Hej Lundsby Det lyder sådan set spændende nok når du fortæller om det. Det kan være jeg ved lejlighed skal sætte mig ned og læse og se lidt mere om det, da jeg åbenbart ikke helt har forstået det. Omvendt kan det måske også være en øjenåbner for jer, at i skal arbejde lidt med jeres markedsføringsmæssige budskab, så folk og fæ forstår præcis hvad alle fordelene ved Cloudsprout er, uden at behøve at læse kilometer lange forklaringer. Videoer som den du lagde op i tråden her er helt sikkert en god måde at få budskabet ud på og forklaret systemet. Hvis du kan lave et forum som Amino med det, udenom programmører (eller bare spare en stor del af programmøren væk), så tror jeg du skal hive fat i Thorborg og andre der løbende arbejder med sådanne communities. For det er normalt en meget meget dyr og tung process at få sådan et community op at køre. Jeg mindes at community software'n koster mellem 125.000 til 250.000, og derefter skal der bruges (formentlig et tilsvarende beløb), på at en programmør tilpasser det til behovet osv. Derudover er der designopsætning, usability og meget andet, så det skulle da ikke være helt skævt at det koster langt over ½ mio at banke det op. Hvis CloudSprout kan konkurrere med det, så skal i da straks ind og overtage Telligent's community marked |
Lundsby:Nu har jeg siddet og arbejdet hele weekend (ja i hvert fald i dagtimerne), men i stedet for bare at være tilfreds med min egen indsats, så har jeg lavet en lille video, der viser værket, så håber jeg du vil komme med noget konstruktiv feedback.
Jeg syntes at det er flot gjort. Jeg ser ikke at min position som udvikler er truet, men at jeg kan bruges til at lave specielle ting til et site som ikke har noget med designet at gøre.