Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til PBS ?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Juul Frederiksen:
Jamen der skulle gerne være visa, visa electron osv..

Paypal fungerer fint med begge.

Køb ren argan olie her

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:12

Hvis du vælger at bruge f.eks Paypal, eller et af de andre alternativer til PBS vedr. Kreditkort, skal du ikke kun fokusere på opstartsgebyret på de dkk 3500,- .

Husk at du betaler væsentligt mere pr. transaktion end du gør hos PBS.

Derfor skal du sætte dig ned og regne på hvor stor omsætning du forventer på disse kreditkort, og så regne din samlede udgift ud.

At spare 3500,- til opstart, betyder langtfra at det er det smarteste for dig....

Jeg har selv lige " bidt i det sure æble", og betalt de dkk 3500 for kreditkort hos PBS.

mvh

Jesper

Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 21:53

Jesper Laugesen:

Hvis du vælger at bruge f.eks Paypal, eller et af de andre alternativer til PBS vedr. Kreditkort, skal du ikke kun fokusere på opstartsgebyret på de dkk 3500,- .

Husk at du betaler væsentligt mere pr. transaktion end du gør hos PBS.

Derfor skal du sætte dig ned og regne på hvor stor omsætning du forventer på disse kreditkort, og så regne din samlede udgift ud.

At spare 3500,- til opstart, betyder langtfra at det er det smarteste for dig....

Jeg har selv lige " bidt i det sure æble", og betalt de dkk 3500 for kreditkort hos PBS.

mvh

Jesper

Tak for dit svar Jesper..

Sådan som jeg har forstået det hele. Så vil jeg kunne få en Dankort løsning for 250 kr i oprettelse og derefter 1000 kr om året. Og dette kan jeg fint acceptere.

Og som Lars Meyer  nævnte så kunne jeg jo bare få et firma som Euroline til at stå for mine udenlandske kort. Dem kan du læse mere om her: http://www.epay.dk/main/news.asp?newsid=60

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 22:36

Hej Jonas

Ja ok - jeg kender ikke Euroline, men det lyder jo rigtig godt.

Eneste problem er jo så ( for alle nystartede) det første års regnskab.

PBS var den nemme løsning for mig, lige til at lægge ind i min dandomainshop, uden integrering osv.

Men prøv dog at kontakte Euroline, og få betingelser/priser - det kan da være godt at vide for andre der ikke har valgt endnu.

mvh

Jesper

Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:18

Hej alle Sammen.

Jeg har nu været aktiv i ca. 6 måneder og har brugt Ewire og Paypal.
Jeg er nu gået fra Ewire da de ikke tillader for store betalinger samt at kunderne ikke er så glade for dem.

Paypal er fint og okey system dog koster det KASSEN, da deres skyhøje gebyr. Hvilket ofter kommer til at lægge på kunden. (Ikke godt, og ikke glad for)
Desværre forlanger PBS at vi har 25.000kr stående på en lukkede konto for at starte hos dem. Desværre har vi ikke sådan mulighed. Da virksomheden endnu ikke har opnået 25.000kr i overskud. Og da vi køre på 0kr indskud fra privaten så er det lidt svært.
Men det er da min drøm at PBS en gang kommer til at sige "hej, vi vil gerne havde jer selv om i ikke har 25.000kr på kistebunden"

Men indtil da bruger vi Paypal.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:35

Månedlige salg Pris pr. transaktion
0,00 DKK - 20.000,00 DKK 3,4% + 2,60 DKK
20.000,01 DKK - 80.000,00 DKK 2,9% + 2,60 DKK
80.000,01 DKK - 400.000,00 DKK 2,7% + 2,60 DKK
400.000,01 DKK - 800.000,00 DKK 2,4% + 2,60 DKK
> 800.000,00 DKK 1,9% + 2,60 DKK

Paypal afgifter ved brug af deres system.

Mvh Søren

Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:13

Du bør uanset hvad kontakte Euroline, eller Swedbank, der begge er udemærkede alternativer til PBS.

PBS har Dankort, JCB og Amex.

MaserCard og Visa er i frit udbud, med hensyn til indløsning.

Jeg kender flere der allerede benytter Euroline, og det fungerer perfekt.

HJ

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)