Jeg har en generel tilføjelse til det oprindelige indlæg:
Jeg har haft tre kunder igennem (ud af 40+), som ikke har været tilfredse med deres artikler. De tilbagemeldinger jeg får går typisk på, at artiklerne ikke er fejlfrie, og at materialet, over adskillige A4-sider, indeholder en håndfuld stavefejl og grammatiske fejl.
Det er selvfølgelig min egen skyld, at kritikken kommer. Det er for mig et udtryk for, at mit koncept ikke er kommunikeret tydeligt nok ud. Derfor kommer her en præcisering:
Jeg skriver ikke fejlfrie artikler. Mit koncept går ud på, at jeg laver det tunge fodarbejde. Du skal regne med, at du muligvis selv skal læse artiklen igennem, og rette de småfejl, der måtte være.
Hvis du vil have fejlfrie artikler, og du ikke selv gider rette mine artikler igennem, så skal du måske kontakte en freelancejournalist eller en anden sprogfaglig skribent. Bemærk i så fald, at disse koster 5-10 gange så meget i timen, som jeg tager for én artikel.
Valget er selvfølgelig dit. Hvis du er interesseret i mine artikler, så kan du kontakte mig her, og se referencer her.