Det er min erfaring, er mulighederne for portaler, bestemt ikke er forbi - Er der potentiale til god indtjening, er det også muligt at finde investorer.
Det lyder meget fornuftigt at du er fleksibel med hensyn til tilbagebetaling af investeringen. I det fleste tilfælde - I hvert dem jeg har været indblandet i - købes dog en % del af virksomheden, og investeringen bruges til vækst/skalering. Men igen - det er vigtigt at begge parter er fleksible.
Nu er det beløb du søger ikke så stor, og det ville ikke kunne betale sig at indgå aftale med en virksomhed der arbejder med kapitalfremskaffelse. (Som undertegnede eller andre)
Jeg vil derfor foreslå dig at indrykke en mindre annonce i Børsen - brug fredagsudgaven med erhvervstillæg - hvor du med korte linier beskriver formålet. I flere tilfælde har jeg brugt denne mulighed, og der har været top seriøse henvendelser.
Tak for dine input jeg er godt klar over børsen er et rigtig godt sted, og uden tvivl næste stop.
Der er dog ikke tale om en portal hvis jeg på nogen måde skulle have givet det indtryk.
Størrelsen på investeringen er heller ikke nødvendigvis lille. Det er er helt op til investor selv hvor mange penge man ønsker at putte i et projekt. Der er som sådan ikke noget loft på hvor stor en investering jeg kan give afkast på.
Jeg vil derfor foreslå dig at indrykke en mindre annonce i Børsen - brug fredagsudgaven med erhvervstillæg - hvor du med korte linier beskriver formålet. I flere tilfælde har jeg brugt denne mulighed, og der har været top seriøse henvendelser.
Mvh Thor Mønsted
Hvad koster sådan en lille annonce i Børsen?
Hej,
Så vidt jeg husker, så er det fra ca. 2000 kr. og op efter.