Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til PBS ?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino'er.

Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide om deres finde nogle gode alternativer til PBS? Jeg synes det er ret dyrt at skulle give 3500 kr for en aftale hos dem og derefter skal oprette en konto hos ePay.dk eller QuickPay.net så man kan få integeret et betalingssystem til din Webshop, hvor man jo også skal til at betale hver måned?

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:00

Der findes ingen hvis du vil modtage Dankort.

Tilmeldt 20. Mar 09
Skrevet kl. 13:12

Jeg er faktisk lidt ligeglad med Dankort. Folk har vel efterhånden et Visa kort :-)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 13:24

Jeg følger lige lidt med her, da jeg også har tænkt samme tanke :-)

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:29

Så er der jo alternativer som fx paypal eller google checkout?

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 13:38

Jonas Juul Frederiksen:

Jeg er faktisk lidt ligeglad med Dankort. Folk har vel efterhånden et Visa kort :-)

Et dansk udstedt Visa kort er et Visa/Dankort - sakset fra PBS's hjemmeside:

Visa/Dankort fungerer som et Dankort, når det benyttes i danske forretninger. I udenlandske forretninger benyttes Visadelen. Dog er der enkelt undtagelser - de såkaldte grænseforretninger, hvor Dankort kan anvendes.

Du skal have en betalingskortaftale for Dankort for at tage imod Visa/Dankort

Så du kommer ikke uden om at kunne modtage Dankort.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 20. Mar 09
Skrevet kl. 13:38

Gadensgaard:

Så er der jo alternativer som fx paypal eller google checkout?

Jamen der skulle gerne være visa, visa electron osv.. Tror ikke at en webshop bare kan køre rundt hvis man tilbyder paypal eller google checkout!

Kirsten E:

Jonas Juul Frederiksen:

Et dansk udstedt Visa kort er et Visa/Dankort - sakset fra PBS's hjemmeside:

Visa/Dankort fungerer som et Dankort, når det benyttes i danske forretninger. I udenlandske forretninger benyttes Visadelen. Dog er der enkelt undtagelser - de såkaldte grænseforretninger, hvor Dankort kan anvendes.

Du skal have en betalingskortaftale for Dankort for at tage imod Visa/Dankort

Så du kommer ikke uden om at kunne modtage Dankort.

Dette har ikke noget at gøre med at jeg vil udenom systemet. Men at jeg er ligeglad med at tilbyde Dankort. Visa/Dankort fungere vel også som et normalt Visa kort. Så hvis du bare kan tage Visa kort så kan du vel også tage Visa/Dankort ? Så betaler de vel bare med Visa delen af Visa/Dankortet, hvis du forstår?

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 13:41

Måske du skulle kigge lidt på Euroline igennem ePay. Der er indløsningsaftalen gratis, og den dækker Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro og Diners Club.

Tilmeldt 20. Mar 09
Skrevet kl. 13:45

Martin:

Måske du skulle kigge lidt på Euroline igennem ePay. Der er indløsningsaftalen gratis, og den dækker Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro og Diners Club.

Tak for dit svar Martin :-)

Problemet er at jeg skal ha startet en ny webshop op. Og i den nyhed du linker til står der i bunden:
* For at ansøge Euroline om en indløsningsaftale skal du kunne fremvise mindst ét årsregnskab for din virksomhed.

Men det kunne da være at man kunne tale dem til fornuft. Men jeg vil også gerne have svar på om en person med Visa/Dankort også kan bruge hans/hendes Visa/Dankort i en shop som ikke tilbyder Dankort? Så burde de vel bare kunne bruge selve Visa-delen af kortet, som ikke har noget med Dankortet at gøre?

Fashion-Seller:

Paypal eller Ewire er vel det du leder efter ;D

Det er selvfølgelig en mulighed. Men efter min personlige mening giver det et alt for uprofessionelt aspekt. Og tror selv at det vil skræmme en del kunder væk. Men tager jeg fejl?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)