Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-venlige artikler foræres (næsten) væk

Side 13 ud af 14 (139 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 314
Fra  MYCOMFORT ApS Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej BZR,

Jeg vil gerne bruge dig til at rette/omformulere nogle produkttekster, så de bliver i tip top google stand.. Er det noget du kan?

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:07

CBering:

Hej BZR,

Jeg vil gerne bruge dig til at rette/omformulere nogle produkttekster, så de bliver i tip top google stand.. Er det noget du kan?

Intet problem. Send mig en mail her med en beskrivelse.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 13:22

Hey
jeg faldt lige over denne tråd
kunne du evt også udforme en artikel beregnet til at smide ud som presse medelese ?

/Jip

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 11:29

Alle har fået svar :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 10:33

Du burde enten linke til den her side eller oprette en "Trust Pilot" eller lignende på din hjemmeside.
Der er ikke noget der sælger bedre end SÅ MANGE tilfredse kunder..

- Flot arbejde.. 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 10:40

Undskyld - Bare slet den her..

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 16:40

Simon Elkjær:

Du burde enten linke til den her side eller oprette en "Trust Pilot" eller lignende på din hjemmeside.
Der er ikke noget der sælger bedre end SÅ MANGE tilfredse kunder..

- Flot arbejde.. 

Tak Simon.

Over 60% af mine kunder kommer i forvejen fra Amino igennem denne tråd, så det fungerer egentlig fint. Har også en referenceliste på min hjemmeside.

Og nej, der er intet der sælger bedre end tilfredse kunder. Det gode produkt sælger næsten sig selv!

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 16:45
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Syntes egentlig det er ret voldsomt at denne tråd er så populær her på amino.

Da du lavede denne tråd, havde jeg aldrig regnet med den groede sig så stor.

Du kan klappe dig selv på skulderen! Indlægget har 137 Svar | 31 der abonnerer på svar | 12.390 Visninger |

Jonathan

.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 19:47

Så blev det endelig min tur til at sende dig noget arbejde.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 15:19

Først, hold da op. Knap 16.000 views, det kan man da kalde en Amino-effekt, der vil noget.

Opdaterer lige tråden her kort, da jeg stadig får usandsynligt mange henvendelser på baggrund af mit oprindelige tilbud.

Jeg har været igennem en turbulent tid siden forretningen gik i luften. Lige som det hele tog fart fik jeg en række personlige problemer, som stjal fokus fra det hele. Hertil kom, at jeg følte mig en smule udbrændt, efter jeg havde skrevet i omegnen af 2.000 artikler om alt hvad du kan forestille dig mellem himmel og jord.

Jeg druknede med andre ord i min egen succes, og var alt for dårlig til at sige fra. 

Nu har jeg haft en lang pause, og føler mig stadig mærket af det hele. Jeg har valgt at satse på færre kunder og mindre opgaver, fordi det er den bedste model for alle parter på lang sigt.

Herudover har jeg hævet priserne, fordi de dybest set ikke stod mål med hverken efterspørgsel, værditilførsel eller den mængde tid, jeg rent faktisk bruger på den enkelte artikel. Det har langt de fleste accepteret, da de har set eksempler på mit arbejde, og mener, at prisstigningen er rimelig.

Thomas Rosenstand har berørt emnet før, og sagt, at man aldrig skal udelukke prisstigninger - ligesom man heller aldrig skal love, at et tilbud varer for evigt. Jeg burde have lyttet til ham, men min indre konkurrencemindede pleaser fik, desværre, det sidste ord.

The silver lining: Jeg tager stadig nye kunder ind fra tid til anden. Jeg får rigtig mange mails, og forsøger at svare på dem alle. Problemet er lidt, at jeg får så mange mails, at jeg ikke får svaret på dem, hvis jeg ikke svarer på dem samme dag, som jeg modtager dem. Og det er desværre ikke altid tid til.

De opdaterede priser pr. 1/1-2011 lyder:

• 275-300 ord for 175 kr. + moms (7-9 dage)
  • Ekspreslevering (1-2 dage), max 3 artikler, 300 kr. + moms

Eksempler på mit arbejde kan ses her, hvor jeg er ansvarlig for de fleste af de artikler, der bliver publiceret.

Side 13 ud af 14 (139 indlæg)