Jeg tror ikke at det at du vil komentere - men måden du gør og som du skriver, samt det at du udlægger personer herinde, tror ikke det er formålet med AMINO .
Til svar om jeg ikke har mennesker omkring om mig som ikke er enig med mig, vil jeg give det svar !
Jo! det har jeg, men da jeg ikke er 25 år mere, er tonen og taleformen nok meget anderledes en DIN.
For at svarer på dit spørgsmål og dreje tråden tilbage, vil jeg anbefale dig et prof salgsfirma hvor du kan "leje" det antal sælgere du skal bruge dem i det antal timer du skal bruge dem. Nogle steder kan du faktisk få no cure no pay ordninger med dem. Så slipper du et langt stykke hen af vejen for bekymringerne og du får en faktura på salget i stedet for at skal bøvle med sygepenge, ferie penge osv...
Må vi se produktet/konceptet du/I skal sælge ? Det kunne jo være der var en amino, som var frisk på opgaven
Du er et værre vrøvlehoved. Jeg udlægger da ikke nogen som helst. Endvidere var det slet ikke mig der startede diskussionen. Prøv engang at se hvem det var.
Så håber jg da min sonofon reklame snart bliver ændret. Hvordan få jeg flere end 1 Adsense reklame på
--------------
Så medmindre det blot er stavemåden addsense / adsense du ikke kender forskel på, så tyder tidl. tråd da på at du er klar over hvad det er... men ikke nu... kortidshukommelsen måske
mvh
Reno
EDIT: Sorry Jannie, håber tråden bliver ført tilbage i rette spor igen - men af de svar du allerede har fået, syntes jeg absolut der er brugbare råd imellem. Hvis jeg skulle vælge, ville jeg enten henvende mig til et rekruteringsfirma eller outsource salgsdelen. /Reno
RiderShop- Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser
Del af indlæg slettet, da det var anstødeligt. (Moderator)
Hvad er det for noget fis? Indlæget var på _ingen_ måde anstødeligt, bare fordi man ikke er enig med en debatørs udtallelse er det altså ikke grund nok til at gå ind og censurere ... endnu værer med Mediehusets indlæg ... det var _overhovedet_ intet at komme efter ...
Hvad forsøger moderator at beskytte her?
At sidde i et offentligt forum og svine sin praktikant til for ikke at komme til tiden, det holder ikke. Og alt andet off topic og mudder kast er heller i orden. Jeg er ved at være grundig træt af et par personer, der meget snart kan se frem til en god lang pause fra Amino hvis relevansen og tonen ikke ændres!
Sørgeligt at man skal modtage mail på dette indlæg samt støtte Amino ved at være plus medlem, når tingene bliver ødelagt på denne måde af visse personer og bare det at de for lov.
Jeg er ked af af der findes brodne kar herinde, og i ikke kan få dem ud, man kan jo godt læse mellem linjer hvem der er hvem.
Håber det bliver bedre fremover, og min støtte til Amino er givet godt ud og ikke som dette her.
Jannie
Hej Jannie
Vi gør hvad vi kan for at kombinere frihed under ansvar med nogle lussinger i ny og næ. Det fungerer faktisk godt, men en gang imellem kan nogle personer fylde for meget og det får så også en ende på et tidspunkt. Jeg håber du finder god inspiration på Amino og at du kan leve med de relativt får tågehorn der ikke forstår hvordan man bør opføre sig i et åbent forum.
@Mikkel, Sikkert fordi moderator har travlt og også har andet at lave. Det er jo frivillige ulønnede folk der blot gør os alle sammen en stor tjeneste med at holde ro og orden på Amino.