Jeg har lige fået min side www.billigt-proteinpulver.dk op at stå, og vil rigtig gerne have noget feedback. Ris/Ros, forbedringer, hvorfor jeg burde gøre noget istedet for noget andet. Jeg glæder mig rigtig meget til at høre fra jer!
Og hvis der er nogen der har lyst til at udveksle links på vores sites, er jeg meget åben for det også ;-)
Ser ud som om det hele er rykket rundt og ikke er kompatibel med min opløsning. Men ellers synes jeg siden ser okay ud, men kan dog godt se det ikke er en top proffesionel som har lavet den.
Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.
Mange tak for alle jeres svar. Jeg har midlertidigt lige fjernet link siden, men den kommer hurtigt igen. Jeg har ændret baggrundsfarven, og farven på mine h4'ere. Jeg ved ikke om det har gjort nogen god forskel?
Alt kritik kan bruges, så I skal ikke være bange for at såre mig ;-)
Lig informationer på hjemmesiden, derved skabe indhold til søgemaskinerne, gætter du tjener per salg derved er søgemaskiner vigtigt du er placeret godt i.
Lav en almindelig blog på siden og skrive en masse om protein pulver, motion, fitness og styrketræning derved kommer du højt på google ved dem der søger noget om motion og protein pulver på google og finder din
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows