takker har sendt har en besked ;-) |
Nickolei Johansen:Jamen du har givet en del stof til eftertanke faktisk, og det er jeg glad for. Man bliver aldrig for gammel til at lære! Men jeg har måske manglet når proff sparring om de punkter du her nævner. Planen er at omdanne til aps snarrest, for det er den størrelse opgaver efterhånden jeg sidder og regner.
Jamen godt der er noget af det jeg skriver der kan bruges.
For mig at se består din udfordring i at du får rådgiver og udbudsgiver til at acceptere en ændring, hvis du skulle komme frem til en løsning, men gør intet før løsningen er på plads.
Jeg tror du muligvis har brig for en anden advokat, der kan hjælpe dig med konstruktionen. Den er ikke så besværlig, ,men tager naturligvis nogle dage og dem har du ikke flest af.
Jeg kan tage en snak med min advokat på mandag og høre om han har tid og lyst, og så hvis han siger ja, så sender jeg hans telefonnummer til dig i en privat besked.
Skulle du have brug for sparring for tid til anden, så skriv en besked til mig og jeg kan se om jeg kan hjælpe.
Et andet alternativ er at du henvender dig til Birgitte Grubbe
http://www.grubbeadvokater.dk/advokatbirgittegrubbe48.asp
og får et møde med hende. Hun er ekstremt skarp og repræsenterer i forvejen en række andels- og ejerforeninger.
- og apropos Falster, ja det er svært lige nu, men har bekendte dernede der køber ejendomme, så send en besked privat til mig med oplysninger om ejendommen og den pris du vil sælge den til.