Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder man den rette sælger?

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

zzino:

Hvor spændende sådan at finde sig selv nævnt her på Amino.. Nu er Mikkel her jo tilsyneladende ikk mere, så ham vil jeg ikke gå i nærmere detaljer med. Jeg føler dog der skal nogle ting frem i lyset. Først og fremmest, så er det naturligvis ikke meningen at de "praktikanter" man får ud i et forløb gennem eks. Mercuri Urval blot skal være gratis arbejdskraft. Det var i den grad tilfældet her. Der gik 2 min fra jeg var mødt ind her første dag, så var det bare med at kommme i gang. Sikke en fantastisk mulighed der var for at få tjent nogle penge, og så oven i købet uden at betale løn!!!

Produktet var, lad os sige det mildt, mer eller mindre usælgeligt. Få rabatter på indkøb af vinduespudser udstyr og betal så lige 999 kr om året. Go daw du"!!.

Og så lige et citat fra Mikkel selv.

"Jeg vil prøve at kontakte jobcenteret og hører dem af, skal siges de gange jeg skulle til møde ville han ikke arbejde her, men blive hjemme til jeg var færdig..og komme op af dagen."

Sikket noget sludder. Han bad mig selv om at komme når møderne var overstået, men det er naturligvis altid lettere at gå efter manden fremfor bolden.  Han er desuden ikke den eneste der havde kontakt til Jobcentret,skulle jeg hilse at sige. Da jeg forelagde dem situationen, var de lige så undrende som jeg og gav mig det råd at finde noget andet. Naturligvis ik en anden praktikplads men et "rigtigt" job.

Behøver jeg at sige at jeg var  ( MEGET!!!) glad da Mikkel skrev søndag 2/5 at jeg ikke skulle komme imorgen.

Nu er det umuligt for os at checke op på, om du er, hvem du udgiver dig for at være. Men hvis det du skriver er rigtigt, så forstærker det bare min nuværende opfattelse af MediaCirkuset med Mikkel Friis i front.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:26

Jeg er Christian. Var " ansat" en uges tid hos Mikkel gennem Jobnet og Mercuri.

Det var noget jeg skulle gøre!!!

Jeg ønsker ikke at medvirke til evt mudderkastning, og da slet ikke når Mikkel ikke er her længere.

Jeg fik vist ikke nævnt det, men det er ikke  personen Mikkel  jeg har noget imod. Stor cadeau til ham der tror på det og ikke giver op, men jeg vil så omvendt have lov til at svare igen på den debat der kørte for et par uger siden.

Ps hvad mener du med Mediacirkusset??

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:31

Nu må der her cirkus stoppe!

Jeg ved ikke om du er Mikkel Friis, eller en anden der har dobbeltprofil herinde. Men det her er simpelthen så plat, at en eller anden forhåbentlig overvejer din adgng til Amino.

Mit bud er at det er Mikkel selv der gemmer sig bag denne profil. Jeg har lavet lidt "detektivarbejde", fordi det her indlæg virkede lidt suspekt. Ud af det kan jeg se, at du har oprettet dig og søgt hjælp til Addsense, nøjagtig samtidig med at Mikkel Friis lå og rodede med Addsense.. Sammentræf? Tvivler.

Om ikke andet er det da i hvert fald pudsigt at du så ikke skulle kende til Mikkel Friis, som trods alt også var meget synlig den gang.

Hvis det er dig Mikkel, synes jeg du skulle overveje at blive undersøgt for skizofreni, for der er et eller andet helt galt. Hvis det - mod forventning - ikke er dig, vil jeg opfordre denne bruger til at slette denne profil.

Derudover et forslag til Amino: Jeg kan forstå at der kan være en grund til at have to brugere, og der kan også være hjem hvor der er to forskellige brugere herinde. Men kunne man overveje at lave at max anatal brugere på eks. 2 pr. IP adresse, så vi slipper for disse og tilsvarende indlæg? Man kunne evt. lave det sådan, at man kan søge om mulighed for en ekstra profil, hvis man skal bruge den til et eller andet.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 16:53
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er lidt humor det her :-)

Så er det godt du kom udad det igen Kristian.. Og glad for du har fået andet job..

Del af indlæg slettet, da det var anstødeligt. (Moderator)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:34

Igang.

Hmmm, ved du egentlig hvilke taster du rammer når du skriver indlæg herinde.

Ps sidst jeg tjekkede min dåbsattest stod der ikke Mikkel Friis.

pps. Hvad er Addsense. Det lyder spændende 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:50

zzino:
Jeg ønsker ikke at medvirke til evt mudderkastning

Hej Christian,

Velkommen på Amino.

Jeg synes din beslutning om ikke at medvirke til mudderkast er ganske fornuftig.
Hold endelig fast i den.

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

John::

Det har INTET med mudderkast at gøre. 

Men næste gang skal jeg nok huske at være enige i alle de ting man på forhånd har valgt at alle skal være enige om ;-)  Tænk hvis vi gik og truede hinanden. Tsk tsk

Fra Lynge
Tilmeldt 16. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 20:05

Hej

Sørgeligt at man skal modtage mail på dette indlæg samt støtte Amino ved at være plus medlem, når tingene bliver ødelagt på denne måde af visse personer og bare det at de for lov.

Jeg er ked af af der findes brodne kar herinde, og i ikke kan få dem ud, man kan jo godt læse mellem linjer hvem der er hvem.

Håber det bliver bedre fremover, og min støtte til Amino er givet godt ud og ikke som dette her.

Jannie

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:18

zzino:

Hvad er det for noget fis? Indlæget var på _ingen_ måde anstødeligt, bare fordi man ikke er enig med en debatørs udtallelse er det altså ikke grund nok til at gå ind og censurere ... endnu værer med Mediehusets indlæg ... det var _overhovedet_ intet at komme efter ...

Hvad forsøger moderator at beskytte her?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:22

Jeg ved heller ikke hvad der sker. Brugeren igang skrev at Mikkel Friis muligvis var Skizofren, men det er sørme ikke blevet fjernet. Når jeg så kommer og fortæller Aminos brugere at jeg er uening med Mikkel, så er fanden løs.

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)