Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor/partner søges til færdigt koncept med indtægt

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 26. Apr 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har to færdige online dotcom koncepter som begge er færdige, oppe at køre og kaster penge af sig.

Fælles for begge to er at de er 100% automatiserede hvilket fra starten af har været målet.

Der er stort set ingen udgifter ved nogen af dem. Der er blot tale om minimale hosting udgifter.

Begge kan nemt skaleres op, og det er dette jeg søger penge til.

Det ene projekt er globalt, og det andet er scandinavisk. Jeg har været ca et halvt år om at få dem op at køre, og der er i det ene blevet brugt over 75.000 kroner på udvikling alene.

Det ene projekt er lavet så man direkte kan beregne afkast per krone investeret da der købes kunder til fast pris.

Begge er som sagt oppe at køre og der er lavet flere proof og concept tests, og der er kraftigt stigene indtægt på begge steder.

Vil du gerne lave en investering i en passiv indtægt der kommer fast hver måned så er dette lige noget for dig.

Og til alle dem der på en eller anden mærkelig måde skulle tro der er tale om mlm eller andre "get rich fast" koncepter så er det på ingen måde tilfældet.

Der er tale om rigtige virksomheder, med rigtige produkter og rigtige indtægter.

Jeg er villig til at lave en aftale der hedder at investor modtager 100% af indtægter indtil investering er tjent hjem, og herefter en fast procent. Ud over dette er jeg villig til at hæfte personligt for investeringen hvis en vulkan mod alle forventninger skulle komme og dræbe vores server og samtlige kunder.

Jeg besvare ikke på spørgmål i denne tråd men hvis du er seriøs og ønsker  mere information kan du sende mig en mail på

dotcom2010@live.dk

Jeg har ikke noget at skjule så bare skriv.

Når du kontakter mig så smid lige et link til din amino profil hvis du har en.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 11:34
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

dotcom:
dotcom2010@live.dk

Vil alligevel spørge hvorfor du har sådan en mail, når du lige så godt kunne bruge en du har købt... bare nysgerrig :)

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 26. Apr 10
Skrevet kl. 11:41
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Lybek:

dotcom:
dotcom2010@live.dk

Vil alligevel spørge hvorfor du har sådan en mail, når du lige så godt kunne bruge en du har købt... bare nysgerrig :)

Jeg gider ikke at modtage kommentare eller starte en debat omkring min virksomhed. amino ligger godt på google og jeg vil ikke give folk muligheden for at skabe omtale omkring mine virksomheder uanset om det er godt eller dårligt det de siger.

På denne måde kan jeg selv styre hvad der er på google. Ud over dette kan folk danne deres egen mening om det hele i stedet for at læse sig til hvad andre syntes om det uanset om det er godt eller dårligt.

Seriøse folk der kontakter mig vil selvfølgelig modtage alle informationer om produkterne.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 11:52

dotcom:

Thomas Lybek:

dotcom:
dotcom2010@live.dk

Jeg gider ikke at modtage kommentare eller starte en debat omkring min virksomhed. amino ligger godt på google og jeg vil ikke give folk muligheden for at skabe omtale omkring mine virksomheder uanset om det er godt eller dårligt det de siger.

På denne måde kan jeg selv styre hvad der er på google. Ud over dette kan folk danne deres egen mening om det hele i stedet for at læse sig til hvad andre syntes om det uanset om det er godt eller dårligt.

Seriøse folk der kontakter mig vil selvfølgelig modtage alle informationer om produkterne.

Uha.... Touchi Stick out tongue

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Tilmeldt 26. Apr 10
Skrevet kl. 11:56
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

Nej slet ikke giver dig bare et svar på dit spørgsmål.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 13:14

dotcom:

Nej slet ikke giver dig bare et svar på dit spørgsmål.

hmm egentlig ikke... Spurgte hvorfor du ikke brugte en af de mail-adresser som tilhører de domæner som nu skulle køre. Jeg ville da nemlig gerne vide hvilke projekter der er tale om. Og ved der sikkert også er andre som vil vide lidt. Så i stedet for at skrive det samme til 20 mennesker så bare smid links her i tråden.

Tilmeldt 26. Apr 10
Skrevet kl. 13:24
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jo hvis du læser mit svar så forklare det faktisk grunden til jeg bruger en gratis mail.

Nu har jeg altså valgt at gøre det på denne måde, og din grove mangel på respekt over for mine ønsker tyder ret meget på vi nok ikke skal arbejde sammen. Jeg kan virkelig ikke se hvordan det kan være så svært at sende en email som jeg har beskrevet seriøse folk kan gøre. Og jeg kan virkelig heller ikke se hvilket formål du har i at få mig tvunget ud i et åbent forum. Jeg kan kun konstaterer at du ikke er seriøs.

Men for at besvare dit spørgsmål mere direkte så er det faktisk pga indlæg som dine at jeg vælger ikke at smide et links.

Det er vel ikke så mærkeligt at jeg gerne vil snakke forretninger privat.

Du bedes venligst lade min tråd være da den kun gør en eneste ting nemlig at ødelægge den. Kan du ikke respektere dette er dit mål vel også meget klart og en bekræftigelse af min frygt omkring brugen af amino.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 13:38

dotcom:
Nu har jeg altså valgt at gøre det på denne måde, og din grove mangel på respekt over for mine ønsker tyder ret meget på vi nok ikke skal arbejde sammen. Jeg kan virkelig ikke se hvordan det kan være så svært at sende en email som jeg har beskrevet seriøse folk kan gøre. Og jeg kan virkelig heller ikke se hvilket formål du har i at få mig tvunget ud i et åbent forum. Jeg kan kun konstaterer at du ikke er seriøs.

GROVE?? mangel på respekt. Kammerat dette er et debatforum. Hvis man ønsker svar på spørgsmål så stiller man dem. Jeg stiller dem altid i tråden, da dette er det nemmeste, og det er derfor man kan besvare herinde. Du har helt ret i vi ikke skal arbejde sammen med det temperament du render rundt med. Men hvor vidt jeg er seriøs eller ej er du vist ikke den rette til at bedømme. Synes dit indlæg var iorden, og havde kun det ene simple spørgsmål jeg skulle have svar på inden jeg sendte dig en mail med alle de gennem gående spørgsmål.

dotcom:
Men for at besvare dit spørgsmål mere direkte så er det faktisk pga indlæg som dine at jeg vælger ikke at smide et links.

Hvad mener du med indlæg som mine. Jeg stiller et stille og roligt spørgsmål hvor efter du vælger at angribe mig. Ramte jeg et ømt punkt?

dotcom:
Det er vel ikke så mærkeligt at jeg gerne vil snakke forretninger privat.

Nej og det er helt fint. Men som jeg sagde tidligere vil du fange fleres interesse ved at skrive links herinde. Det lyder som om du har nogle rigtig gode forretninger som du kan være stolte af, og synes da du skulle dele dem med os andre.

dotcom:
Du bedes venligst lade min tråd være da den kun gør en eneste ting nemlig at ødelægge den. Kan du ikke respektere dette er dit mål vel også meget klart og en bekræftigelse af min frygt omkring brugen af amino.

Skal nok lade din tråd være nu. Men som jeg lærte herinde for et godt stykke tid siden, så vil alt hvad man ligger på et debat forum komme op til debat. Selv om man ønsker henvendelse på anderledes måde.

Tilmeldt 26. Apr 10
Skrevet kl. 13:43
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

ka du nu forhelved ikke bare lade min tråd være det du gør har abolut intet formål det ødelægger den bare. og det er PRÆCIS derfor jeg ikke smider et link til min virksomhed. Jeg gider nemlig ikke have sådan en gang gylle indlæg knyttet til mit navn.

Det er da utroligt at man skal have ødelagt sin søgen fordi du er for doven til at smide en mail.

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 13:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hold nu op Thomas!
Trådstarter beder på en pæn og ordentlig måde om, at eventuelle henvendelser går til hans "anonyme" mail og han forklarer dig også på en pæn og ordentlig måde, hvorfor han gerne vil have sådanne henvendelser via mail og hvorfor han benytter en Live-mail i stedet for hans firma-mail og det forstår jeg såmænd rigtig godt. Så lad nu være med at tage sådan på vej!
Ja dette er et debatforum, men det må da vel også være muligt at man i sin egen tråd, beder om at eventuelle henvendelser sendes pr. mail - Det er der vel ikke noget galt i! Smile

Og lad os så være søde og rare ved hinanden, ikke Wink

Dbh fra Jørgen

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)