Jeg har to færdige online dotcom koncepter som begge er færdige, oppe at køre og kaster penge af sig.
Fælles for begge to er at de er 100% automatiserede hvilket fra starten af har været målet. Der er stort set ingen udgifter ved nogen af dem. Der er blot tale om minimale hosting udgifter. Begge kan nemt skaleres op, og det er dette jeg søger penge til.
Det ene projekt er globalt, og det andet er scandinavisk. Jeg har været ca et halvt år om at få dem op at køre, og der er i det ene blevet brugt over 75.000 kroner på udvikling alene. Det ene projekt er lavet så man direkte kan beregne afkast per krone investeret da der købes kunder til fast pris. Begge er som sagt oppe at køre og der er lavet flere proof og concept tests, og der er kraftigt stigene indtægt på begge steder.
Vil du gerne lave en investering i en passiv indtægt der kommer fast hver måned så er dette lige noget for dig. Og til alle dem der på en eller anden mærkelig måde skulle tro der er tale om mlm eller andre "get rich fast" koncepter så er det på ingen måde tilfældet. Der er tale om rigtige virksomheder, med rigtige produkter og rigtige indtægter. Jeg er villig til at lave en aftale der hedder at investor modtager 100% af indtægter indtil investering er tjent hjem, og herefter en fast procent. Ud over dette er jeg villig til at hæfte personligt for investeringen hvis en vulkan mod alle forventninger skulle komme og dræbe vores server og samtlige kunder.
Jeg besvare ikke på spørgmål i denne tråd men hvis du er seriøs og ønsker mere information kan du sende mig en mail på dotcom2010@live.dk Jeg har ikke noget at skjule så bare skriv. Når du kontakter mig så smid lige et link til din amino profil hvis du har en.
|
dotcom:dotcom2010@live.dk
Vil alligevel spørge hvorfor du har sådan en mail, når du lige så godt kunne bruge en du har købt... bare nysgerrig :)