Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-venlige artikler foræres (næsten) væk

Side 12 ud af 15 (150 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke Ulrik !

Jeg skal nok også bruge dine tekster senere. Du skriver super godt, og får tydeligvis lavet noget god research. En rigtig journalist :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:14

BZR:

Halli-hallo, så skal jeg love for Amino fik en plusser mere.

Jamen tillykke! Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 22:23

tillykke ulrik, uha jeg mangler stadig i plus-klubben, men det kommer vel :)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 22:32

Lars Meyer:

tillykke ulrik, uha jeg mangler stadig i plus-klubben, men det kommer vel :)

Tak til jer andre og Lars - make it happen :-) Det er en god investering!

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 22:50

Jeg er igang med at lave min nye webshop, og kunne i den forbindelse godt bruge en der kan finde ud af at sætte tekster sammen, bl.a. produktbeskrivelser, info om os osv. kunne du hyres til dette ?

Og btw tillykke med den fart din forretning har taget :) 

Dressur rytter søger sponsor 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 10:08

Cawi:

Jeg er igang med at lave min nye webshop, og kunne i den forbindelse godt bruge en der kan finde ud af at sætte tekster sammen, bl.a. produktbeskrivelser, info om os osv. kunne du hyres til dette ?

Og btw tillykke med den fart din forretning har taget :) 

Det kan vi nok godt finde ud af. Leveringstiden er dog rimelig lang lige nu (1 måned+) Wink

Hav en rigtig god weekend!

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Skrevet kl. 13:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har en generel tilføjelse til det oprindelige indlæg:

Jeg har haft tre kunder igennem (ud af 40+), som ikke har været tilfredse med deres artikler. De tilbagemeldinger jeg får går typisk på, at artiklerne ikke er fejlfrie, og at materialet, over adskillige A4-sider, indeholder en håndfuld stavefejl og grammatiske fejl.

Det er selvfølgelig min egen skyld, at kritikken kommer. Det er for mig et udtryk for, at mit koncept ikke er kommunikeret tydeligt nok ud. Derfor kommer her en præcisering:

Jeg skriver ikke fejlfrie artikler. Mit koncept går ud på, at jeg laver det tunge fodarbejde. Du skal regne med, at du muligvis selv skal læse artiklen igennem, og rette de småfejl, der måtte være.

Hvis du vil have fejlfrie artikler, og du ikke selv gider rette mine artikler igennem, så skal du måske kontakte en freelancejournalist eller en anden sprogfaglig skribent. Bemærk i så fald, at disse koster 5-10 gange så meget i timen, som jeg tager for én artikel.

Valget er selvfølgelig dit. Hvis du er interesseret i mine artikler, så kan du kontakte mig her, og se referencer her.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:24

BZR:

Jeg har en generel tilføjelse til det oprindelige indlæg:

Jeg har haft tre kunder igennem (ud af 40+), som ikke har været tilfredse med deres artikler. De tilbagemeldinger jeg får går typisk på, at artiklerne ikke er fejlfrie, og at materialet, over adskillige A4-sider, indeholder en håndfuld stavefejl og grammatiske fejl.

Det er selvfølgelig min egen skyld, at kritikken kommer. Det er for mig et udtryk for, at mit koncept ikke er kommunikeret tydeligt nok ud. Derfor kommer her en præcisering:

Jeg skriver ikke fejlfrie artikler. Mit koncept går ud på, at jeg laver det tunge fodarbejde. Du skal regne med, at du muligvis selv skal læse artiklen igennem, og rette de småfejl, der måtte være.

Hvis du vil have fejlfrie artikler, og du ikke selv gider rette mine artikler igennem, så skal du måske kontakte en freelancejournalist eller en anden sprogfaglig skribent. Bemærk i så fald, at disse koster 5-10 gange så meget i timen, som jeg tager for én artikel.

Valget er selvfølgelig dit. Hvis du er interesseret i mine artikler, så kan du kontakte mig her, og se referencer her.

Dejligt med en Ærlig udmelding! Jeg vil helt sikkert kontakte dig senere for en del korte beskrivelser jeg skal have formuleret!

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 13:32

Hej BZR,

De artikler jeg har set fra din hånd, ser rigtigt fornuftige ud - og da især til prisen. Det er letlæseligt med lavt - middel lixtal, god rytme og struktur. Der er ikke noget underligt i, at du er booket langt ud i fremtiden.

Tillykke med din flotte forretning.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 13:34

BZR:
artiklerne ikke er fejlfrie, og at materialet, over adskillige A4-sider, indeholder en håndfuld stavefejl og grammatiske fejl.

Mht. stavefejlene kan kritikken vel undgås, hvis du sørger for at køre det gennem en stavekontrol?

Lad mig lige understrege det ikke er en kritik, det er bare et venligt råd - er sådan set ret sikker på du leverer et rigtigt fint produkt.... Man vil bare blive overrasket over hvor mange der glemmer muligheden for at køre stavekontrol på deres tekster :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 12 ud af 15 (150 indlæg)