeg jo være fræk....men jeg bider mig i tungen og smider et link istedet:

http://www.mono-1.com/monoface/main.html

EDIT: Og så er deres hovedside i øvrigt også et studie i "how it's fuckin' done - biatch!" ;)

http://mono-1.com/

Vil du være med?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:43

Jeg kan ikke nå at læse hvad der står i flash banner bogstaver flyver rundt , og da der andre end mig der er ordblinde er sikkert også andre der ikke kan nå det at læse det.

Mystisk skrifttype ved gratis hjemmeside , er næsten umuligt at læse

CVR nummer ville jeg sætte på kontaktsiden vis i har et.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)