Hej
Nu er jeg vant til at have mange jern i ilden, så at være logget på Amino mens forretningen kører er ikke noget problem.
Amino skulle gerne kunne rumme alle iværksættere, og man skal jo ikke glemme at erfaringsniveauet er meget forskelligt og sådan må det nødvendigvis være. Det er jo også det der gør det interessant.
Jeg tror så omvendt, at der er rigtigt mange der snyder sig selv for spændende oplevelser hvis de har en alt for business-like tilgang til at deltage i netværk, som Amino. Jeg har haft to søndage med Aminoer i haven, og det har været sindsygt interessant. De har tæret lidt på fustagerne, og har kostet mig penge hos slagteren - men jeg ville da ikke have undværet det. Jeg kan ikke bruge det til så meget i forretningssammenhænge, men som menneske hænger det da fint sammen med et lille mentalt spark fra den umulige ungdom. Det holder mig på mærkerne.
Jeg har også haft Aminoer med i noget af det jeg har lavet forretningsmæssigt, og det har gjort nas hvilket jeg også har beskrevet i mine tidligere blogs.
Nu ved jeg at Mikkel har taget initiativ til et møde i RL, - og det er jeg egentlig ked af at der er så ringe tilslutning til, - fordi jeg er sikker på at i unge mennesker går glip af en fed chance.
Til Mikkel kan jeg sige, at der skam er en Aminoånd der lever i bedste velgående, men der er jo kun toppen af isbjerget du ser i de forskellige indlæg, - der er rigtigt mange der ikke skriver, - men læser med herinde. De er iværksættere der ikke er sprunget ud af skabet endnu *joke* - men de får utroligt meget inspiration ved at læse de indlæg der nu engang skrives.
Så klø bare på, og lade være med at spekulere så meget på Amino ånden, - den kommer i mange former og faconer, - og nogen gange ser det ud som om den er væk, - men bare rolig den vil altid være der. Det ligger i enhver rigtigt iværksætter at nysgerrigheden vil vinde, og mon ikke der sidder nogen og lige prøver et logo design af, men bare ikke tør uploade det?
Jeg er fuld af fortrøstning, og specielt til Mikkel, - bliv du bare ved med det der interesserer dig og skriv om dine erfaringer, - det bliver påskønnet, det er jeg sikker på. Det er bare ikke alle der er lige gode til at sige det, men nu har jeg gjort det på vegne af de mange der ikke forstår at give et skulderklap.
Rummelighed er nøgleordet. Selv DeMib må lave noget kold aminocanvas på sin seodims, og så har jeg forstået at det er tuff times. Det kan jeg sagtens rumme, - og det er jeg sikker på at andre også kan ;-)
Michael