Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke gemme PDF filen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nogle PDF filer (skemaer fra SKAT). Disse er lavet på en måde, så man ikke kan gemme dem, når man først har skrevet i dem. Dvs man udfylder dem og printer dem ud. Er der en fejl, er det forfra.

Er der ikke en måde, hvorpå man kan komme forbi dette og alligevel gemme en kopi?

Marker man hele dokumentet og kopier det over i word, er det kun tallene og bogstaverne der kommer med. Alle felterne og opsætningen forsvinder.

Det er fx et skema som dette: http://www.skat.dk/getFile.aspx?Id=57833

På forhånd tak.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:33

Hvis du benytter Windows på din computer, vil det gratis program PDF Creator kunne hjælpe dig.
I stedet for at printe ud på printeren, får du med programmet mulighed´for at gemme som PDF.

Du kan hente det gratis PDF Creator her.

Håber du kan bruge det. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:01

Tak for svaret.

Har PDF Creator på computeren og bruger det dagligt, men det gør jo "bare" at filen er gemt som en PDF fil.

Jeg kunne godt tænke mig, at filen blev gemt, så jeg kunne rette i den efterfølgende, som man kender det fra et word doc.

Mvh

Fra Helsingør
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 10:03

Hej Kristian

Nej måden man gør det på er ved at installere en pdf printer, f.eks cutepdf writer som kan hentes her  http://www.cutepdf.com/download/CuteWriter.exe. Du kan så vælge at udskrive pdf filen til den virtuelle printer der hedder cutepdf og vupti du har en pdf fil Smile

Fra Helsingør
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 10:05

Der var lige nogle der var hurtigere!

Men hvis du skal rette i pdf filen efterfølgende, skal du have fat i adobe writer eller lign. Måske kan openoffice gøre det?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)